test
Znaleziono 189 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Sempre"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
12:58 (5 godzin temu)
12:58 (5 godzin temu)
Widzę, że swoją opinię zamieściłeś z pozycji byłego już pracownika. Podejrzewam, że głównym powodem twojego odejścia były zarobki w firmie. Czy może napisać jakie wynagrodzenie otrzymywałeś w tej firmie i ile wynosiła premia frekwencyjna?
użytkownik
3 paź (2 miesiące temu)
3 paź (2 miesiące temu)
Powiem o tej firmie tyle marny pieniądz dają jakieś smieszne premie frekfencyjne kierownicy oczywiście nie wszyscy 2/1 traktują ludzi jak bydło brak słów mówił wasz były pracownik H..... ;D
autor
4 cze (6 miesięcy temu)
4 cze (6 miesięcy temu)
@były pracownik, Twoja opinia jest mało konkretna, czy mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź i napisać coś więcej na temat swojej współpracy z firmą? Czy relacje pracownik-przełożony były dla Ciebie problemem? Możesz napisać, czym była spowodowana ta sytuacja i czy można by jej w przyszłości zapobiec?
użytkownik
4 cze (6 miesięcy temu)
4 cze (6 miesięcy temu)
Nie polecam firmy Sempre płacą grosze niektórzy z kierowników traktują cie jak śmiecia ludzie są różni jak sie z nimi dogadasz tak masz poukładane na produkcji
użytkownik
28 maj (6 miesięcy temu)
28 maj (6 miesięcy temu)
Pojawiły się nowe oferty pracy w firmie Sempre Farby Sp. z o.o.w Bielsko-Białej na stanowisko pracownik działu produkcji. Link do strony na której można aplikować: https://www.aplikuj.pl/oferta/104973/pracownik-dzialu-produkcji-praca-stala-Sempre-farby-sp-z-o-o- . @hurtownik , wiesz coś może na temat atmosfery pracy w firmie? Mógłbyś się precyzyjniej wypowiedzieć?
użytkownik
17 maj (6 miesięcy temu)
17 maj (6 miesięcy temu)
co raz gorzej!!
hurtowników olewają, ludzie na stanowiskach nie kompetentni
jeden prezes dalej uważa swoją firmę za bóstwo i wymaga robienia dla niego prywatnych rzeczy straszny burak, a drugiego w ogóle nie ma na firmie i zlewa system
dr KK chyba pali mu sie juz pod stołkiem bo nie chcemy go widzieć na rynku
dziwne ze po tylu latach nic sie tam nie zmienia i ciągle jest źle a z zewnątrz wygląda tak dobrze
użytkownik
17 maj (6 miesięcy temu)
17 maj (6 miesięcy temu)
podobno od zeszłego roku strasznie popsuła sie atmosfera ludzie sie pozwalniali, a PH siedzą tylko na przetrwaniu
użytkownik
22 kwi (7 miesięcy temu)
22 kwi (7 miesięcy temu)
@klient, co masz na myśli? Rozwiń proszę swoja wypowiedź.
@czarny, czy Twoim zdaniem ta firma jest godna polecenia? Pracujesz na cały etat?
@Igor, jak w tej chwili opisałbyś atmosferę w Sempre Farby.
Przypominam o zamieszczaniu postów zgodnych z naszym regulaminem https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin
użytkownik
17 kwi (7 miesięcy temu)
17 kwi (7 miesięcy temu)
Czy ktoś z Was dysponuje newsami o Olga Kozłowska-Klimczak Sempre Maszyny I Urządzenia? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.
użytkownik
5 kwi (8 miesięcy temu)
5 kwi (8 miesięcy temu)
ja dostałem umowę po miesiącu, jest ok
użytkownik
23 mar (8 miesięcy temu)
23 mar (8 miesięcy temu)
oferta pracy, umowy śmieciowej,uciekać
użytkownik
4 mar (9 miesięcy temu)
4 mar (9 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Czy tak samo jest w Sempre Farby Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.
użytkownik
21 sty (10 miesięcy temu)
21 sty (10 miesięcy temu)
Ale to jest zupełnie normalne. Jak ktoś płaci to wymaga a my możemy wykonywać zadania lub odejść.!!
użytkownik
11 sty (10 miesięcy temu)
11 sty (10 miesięcy temu)
W firmie dzieje się co się dzieje, raz gorzej raz lepiej. Ale po poniższych wpisach,
a szczególnie jednym ,wydaje się, ze niektórzy piszący tutaj mają wymagania wygórowane. Robić kariere? A w ktorej firmie się to w w pelni uda? Największą satysfakcję ma się będąc na swoim , a nie u kogoś. Albo się stosujesz do warunkow, albo zmieniasz i wiecznie szukasz albo otwierasz wlasny biznes. Zwolnienia tez nie są zabawą, ale wymuszone sytuacją firmy. ?
użytkownik
10 sty (11 miesięcy temu)
10 sty (11 miesięcy temu)
naprawdę szkoda, zatrudniaja fachowcow a robia z nich robotnikow na posylki i nie pozwalaja nic robić. ale oni sa w czepku urodzeni i zawsze znajdzie sie nowy naiwny co tam przyjdzie. podwyzek sie nie doczekamy ale to nie problem tylko oni z traktowaniem ludzi maja problem za gowno nas mają.
użytkownik
9 sty (11 miesięcy temu)
9 sty (11 miesięcy temu)
Upadek jest coraz bliżej naprawdę jest tam coraz gorzej z wszystkich działów ludzie się zwalniają czekamy cierpliwie na podwyżki albo Pan Wacław pożegnać się z resztą pracowników
użytkownik
5 sty (11 miesięcy temu)
5 sty (11 miesięcy temu)
ale jaj! pozwalniali ludzi, reszta sie im zwolniła a zatrudnili nowego dr handlowego! to sie nazywa inwestycja
ludzie nie widzicie ze Sempre upada!
użytkownik
4 sty (11 miesięcy temu)
4 sty (11 miesięcy temu)
będą mili az nie złapią was w swoje szpony ! bo sa zdesperowani szukaniem ludzi którzy sie sami pozwalniali!
uważajcie na suche obietnice i mydlenie oczu!
użytkownik
4 sty (11 miesięcy temu)
4 sty (11 miesięcy temu)
Sempre sie sypie i upada a prezesi nic nie robia w kierunku zatrzymania dobrych pracownikow. W ciągu kilku miesięcy ludzie zwolnili sie z logistyki, z 3 pań z handlowego została jedna, marketingu nie ma, Ph tez uciekaja i zwalniają i tylko Pan dr udaje ze wszystko nadal gra. Jesli chcesz tam pracować to nie licz na ambicje ani kariere, robisz to co każą. Kiedyś firma broniła sie dobra atmosferą i ludźmi a ich juz brak a atmosfera jest straszna.
użytkownik
30.12.2017 (11 miesięcy temu)
30.12.2017 (11 miesięcy temu)
Indiana55 chyba nie pracujesz w tej firmie bo głupoty piszesz regularnie to jedynie nas w chu...a robią
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Sempre"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin