test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "kredyt bank"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
NIE potrzebujesz pomocy finansowej?

Dzień dobry wszystkim,

Czy jesteś biznesmenem czy kobieta? jesteś w jakiejkolwiek trudnej sytuacji finansowej. Czy potrzebujesz pieniędzy na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej? Masz niską ocenę kredytową i trudno jest uzyskać kredyt z lokalnych banków i innych instytucji finansowych? Rozwiązaniem problemu finansowego jest Pieniądze Essentials®. Naprawdę muszę poważnego klienta

Ubiegać się o którykolwiek z tych kredytów finansowych, w każdej części świata:

a] Pożyczka osobiste.
b] pożyczki biznesowe.
c] konsolidacji zadłużenia.
d] Hard Money Pożyczki.
e] Home Mortgage.
f] ekspansja kredytowa biznesowe.
g] Student Loan.
h] kredyt Auto.

Specjalizujemy się przede wszystkim na stopy kapitalizacji biznesowych i finansowych są elastyczne pożyczki działalności procentowych, oprocentowanie szaleje od 1,5% do 3% kredytów. Ilość w zakresie od $ 15,000.00 do $ 20.000.000,00 od 1 do 15 lat w czasie. e-mail: [email protected]

Wracaj do formularza zgłoszeniowego

Z poważaniem
ROBBY CAHVO
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Nie polecam PB w Brzegu... Kazdy pracownik ucieka stamtąd, popatrzmy tylko na ostatnie 2lata - p. Agata, p. Marcin sie zwolnili. Ze starej gwardii została jedynie p. Małgorzata choc jej przyszłość tez nie jest pewna w tej firmie. Przychodza nowi, po kilku miesiącach uciekają stamtąd. Ilu jest tam pracowników, którzy pracują dłużej jak 2lata??? P. Małgorzata i dyrektora, wnioski - brak współpracy na linii dyrektor-pracownicy. Dyrektorka umie jedynie rozliczyć ze sprzedaży i nic więcej, ale sama nie ma zadnego pomysłu na sprzedaż, tylko ciągłe pytania do doradcow co można zrobić aby zwiększyć sprzedaż, macie jakies pomysły... i jej genialne złote rady typu dzwonmy po klientach, żenada - nie oklamujmy sie kazdy wie ze telefonowanie to bujda i nie przynosi to jakichkolwiek pozytywnych rezultatów dla banku, na 100 wykonanych telefonów do placówki po kredyt przyjdzie ile osob 1-2??? Dyrektorka sama by pokazała przykład skoro tak święcie wierzy w ta metode lecz zamiast tego woli siedziec godzinami ma telefonie, zapraszać sobie kolezanki do pracy i z nimi siedziec lub przeglądać sobie Internet. Powodem dla którego każdy ucieka stamtąd jest dyrektorka placówki. Ciągle wymagania wymagania i nic wiecej, co powoduje skutki takie jak wieczny wyścig szczurów, chora atmosfera, brak chęci pracy... Chyba pora na nowego dyrektora, który odświeży placówkę, aktualny dyrektor to stara panna z psem, ktora wyzywa sie na pracownikach.
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Prawda w 100%.Pracowalam przed CA w dwóch bankach, ale takiego przymusu wyciskania nie doświadczyłam. Wkolko słyszę ile telefonów zrobiłaś, ile spotkań, ile raportów itp. To szału można dostać, nie można się skupić na sprzedaży tylko wkolko raporty, tabelki, maile z rolziczanien. Slogan reklamowy "Słuchamy twoich potrzeb" jest tylko hasłem inie ma nic wspólnego z prawdą. W rzeczywistości tylko wyciskanie i wkolko wyciskanie klientom dodatkowych produktów. Nawet jak biorą kredyt z ubezpieczeniem to przykaz DO jest odsprzedać dodatkowe ubezpieczenie! Bo dbamy o potrzeby klienta! Żenada! Ale niestety DO nie chce pokazać jak to się robi :(Do tego premie na skandaliczne niskim poziomie. Trzeba zrobić z 200%żeby zrobić premie na przyzwoitym poziome czyli z 1800 brutto! Za 100 % nie dostaniesz nawet 1000 brutto. Do tego jak pracujesz w oddziale, który nie robił planu całościowo zarąbia Ci z premii, nawet jak ty zrobisz swój plan.
Brak socjalu. Za LUX Med płacisz sam, pakiet słaby. Wszelkie dofinansowania tylko dla tych o najsłabszych dochodach. Brak kasy na święta - tylko dla tych z najniższym DOCHODEM.OGOLNIE JA Juz szukam innego banku. Słabo!!!
'
użytkownik
6 gru (4 dni temu)
6 gru (4 dni temu)
Przede wszystkim wstrzymać pensje prezesom, dyrektorom i zarządzającym spółkami Ruchu a przede wszystkim słynnym Fincores który rozlicza kioskarzy.
"Od 2010 roku firma ani razu nie osiągnęła zysku. Strata za lata 2010-2017 wynosi ponad 0,5 mld zł. Jakby tego było mało, to sieć kiosków maleje z roku na rok. W pewnym momencie firma zaczęła zalegać z płatnościami dla wydawców prasy. By je spłacić zaciągnęła nawet kredyt bankowy i przeprowadzono proces restrukturyzacji, który jednak nie pomógł.
Obecnie Ruch S.A. zalega Alior bankowi (główny wierzyciel) oraz wydawcom łącznie ponad 340 mln zł. Połowę tej kwoty musi oddać wydawcom.
Od sierpnia trwają dwa postępowania - sanacyjne i o upadłość. Tymczasowo wstrzymane, bo sam Ruch złożył wniosek o przyśpieszone postępowanie układowe, które sąd zaakceptował. Przeprowadzono pierwsze działania naprawcze i Ruch złożył wydawcom propozycję - albo spłaca 50 proc. swoich długów w terminie, albo 100 proc., ale wydawcy zgodzą się na to, by Ruch pobierał większą prowizję za sprzedaż prasy. Jednak nie udało się osiągnąć porozumienia.
Jak przypomina „Rzeczpospolita” teraz losy firmy pozostają w rękach Alior banku, który do 14 grudnia ma zdecydować o dalszym finansowaniu firmy. Póki co bieżąca działalność firmy finansowana jest tak naprawdę przez tych wydawców, którzy wciąż dostarczają swoje tytuły do punktów Ruchu."
użytkownik
6 gru (4 dni temu)
6 gru (4 dni temu)
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ruch-upadlosc-za-dlugi-zdychania-stulatka-konczy-sie-kredyt-w-alior-banku-podaje-rzeczpospolita
użytkownik
6 gru (4 dni temu)
6 gru (4 dni temu)
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ruch-upadlosc-za-dlugi-zdychania-stulatka-konczy-sie-kredyt-w-alior-banku-podaje-rzeczpospolita
użytkownik
6 gru (4 dni temu)
6 gru (4 dni temu)
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ruch-upadlosc-za-dlugi-zdychania-stulatka-konczy-sie-kredyt-w-alior-banku-podaje-rzeczpospolita
użytkownik
5 gru (5 dni temu)
5 gru (5 dni temu)
Witam uprzejmie informuje że piszesz nieprawdę i mam na to dowody do tego piszesz nazwisko zgodnie z ustawą RODOS zakładam ci sprawę także o zniesławienie już możesz iść do banku po kredyt gdyż ta wypowiedź będzie cię drogo kosztować . Nie pozdrawiam .
użytkownik
5 gru (5 dni temu)
5 gru (5 dni temu)
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ruch-upadlosc-za-dlugi-zdychania-stulatka-konczy-sie-kredyt-w-alior-banku-podaje-rzeczpospolita
użytkownik
4 gru (6 dni temu)
Pracowałam w skoku 12 lat w dużym oddziale i nie mogę czytać tych bredni jakie to niby wałki szły na kredytach. Widać że nie masz pojęcia o czym piszesz. W całej swojej karierze w skok sprzedałam może 5 kredytów na działalność gospodarczą bo przy tym profilu dak czepiał się dosłownie wszystkiego A to PIT nie potwierdzony przez us A to wyciąg z konta i kont przeciwstawnych A to szczegółowa kpir...A na Koniec po miesiącu walki pani g żądała zaświadczenia z us o wysokości przychodów....prawie każdy taki kredyt kończył się u nas fiaskiem kto sprzedawał ten wie...wały powyżej 100tys to też ciekawe bo taka kwota wymaga zabezpieczenia w postaci hipoteki lub poręczyciela A najlepiej 3. Mało kiedy szły takie kwoty A jak już to zabezpieczone hipoteka co też było trudno przewalczyc bo zazwyczaj nie podobała im się okolica gdzie mieszka klient. Ta emerytka na 1200zl miała w skok większe szanse niż klient na zapisie i tak naprawdę wcale nie było łatwo dostać kredyt w skoku wiem bo wszystkie nasze odpady pośrednicy bez problemu uruchamiali w bankach i to na duże kwoty. Nie pisz głupot że u nas same wały były bo to nie prawda ....teraz widzę co się dzieje w bankach tam włosy dęba stają.
użytkownik
4 gru (6 dni temu)
4 gru (6 dni temu)
Żeby nawet 4 tys do ręki nie zarobić jako sprzedawca kredytów hipotecznych to jakaś porażka. Jeleni szukają. Polski bank a takie ochłapy płaci. Radzę unikać. Do tego częste awarie. Nie polecam.
użytkownik
2 gru (8 dni temu)
2 gru (8 dni temu)
Niestety ale wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Kiedyś myślałem, że często te negatywne komentarze o pracodawcy są wyrazem frustracji pracowników którym nie wyszło ale to się zmieniło po pracy w credit agricole. Nie liczy się nic innego oprócz wciskania klientom na siłę produktów których nie chcą, oklamywnia klientów itp. Dyrektor potrafi siedzieć cały dzień obok doradców na froncie i kontrolować każdy ich ruch. Przez to robi się kolejka po kilkanaście osób bo każdemu klientów sprawdzasz zdolność oraz proponujesz każdy produkt jaki bank ma w ofercie. Klienci w kolejce narzekają dlaczego to tyle trwa a ty pracujesz w ogromnym stresie, każdy twój ruch jest rejestrowany przez dyrektora. Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Na koniec dnia wysyłasz dyrektorowi raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. Często dyrektor sprawdza twój telefon czy wykonales odpowiednią liczbę połączeń. Rozmowa z dyrektorem to tylko krzyk, zastraszanie że jak np nie sprzedasz 2 kont, kredytu i ubezpieczenia dziennie to zostaniesz zwolniony. Kilku doradców poszło na zwolnienia od psychiatry, na szczęście ja już odszedlem z tej pracy. Nie polecam nikomu bo można nabawic się choroby psychicznej i bardzo szybko się wypalić. Nie jest to warte żadnych pieniędzy.
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
Bur*el lub świadome wyłudzanie. Moje zobowiązania wobec banku zostały kupione bez mojej wiedzy, a kredyt spłaciłem 2 tyg. po tej transakcji na konto banku (w którym de facto też musi być bur*el). bank BZWBK przelał pieniądze do easydebt/getback, a oni pomimo, że mieli wszystkie środki zaksięgowane na koncie wysyłają do mnie i do mojej żony tzw. przedsądowe pisma wzywające do natychmiastowej zapłaty. Po kilku interwencjach telefonicznych wysłano mi pismo o braku zobowiązań. Jak można zatrudnić się w takim bydlackim podmiocie.

Moje sugestie dla GetBack S.A.:
Miłej odsiadki
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
OFERTA POŻYCZKI!!! Jesteśmy USŁUGĄ POŻYCZKOWĄ ALICANCKĄ Zapewniamy zarówno finansowanie długoterminowe, jak i krótkoterminowe. Oferujemy bezpieczne i poufne pożyczki o bardzo niskim oprocentowaniu 2% rocznie, pożyczki osobiste, kredyty konsolidacyjne, venture capital, pożyczki biznesowe, kredyty korporacyjne, kredyty edukacyjne, pożyczki mieszkaniowe i pożyczki z dowolnego powodu! Jesteśmy zaufaną alternatywą dla finansowania bankowego, a nasz proces składania wniosków jest prosty i bezpośredni. Nasza pożyczka waha się od 5 000,00 USD do 25 000 000 000,00 USD. (Dwadzieścia pięć milionów dolarów). Informacje dodatkowe: szybko stajemy się prywatnym, dyskretnym i zorientowanym na usługi wyborem kredytów na ogólne pożyczki. Jesteśmy firmą, do której należy się zwrócić, gdy tradycyjne źródła pożyczek zawodzą. Jeśli jesteś zainteresowany, nie wahaj się skontaktować się z nami poprzez e-mail: [email protected]

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
OFERTA POŻYCZKI!!! Jesteśmy USŁUGĄ POŻYCZKOWĄ ALICANCKĄ Zapewniamy zarówno finansowanie długoterminowe, jak i krótkoterminowe. Oferujemy bezpieczne i poufne pożyczki o bardzo niskim oprocentowaniu 2% rocznie, pożyczki osobiste, kredyty konsolidacyjne, venture capital, pożyczki biznesowe, kredyty korporacyjne, kredyty edukacyjne, pożyczki mieszkaniowe i pożyczki z dowolnego powodu! Jesteśmy zaufaną alternatywą dla finansowania bankowego, a nasz proces składania wniosków jest prosty i bezpośredni. Nasza pożyczka waha się od 5 000,00 USD do 25 000 000 000,00 USD. (Dwadzieścia pięć milionów dolarów). Informacje dodatkowe: szybko stajemy się prywatnym, dyskretnym i zorientowanym na usługi wyborem kredytów na ogólne pożyczki. Jesteśmy firmą, do której należy się zwrócić, gdy tradycyjne źródła pożyczek zawodzą. Jeśli jesteś zainteresowany, nie wahaj się skontaktować się z nami poprzez e-mail: [email protected]
użytkownik
28 lis (11 dni temu)
28 lis (11 dni temu)
Zanim zaczniecie szukać winnych tych strasznych przekrętów, które właśnie ujrzały światło dzienne wczytajcie się jeszcze raz w CAŁY artykuł. Zawiera on sporo przekłamań, co niezbyt dobrze świadczy o autorze i/lub raporcie na które się powołuje.
Już pierwszy akapit "krzyczy" o braku procedur kredytowych i kontrolnych - mega bzdura, no bo na jakiej podstawie były do tej pory przyjmowane wnioski i wypłacane pożyczki? Dalej czytamy o "licznych przypadkach udzielania kredytów osobom bez zdolności kredytowej" - osobiście nie spotkałem się z ani jednym takim przypadkiem. DTI nie zostało wprowadzone od 2016 r., jak wynika z raportu, ale wcześniej w 2013 r., tak jak chciał KNF. SKOK nie ma w portfelu kredytu na 12,6 mln - autor artykułu lub audytor prawdopodobnie pomylił liczbę po przycinku, co już jest kompromitujące i stawia pod znakiem zapytania wiarygodność reszty artykułu/raportu.
Autor kilka razy pisze o sprzątaniu po skokach, a może trzeba posprzątać po "renomowanym audytorze", który wyprodukował taki gniot, którym podnieca się autor artykułu? Na koniec ostatnie zdanie artykułu, które mnie rozwaliło "Faktem też jednak jest, że bank już wcześniej gotów był przejmować kolejne SKOK-i, ponieważ świetnie potrafi to robić, a także dlatego, że klienci przejmowanych kas chętnie zostają klientami Aliora". Rozumiem, że autor ma wiedzę, że członkowie SKOK Jaworzno tylko marzą o tym, żeby zostać klientami banku i z jakiś dziwnych powodów sami nie poszli do banku wcześniej. Szkoda, że autor nie dopisał w nagłówku "artykuł sponsorowany". Byłoby uczciwie i mniej zamieszania.
użytkownik
27 lis (12 dni temu)
27 lis (12 dni temu)
Taka sytuacja 9.10.2018 złożyłem dyspozycję na infolinii o wydanie duplikatu umowy kredytowej, bank ściągnął z mojego konta 200zł za przygotowanie dokumentu (chociaż pani na infolinii powiedziała mi że koszt to 150zł).
Do dzisiaj dokument nie został do mnie wysłany przez bank, dzwonię na infolinię, żeby dowiedzieć się dlaczego to trwa tak długo... wykonałem 5 połączeń przez 4 dni, które trwały łącznie 2h02minuty udało mi się dodzwonić dwa razy, same rozmowy łącznie trwały nie dłużej niż 4 minuty, reszta czasu to oczekiwanie na połączenie.
Teraz podsumowanie:
1. Regulamin nie określa czasu na wydanie takiego dokumentu, więc mówią że wyślą, ale nie wiadomo kiedy, tz sami nie wiedzą.
2. Dzisiaj dostałem rachunek za telefon w bilingu mam taki zapis "48801822222 (Połączenia wychodzące) 02:02:17 s na kwotę 79,36 zł"
3. Być może coś przeoczyłem, ale wydaje mi się, że nikt na infolinii nic nie mówił o kwocie za połączenie, na stronie internetowej https://www.rbinternational.com.pl/ w dziale kontakt, też nic nie ma.

Ocenę banku pozostawiam Waszej opinii, uważajcie czekając na połączenie kilkadziesiąt lub więcej minut.
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
Ale - jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - główny akcjonariusz Alior banku czyli Grupa PZU nie zgodził się na przedłużenie linii kredytowej Ruchowi. Zdecydowano o tym w zeszłym tygodniu. Według naszych rozmówców, ta decyzja została odebrana „z dużym zaskoczeniem”. - źródło Wirtualnemedia.pl
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
Jak jest taki wielki problem z gazetami to zobaczmy jak będzie z wypłatą, alior bank dał im przecież ok. 200 mln kredytu odnawialnego i już prezesi na wakacje i mieszkania wydali bo na prasę do kiosków szkoda było?
użytkownik
26 lis (13 dni temu)
26 lis (13 dni temu)
A czy uważasz ,że odbieranie pensji kwietniowej w listopadzie jest normalne? Chciałabyś Maju tak pracować? Pracodawca stara się aby nowe kłamstwa wymyślać i liczy na to,że ktoś w końcu odpuści. Bo pracodawca płaci z 6miesiecznym opóźnieniem, a rachunki ,raty kredytowe to same się opłacą ?? W banku nie przejdzie tekst,że się nie ma .
Oczywiście,że tam nie pracuję. Musiałabym na głowę upaść. Żałuję tylko ,że pracowałam tam na tyle długo,że teraz tylko mam nerwy zszarpane i codziennie się denerwuje kiedy po 70 próbach połączeń do Pani Wandy usłyszę,że ona nie ma. A fakt,że ja nie mam jej nie interesuje. Ta kobieta nie szanuje ludzi i ich czasu. Nie szanuje niczego i nikogo. Ja lepiej zwierzęta traktuje niż ona ludzi.
Firma funkcjonuje ale ludzkim kosztem.
użytkownik
25 lis (14 dni temu)
25 lis (14 dni temu)
Tak...na sluchawce. Nie polecam. Podstawa marna a prowizję dostaje się za sprzedane kredyty (pod warunkiem że masz ocenę z jakości min85%) jeśli masz poniżej np zabraknie 0.5 %, A sprzedaż np 3000 tys w miesiącu dodatkowej pensji nie dostaniesz....
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "kredyt bank"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin