test
Znaleziono 10 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "homla"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
5 cze (5 miesięcy temu)
5 cze (5 miesięcy temu)
Dokładnie ... pracowałam. Chwile i podziękowałam. Kierowniczka wiecznie na kamerach, ciagle pytania dlaczego tamten klient nic nie kupił... Pani regionalna niby najmądrzejsza „każdemu klientowi coś wciśnie bo taka jest dobra” a jak przyjechała to przez godzinę na sklepie nic nie sprzedała ... taka z niej specjalistka, tylko w gębie dobra. Nie ma szans na premie która obiecują ... plany sprzedażowe bez podatku wiec wychodzi dużo więcej do zrobienia niż się wydaje na początku. Towar droższy 100% niż taki sam w innych sklepach. Poprostu nabijanie ludzi w butelkę nowa niby drogą wnętrzarską marką. Zastępca kierownika obowiązków mnóstwo , liczenie kasy, odpowiedzialność a zarobki dwieście więcej od najniższej krajowej. Nie wypłacają nadgodzin, trzeba wybrać.
użytkownik
12 maj (6 miesięcy temu)
12 maj (6 miesięcy temu)
@Kasia, uważasz, że w firmie homla bardziej sprawdził by się system pracy po 8 godzin?
Co z warunkami pracy oraz jak ma się sprawa przerw?
Zachęcam Cię do udzielenia nam odpowiedzi, będzie nam niezwykle miło za Twój kolejny wpis w tym temacie.
Proszę również inne osoby związane z firmą homla o nowe wpisy w tym wątku!
użytkownik
25 kwi (6 miesięcy temu)
25 kwi (6 miesięcy temu)
Tak, zarobki najniższa krajowa, zapieprz totalny. Nawet zastępca kierownika z pełną odpowiedzialnością materialną dostaje 1700 zł na rękę.
użytkownik
25 kwi (6 miesięcy temu)
25 kwi (6 miesięcy temu)
Opowiem o Homli, z doświadczenia własnego i krakowskiego. Zastępca kierownika (odpowiedzialny materialnie) otrzymuje 1700 zł na rękę (dosłownie, nie żartuję). Wyzysk ogromny, zmiany są po 12 godz. na nogach. Obiecują premie, ale po wyrobieniu planu - które są specjalnie zawyżone tak bardzo, żeby nie płacić premii:) Kierownik sklepu jest zobowiązany przez centralę do założenia własnej działalności i udawania, że to niby jego sklep (okłamują w taki legalny sposób urząd skarbowy i omijają płacenie podatków - wszystko płaci zatrudniony kierownik sklepu ze swojej kieszeni).
Benefity? Nie róbcie jaj - od czasu do czasu można kupić coś do 200 zł ze zniżką 30% - i to całe ich benefity.
użytkownik
17 kwi (7 miesięcy temu)
17 kwi (7 miesięcy temu)
@Krk, możesz napisać dla nas jak obecnie wygląda atmosfera pracy w firmie homla? Chętnie dowiemy się o temacie benefitów oraz dodatków płacowych u tego pracodawcy.
Zapraszam Cię do napisania kolejnego komentarza w tym wątku.
użytkownik
5 kwi (7 miesięcy temu)
5 kwi (7 miesięcy temu)
Najnizsza krajowa mialo byc ;)
użytkownik
5 kwi (7 miesięcy temu)
5 kwi (7 miesięcy temu)
W Krakowie otwieraja kolejny sklep. Czy mogłabyś przyblizyc bardziej prace w tym sklepie? Czy zarobki to najnizsza krakowa? Widze, ze centrala jest w krakowie. Jak czesto regionalna pojawia sie w sklepach?
użytkownik
4 kwi (7 miesięcy temu)
4 kwi (7 miesięcy temu)
A dokładnie zarobki to najniższa krajowa?Czy są przewidziane premie ?
użytkownik
2 kwi (7 miesięcy temu)
2 kwi (7 miesięcy temu)
Pracowałam w tej firmie. Totalne dno. Płaca niska a wyzysk okropny. Kolosalne plany miesięczne co za tym idzie brak premii. Ciężkie palety durne procedury. Centrala która sama za dużo nie umie. Porażka. Regionalna manipulantka. Za żadne skarby bym tam nie wróciła.
użytkownik
05.05.2014 (4 lata temu)
05.05.2014 (4 lata temu)
Szefostwo coś wspominało, że ponoć minął okres kwarantanny i można już ścinać i wywozić drewno z okolic homla i Mohylewa. Jest tańsze, dobrej jakości, bez szkodników w korze i to nieprawda, że zgromadzony jest tam cez-137 - był ale już go nie ma.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "homla"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin