test
Znaleziono 4 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "City bank Katowice"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
04.07.2017 (rok temu)
04.07.2017 (rok temu)
Dostałem propozycje pracy w City w Katowicach na słuchawce. Powiedzcie czy jezeli nie mam wgl doświadczenia w tej brany to czy jest szansa na to zebym dał sobie rade??? Wiem ze zapewniaja tygoniowe szkolenie ale czy dla kogoś " całkowiecie zielonego" w temacie to coś pomoże???
użytkownik
09.12.2015 (2 lata temu)
09.12.2015 (2 lata temu)
Też mam koleżanki w City HANDLOWY i radzą sobie lepiej niż dobrze w duzym mieście, moja ciocia pod Nowym Dworem Mazowieckim też jest zadowolona i nawet dostała podwyżkę, ma normalną umowę i chyba niezłą pensję :)
użytkownik
09.10.2013 (4 lata temu)
09.10.2013 (4 lata temu)
Kiss, zniżki na bilety samolotowe były mniej atrakcyjne, ponieważ każdy człowiek za wcześniejszą rezerwację oraz korzystanie z różnych programów lojalnościowych ma gwarantowane najniższe ceny biletów lotniczych. Nie trzeba więc kupować karty kredytowej City banku.

Współczuję wszystkim młodym osobom, które dały się naciągnąć na standzie w Balicach. Obserwowałem ten stand przez całe wakacje, jeżdżąć tam co kilka dni.
użytkownik
02.10.2013 (4 lata temu)
02.10.2013 (4 lata temu)
Praca polega na prezentowaniu karty kredytowej City banku. Prezentacji dokonuje się na tzw. standach w galeriach handlowych. Nagabuje się przechodzących przez galerię ludzi.

Codziennie przechodzę przez Galerię Krakowską i Bonarkę i codziennie są inne osoby - rotacja ogromna. Karta była mi prezentowana już ok. 60 razy. Niektórzy kłamią, że są pracownikami Citii banku, a nie Rotsa Sales Direct. Za każdym razem mówię im żeby sobie wsadzili w dupsko tę kartę, bo obniża zdolność kredytową, a ja od lat już mam kartę i NIE POTRZEBUJĘ!!!

UWAGA! NOWE BIURO ROTSA SALES DIRECT:
ul. (stara) Grzegórzecka,
dotychczas byli na Żmujdzkiej.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "City bank Katowice"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ochrona Bydgoszcz

Kraków

Tychy

Gliwice

Ustroń

Skoczów

Skarszewy

Rzeszów

Zambrów

sprzatania Łódź

poszukuje sprzatania mieszkania Łódź apteka Piastów

Warszawa

eurocash Wrocław

Wrocław

zatrudnie pomocnika budowlanego Łomża

Bydgoszcz

Lublin

Puławy

Radom

Zwoleń
logopeda Warszawa
sistema Gliwice

Lubartów

Łomża

linga Skierniewice 2018 lipiec Nowe nowe 2018 lipiec Piastów

ursus Warszawa

ursus 2018 Warszawa

mechanik Wrocław

zamel Pszczyna
Czarnków
2018 Nowe nowe 2018 lipiec Pruszków 2018 lipiec grodzisk Nowe

Skawina

Sieradz

pracownik produkcji Konstantynów

pracownik produkcji Łódź

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin