test
Znaleziono 68 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "bims"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
3 gru (8 dni temu)
3 gru (8 dni temu)
Benefity cieniutkie ustalone przez sztab zarządzających do wypracowanego jakiegoś śmiesznego planu tak żeby firma nie musiała płacić większych premi .Zarobki tak od 2300 do 3000 + benefit jak zapracujesz do ustalonego planu to + 100.
użytkownik
27 lis (14 dni temu)
27 lis (14 dni temu)
Jaki - Twoim zdaniem - powinien być poziom zarobków w bims Plus FHH, tak aby pasował do wykonywanych przez pracowników obowiązków? Sporo czasu spędziłeś w tej firmie. Czy osoby z dłuższym stażem pracy mogą liczyć na jakieś szczególne dodatki do pensji, benefity?
autor
26 lis (15 dni temu)
26 lis (15 dni temu)
Firma obecnie w kryzysie, zarządzającym tylko się wydaje że jest w sukcesie (zupełnie jak w PiS)zarobki cieniutkie ,nieadekwatne do wykonywanej pracy na każdych stanowiskach obecnie duża rotacja pracownicza .Na jubileusz firmy zaprosili klientów i śmietankę.Reszta musiała zap......ć.Nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach.Dyrektor i zarząd obecny w ciągu roku więcej na wycieczkach po świecie aniżeli w zakładzie zupełnie bez pojęcia co się w nim dzieje dla niego ważne są tylko cyferki.W każdym markecie dostaniesz więcej na kasie jak w tej firmie .Nie polecam.Przepracowałem tu 20 lat i wiem coś na ten temat.
użytkownik
20 lis (21 dni temu)
20 lis (21 dni temu)
Czy się opłaca dołączyć na magazyn z bimsa ?
Proszę o więcej info zarobki ludzie praca
użytkownik
15 lis (26 dni temu)
15 lis (26 dni temu)
Mógłbyś może napisać coś więcej o pracy w bims Plus? W tym momencie Twoja opinia jest dość mało konkretna, a zawsze warto zwracać uwagę na szczegóły. Pracujesz w tym miejscu, czy też byłeś na przykład na rozmowie rekrutacyjnej? A może jesteś byłym pracownikiem bims Plus?
użytkownik
7 wrz (3 miesiące temu)
7 wrz (3 miesiące temu)
Ogólnopolska firma, będąca w polskiej grupie jak i niemieckiej a kadra zarządzająca to jakaś pomyłka... Przy takim doświadczeniu na rynku od pracodawcy też się wymaga..
użytkownik
12 sie (3 miesiące temu)
12 sie (3 miesiące temu)
Jaka konkurencja. Liczy sie tylko bims i Oninnen. Jak zaczniemy się bać takich firm jak Respol, Unimax a o śmieciowej firmie Grudniku już nie wspomne to lepiej już teraz zmień firmę. Mamy B.dobrych ludzi po stronie handlu i także nie najgorszych w zakupach. Potrzebujemy większej elastyczności w kredytach i wracamy do gry.
użytkownik
28 cze (5 miesięcy temu)
28 cze (5 miesięcy temu)
bims próbuje reformować hydro na siłę i tnie koszty, żeby hydro było w końcu rentowne, bo chce na tym zarabiać i po to kupił hydro, a sprzedaż w hydro jest słaba
użytkownik
10 mar (9 miesięcy temu)
10 mar (9 miesięcy temu)
No ja mam odwrotne doświadczenia. A jakie doświadczenie może mieć handlowiec z HBH czy bimsa, jak on w życiu urządzenia na oczy nie widział, już nie mówiąc o pracy? Handlowcy niewiele wiedzą, zazwyczaj to co sami się dowiedzieli, bo szkolenia produktowego czy praktycznego nigdy nie mieli? Z instalatorem handlowiec bimsa spotyka się przy biurku, i kiedy pyta handlowca dlaczego ten produkt a nie inny, ten odpowiada - bo wszyscy kupują! Skontaktuj się, zapytaj o np. Roklimę, czy R600 - zobaczysz jaką dostaniesz odpowiedź. Nie bądź żałosny! Wiedzę mają, nie można powiedzieć, w zakresie ich głównej działalności, bo tam dostawcy zapewniają szkolenia na bieżąco.
użytkownik
4 mar (9 miesięcy temu)
4 mar (9 miesięcy temu)
Czy ktoś może opisać, jak teraz przedstawia się przedsiębiorstwo na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Stanowice.
użytkownik
19 lut (9 miesięcy temu)
19 lut (9 miesięcy temu)
bimsu by tak słabej firmy nie kupił. Na rynku są lepsze firmy i to polskie.
użytkownik
19 lut (9 miesięcy temu)
19 lut (9 miesięcy temu)
W Warszawie był przedstawiciel naszego dostawcy ktory też dostarcza do bimsu i mówił że hbh myśli o zakupie tadmaru a na miejsce łysego mają kandydata ponoc jest z branży. Prawda?
użytkownik
19 sty (10 miesięcy temu)
19 sty (10 miesięcy temu)
Nie porównuj handlowca z Hbh do gościa, który sprzedaje w sieci za pomocą katalogu, nie mającego często nawet własnego magazynu, nie wspominając o rozbudowanym dziale handlowym. Sprzedawca ze sklepu internetowego w przypadku pytania technicznego polegnie od razu, więc nie pozostaje mu nic innego tylko odesłać klienta do ph producenta. Bzdurą jest twierdzenie jakoby handlowcy np. z bimsa nie mieli wiedzy technicznej, oni często mają szkolenia ze strony producenta, spotykają się z instalatorem, nabywają doświadczenie. Właśnie dlatego sieci typu Hbh, Sain-gobain, Onninen i inne to możliwość uzyskania większej wiedzy dla użytkownika domowego czy instalatora. Sklepy internetowe nigdy nie dorównają sprzedaży tradycyjnej.
użytkownik
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
Nikomu nie polecam pracy w tak popieprzonym zakładzie pracownicy są ok no ale kadra powala na szczególnie kierownik uważa się za Pana i władcę uważa że jesteś jego robolem masz xxxxxxx i się nie odzywać jeżeli jesteś osobą kutra lubi być szmacona to ten zakład jest dla Ciebie
użytkownik
06.12.2017 (rok temu)
06.12.2017 (rok temu)
Na stronie firmy bims Plus FHH pojawiło się trochę nowych ofert pracy do różnych miast. Są to oferty na stanowiska: Doradca techniczny, Przedstawiciel Handlowy, Kierownik Hurtowni Instalacyjnej Kraków, Handlowiec, Specjalista ds. Wentylacji i Klimatyzacji. Czy praca w różnych miastach czymś się różni?
użytkownik
09.10.2017 (rok temu)
09.10.2017 (rok temu)
@Ja akurat ja nie jestem związana z firmą, bims Plus FHH. Ale na pewno są osoby, które tam pracują i chętnie Ci powiedzą coś o o pracy na stanowisku stacjonarnym. Zatem czy ktoś może pomóc użytkownikowi @Ja?
użytkownik
06.10.2017 (rok temu)
06.10.2017 (rok temu)
Tak, jestem z branży i zastanawiam się nad stanowiskiem stacjonarnym, trochę Was znam ale z zewnątrz i tak sobie o Was pomyślałem.
użytkownik
05.10.2017 (rok temu)
05.10.2017 (rok temu)
Kierowcy ostatnio zaczeli się zwalniać (2-dwóch na 15 tu zatrudnionych) a to jeszcze nie koniec bo nadal będą uciekać ponoć.Dlatego że szef nie chce słyszeć słowa podwyżka( zarabiają 3000-3300 BRUTTO),ale skoro tak jest a poza tym pod rampami jest taki rozpierdziel że przy załadunku nie wiadomo co ma gdzie jechać. Poza tym jak przychodzisz na nockę na ustaloną godz to nie zawsze na czas są wydrukowane dokumenty na poszczególny towar, a czas leci.Pomaga przy załadunku jeden nie zmotywowany pracownik co najwyżej(stawka 12,50 Brutto.Więc załadunek trwa nie mniej niż 2 godziny. Chcesz aplikować Cv??? Zastanów się.
użytkownik
16.08.2017 (rok temu)
16.08.2017 (rok temu)
Jest dużo ofert pracy ze strony firmy bims Plus FHH. Szukają do firmy osób na stanowiska: handlowca, handlowca stacjonarnego, regionalnego przedstawiciela handlowego oraz regionalnego przedstawiciela ds. sprzedaży. Firma oferuje swoim pracownikom m.in umowę o pracę, narzędzia pracy i szkolenia. Czy ktoś jest zainteresowany jakimś stanowiskiem?
użytkownik
15.05.2017 (rok temu)
15.05.2017 (rok temu)
Netto 2200 zł to tak nie do końca jeśli chcesz należeć do ubezpieczenia grupowego. Jeśli się ubezpieczysz to masz mniej niż 2100zł podstawy.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "bims"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin