test
Znaleziono 993 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Millennium"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Hej,
jak wyglada praca w centrali w Warszawie na Zaryna w departamencie procesow?
użytkownik
1:09 (18 godzin temu)
1:09 (18 godzin temu)
Cześć, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka jest kwota szkolenia do zwrotu jeżeli się zrezygnuje wcześniej niż 2 lata z pracy w BM?
Dzięki z góry za pomoc
użytkownik
wczoraj 20:39
Czytam te opinie i wydaja mi sie wysane z palca w Millennium pracuje od miesiaca. klimat pomiedzy pracownikami czy kierownikami naprawde mega :) super szkolenia. Podstawa na start spoko do tego rozne dodatki. Jesli chcesz zaczac swoja kariere w bankowosci naprawde polecam :)

Moje sugestie dla Bank Millennium S.A.:
Same plusy

Lubię atmosferę w Bank Millennium S.A. za:
Relacje pomiedzy pracownikami i kierownikami
użytkownik
wczoraj 17:09
wczoraj 17:09
zalezy jakie miasto
użytkownik
6 gru (3 dni temu)
A czy ktoś może mi powiedziec, ubiegając się o stanowisko opiekun klienta w placówce detalicznej jakiej kwoty brutto wynagrodzenia można się spodziewać bądź jaka optymalnie mogę podać kwote gdy zapytaja na rozmowie :)
użytkownik
6 gru (4 dni temu)
6 gru (4 dni temu)
Na cc rozmowy ocenia dział monitoringu czy tam jakości. Odsluchuja powiedzmy 8 rozmow losowych z danego miesiaca i na podstawie tego jest wyciagana srednia. Na szczęście rozmowy nie ocenia klient. Pisze na szczescie, bo w innych bankach właśnie klienci wypelniaja ankiety i nie jest to rzeczą dobra. Moga dac Ci zero, bo mieli akurat zly humor, albo dlugo czekali na rozmowe. Tu na szczecie jest dzial monitoringu, czyli tak naprawde sam odpowiadasz za swoja jakosc. Chodzi o to czy pojawilo sie kilka formulek np czy w czymś jeszcze moge pomoc itp, no i czy finalnie sprawa z jaka dzwonil klient zostala rozwiazana.
użytkownik
5 gru (5 dni temu)
5 gru (5 dni temu)
W jaki sposób liczona jest jakość obsługi danej osoby? Rozumiem, że jest ona wyliczana na podstawie ankiet, które wypełniają osoby, z którymi dany konsultant rozmawiał? Pracodawca weryfikuje poprawność tych ankiet ze stanem faktycznym? Załóżmy, że konsultant zachowywał się odpowiednio, a mimo wszystko otrzymał negatywną ocenę. Jak w takim przypadku postępuje Bank Millennium? Przedstaw, proszę.
użytkownik
29 lis (11 dni temu)
29 lis (11 dni temu)
Uwaga na Paulina Kwiatkowska - kobieta bardzo zakłamana i obłudna. Nie powinna pracować w turystyce. Uważajce jej Flamingo Travel to pralnia pieniędzy. Zero wiedzy, wydziarana poza i wysługiwanie się innymi to jej najlepiej wychodzi ...i w pracy jak i prywatnie...
użytkownik
26 lis (13 dni temu)
26 lis (13 dni temu)
Opisał to w poście z dn. 02.11.2018 Prawnik. Lepiej sió nie da tego zrobić i nie ma co powielać postów.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Dzieki za info.a ile jest tej podstawy?
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Jeżeli placówka zrobi a pracownik nie to dostanie ale na waciki co najwyżej. Wiadomo, że trzeba nagrodzić tych którzy się starali i przez których w ogóle jest premia.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Ile mozna dostac bedac osoba z kilkuletnim doswiadczeniem? W wawie? 6000brutto mozna negocjowac? Prosze o odp osoby nowo zatrudnione, bo wieloletni pracownicy pewnie maja mniej.
użytkownik
25 lis (14 dni temu)
25 lis (14 dni temu)
Tak...na sluchawce. Nie polecam. Podstawa marna a prowizję dostaje się za sprzedane kredyty (pod warunkiem że masz ocenę z jakości min85%) jeśli masz poniżej np zabraknie 0.5 %, A sprzedaż np 3000 tys w miesiącu dodatkowej pensji nie dostaniesz....
użytkownik
25 lis (14 dni temu)
25 lis (14 dni temu)
Często zdarza się tak, że nie udaje się zrealizować wszystkich koszyków? Załóżmy, że danego miesiąca pracownikowi to się nie uda, więc jest on całkowicie pozbawiony jakiejkolwiek premii? Czy może i tak przy podziale na tych czterech pracowników dostanie on jakąś kwotę pieniężną? Odpisz, proszę, jak to dokładnie wygląda.
użytkownik
23 lis (17 dni temu)
23 lis (17 dni temu)
Czyściciel premii. Jak działa?
użytkownik
23 lis (17 dni temu)
23 lis (17 dni temu)
Zbysiu daj se spokój i leć do swego przełożonego zminić pieluszke. Jazda!
użytkownik
23 lis (17 dni temu)
23 lis (17 dni temu)
Jaki Michał? W centrali nie ma żadnego Michała, jest lewy Zbysiu płaczący o podwyżkę. Zbysiu to ty?
użytkownik
22 lis (18 dni temu)
22 lis (18 dni temu)
Czy to prawda, ze po 9 miesiacach można przejść do do innego działu, departamentu bez problemy. Co chwile powtarzają nam jak mantrę to ze po 9 miesiącach możemy aplikować na inne stanowisko z lepszym wynagrodzeniem. Jak jest rzeczywiście ?
użytkownik
22 lis (18 dni temu)
22 lis (18 dni temu)
Można było się tego spodziewać. Taka karma spotyka firmę,która pozwalała by działy się straszne rzeczy,które były zamiatane pod dywan. Zwalnianie pracowników z pracy z dnia na dzień i odsyłanie do Polski. Jedziesz jako barman,a kończysz na wszystkich stanowiskach w tym ogrodnik,pogromca pająków i pleśni. Firma,która nie szanowała nikogo i niczego.
użytkownik
22 lis (18 dni temu)
22 lis (18 dni temu)
Czesc
Mam do was pytanie czy praca przy ulicy Żaryny w WarszAwie w budynku Miellenium jako doradca klienta to praca na sluchawce?Jaka jest podstawa ile wynosi i czy sa prowizje?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Millennium"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin