test
Znaleziono 193 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Modern Financial Systems"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Jest to firma, która naciąga na kasę i oszukuje. Należy złożyć na nich doniesienie o przestępstwie i zamierzam to zrobić.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Witam!
Chciałbym sie zapytać , czy ktoś otrzymał dotacje z firmy Modern Financial Systems
użytkownik
11 wrz (2 miesiące temu)
11 wrz (2 miesiące temu)
Witam, ja właśnie otrzymałam propozycję otrzymania pożyczki unijnej z tej firmy. W internecie za dużo o niej nie ma tylko, że firma istnieje w W-wie główna siedziba a w Radomiu dział analiz. Nie chciałabym niepotrzebnie zawracać sobie głowy ale propozycja wydała mi się kusząca, zresztą pewnie nie tylko dla mnie. Czym się podpierasz mówiąc, żeby nie korzystać z ich usług?
użytkownik
25 cze (5 miesięcy temu)
25 cze (5 miesięcy temu)
Mój tato został oszukany na dotacje. Jak odzyskac pieniadze?
użytkownik
15 cze (5 miesięcy temu)
15 cze (5 miesięcy temu)
Nie jestem pracownikiem a klientem, i chciałbym przestrzec wszystkich przed tymi naciągaczami których telefon cały czas odbiera automatyczne sekretarka z informacją że biuro działa od 8 do 16 i rozłącza rozmowę i tak na wszystkich 3 numerach(telefonowanie w godzinie 13:00) Sprawa z poniedziałkiem trafia do prokuratury. Więc jak ktoś tam pracuje to lepiej niech zmieni pracę bo za chwilę Firma upadnie i będzie zlikwidowana z dużym długiem i wyrokiem dla zarządu
użytkownik
14 cze (5 miesięcy temu)
14 cze (5 miesięcy temu)
@Stary pracownik, w takim razie jakimi cechami powinny odznaczać się te osoby, które chciałyby pracować w Modern Financial Systems? Dlaczego uważasz, że nie każda osoba nadaje się do pracy w tej firmie? Twoja wypowiedź będzie cenna dla użytkowników rozważających zatrudnienie w tym miejscu pracy.
użytkownik
14 cze (5 miesięcy temu)
14 cze (5 miesięcy temu)
A jaka kasa jest tu do wyciągnięcia?
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
Cóż.. skoro nie ogarnęłaś tematu, nie umiesz rozmawiać z klientem i odeszłaś to sama miej do siebie pretensje. Nie każdy nadaje się do tej pracy. Twój komentarz jest nieuzasadniony.
użytkownik
12 cze (5 miesięcy temu)
12 cze (5 miesięcy temu)
Szkoda,że wszystkie z powyższych opinii piszą kobiety z biura Modern zupełnie inna prawda wynika od strony pracownika. Bawią mnie te wszystkie komentarze. na całe szczęście też już tam nie pracuje, a jedyny wiarygodny komentarz jest pod tytułem: NIGDY TAM NIE WRÓCĘ .Pozdrawiam :)
użytkownik
11 cze (5 miesięcy temu)
11 cze (5 miesięcy temu)
Tak jak pisałam - dam znać po szkoleniu.
Po 1 - szybki kontakt po wysłaniu CV.
Po 2 - rozmowa kwalifikacyjna - ok.
Po 3 - szkolenie: 2 dni po 4 h - jasny przekaz słowny + prezentacja multimedialna - przyswoiłam wiedzę i podpisałam umowę - więc chyba dobrze przygotowali mnie do pracy na samodzielnym stanowisku.
Ogólnie atmosfera zarówno między przełożonymi jak i współpracownikami zadowalająca.
użytkownik
9 cze (6 miesięcy temu)
9 cze (6 miesięcy temu)
Ja się wypowiem w tej kwestii..
Jeśli chodzi o atmosferę panującą między pracownikami to wg mnie jest naprawdę bardzo dobra. Pracuje tu prawie od początku i nigdy nie zdarzyło się aby ktoś komuś nie pomógł. Każdy może liczyć na wsparcie i pomoc każdego. Czyli każdy pomaga sobie nawzajem.
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
@koleżanka z biurka obok, Twój wpis pozytywnie przedstawił nastawienie Modern Financial Systems do sytuacji życiowych swoich pracowników. Wychodzi na to, że pracodawca ten wykazuje w tym względzie dużą wyrozumiałość. Możesz do swojej opinii dodać kilka słów na temat atmosfery panującej między pracownikami tej firmy? Czy również możesz liczyć na wsparcie z ich strony?
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Racja - popieramy.
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
Popieram zdanie "obecnego pracownika" !
Jakim trzeba być człowiekiem, żeby tak oczerniać firmę, w której się pracuje i dostaje dobrą kasę.
Naprawdę ZAWSZE można się dogadać w wielu kwestiach ( lekarz, dziecko, szkoła czy inny problem) nie dość, że mogę urwać się wcześniej to jeszcze przełożone ze mną porozmawiają, wesprą, zapytają czy mogą pomóc w jakiś sposób - jestem tego żywym przykładem.
Naprawdę nie piszcie oszczerstw tylko dlatego, że coś Wam poszło nie tak.
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Zaczynam tam szkolenie, dam znać co i jak.
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Zaczynam tam szkolenie, dam znać co i jak.
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Ja pracuję tu prawie od początku istnienia firmy, owszem początki były ciężkie, ale teraz broń Boże nie ma na co narzekać. Wprawdzie odeszłam na chwilę ale już teraz wiem, że nigdzie nie znajdę takich warunków jak w Modern.
Pomieszczenie przestronne, wystarczająca ilość wentylatorów, rolety, a w kwestii klimatyzacji przy tego typu pracy to nie jest raczej dobry pomysł. Przez tyle lat nikt nie zasłabł, nie siedzimy w skupisku - każdy ma swoją przestrzeń.
użytkownik
7 cze (6 miesięcy temu)
7 cze (6 miesięcy temu)
Nie polecam. Nie ma klimatyzacji, jest tak duszno, że nie da się oddychać.
Jeśli chodzi o szkolenie to trwa ono 2 dni po ok 4 godziny i nie przygotowuje ono dobrze do pracy. Brak szacunku do pracowników stałych i wieczne straszenie że jest wielu chętnych na ich miejsce; wprowadzane zmiany w regulaminie( oczywiście na korzyść Modern) bez ustalania tego z drugą stroną ( a przecież żeby wprowadzić zmiany w regulaminie/umowie obie strony muszą wyrazić pisemną zgodę).
użytkownik
25 maj (6 miesięcy temu)
25 maj (6 miesięcy temu)
prosze rozwin
użytkownik
24 maj (6 miesięcy temu)
24 maj (6 miesięcy temu)
Nie ok
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Modern Financial Systems"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin