test
Znaleziono 873 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "lpp"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Skoro podwyżki wyszły po prawie 3 złote netto za godzinę to i bez premii zarabia się kilka stówek więcej, także nikt nie powinien narzekać skoro za tą samą pracę ma więcej pieniędzy. Trzeba zwrócić uwagę, że takie podwyżki w skali całego kraju to bardzo duży koszt dla firmy i nie mogą naraz zadowolić wszystkich, biznes musi być rentowny.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Bardzo mile wspominam swoją pracę w mohito, a spędziłam tam 3 lata podczas studiów. Jak wygląda praca to pewnie wiele osób się domyśla, mi natomiast podobał się profesjonalizm w firmie, wszystko było dobrze zorganizowane, a nie mogę powiedzieć tego o swoim wcześniejszym miejscu pracy, gdzie nawet tak ważna rzecz jak punktualne wypłacenie wynagrodzenia stanowiło problem, w Mohito pieniądze zawszy były na czas
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Najlepiej przeglądaj główną stronę lpp, tam masz zakładkę praca i są wszystkie aktualne oferty, możesz też zawsze skoczyć sobie do salonu i osobiście zostawić cv, pogadać chwilę z kierowniczką, przy okazji już w jakiś sposób się zaprezentujesz i przestaniesz być anonimem. Ja tak zrobiłam. W momencie zaniesienia cv nie było wolnych etatów, ale po kilku tygodniach zwolniło się miejsce i zostałam zaproszona na rozmowę.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ta laska jest kierowniczką w Cropp w Głogowie, jakiś typ ją zalał, bo w ciąży ponoc. Chodziła wyrozbierana to i może znalazła księcia na rumaku :D ALe faktycznie... dość szkaradna.... ja bym się wstydził afiszować pół-nago w pracy.... z resztą mnie jakby zobaczyli to by pouciekali ze sklepu... hehehhe
użytkownik
6 gru (4 dni temu)
6 gru (4 dni temu)
Dno dna !!! grafik zmieniają kiedy im sie tylko podoba. W ciagu jednego tygodnia mialam zmieniany grafik az 5 razy w tym 2 razy w ciagu dnia. Poza tym czlowiek pracuje ja wół a nic z tego nie ma, żadnej premii ani nic.

Moje sugestie dla lpp S.A. Reserved:
Moze wiecej szacunku dla pracowników, bo zeby nie oni wasze sklepy by nie istniały. I należało by dyrektorow salonow moze nauczyc zeby sie chociaz spytali czy dany pracownik moze przyjsc do pracy a nie z dnia wolnego w grafiku nagle zmienia mu sie dzien przed ze idzie do pracy. Choc wcześniej mogl miec zaltawiona chociazby wizyte u lekara.
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
Zastanawia mnie, ze zwykli sprzedawcy mają pretensje ze dyrektor czy RKS nie odbiera od nich telefonu! buhahhahahaha. w lpp gdzie pracuje -nie ma mowy zeby jakikolwiek sprzedawca mogl pomarzyc o tel do RKS ,nie mowiac o centrali> stuknijcie sie w glupie łby, albo skoro jestescie tacy madrzy zostancie kierownikiem sklepu lub RKS
użytkownik
29 lis (10 dni temu)
29 lis (10 dni temu)
Pewna Galeria, pewne Mohito . Praca jako taka Ok . Tylko kierownik do xxxxxxx . Oraz jego zastępca . Wszystko jest dobrze jak będzie się wchodzić w xxxxxxx . Jak nie zostaniesz obgadana. Kierownik nigdy nie powie ci niczego w twarz. Wiecznie tylko narzeka kiedy sam nic nie robi tylko siedzi na magazynie . I do tego zastępca który robi wszystko by kierownik był zadowolony przy okazji pomiatając innymi pracownikami i nie robiąc nic . Wieczne pomyłki czy to w reklamacja albo coś nie zrobione .
Jedni chcą dobrze a kierownik i zastępca tylko co róż wymyślają nowe zadania same siedzą sobie jedząc obiadek i pijąc kawkę .
Nie wspominając o wychodzeniu na papierosa co 10 min . Bo przecież ona taka zmęczona ona już nie może . Ale ty zawsze musisz wszystko robić i zawsze mieć sile . Za mało rbh co wy robicie na dostawach . Mimo ze na dostawach kierownik bądź zastępca . Magazyn wiecznie w brudzie, bo nikt nie może iść sprzątać bo kierownik o zastępca pija razem kawkę albo idą na fajkę . I jedna osoba robi wszystko od przymierzalni do obsługi na kasie prasowania . A jeśli już się coś powie dostaje odpowiedz jak to jest się mało ważnym tutaj i jak się nie podoba to można pracować gdzie indziej . Brak słów

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Zmienić kierownika
użytkownik
29 lis (10 dni temu)
29 lis (10 dni temu)
Rozumiem emocję, jednak proszę unikaj słów powszechnie uważanych za obraźliwe. Jeśli miałaś zastrzeżenia, co do zachowania kierownika, próbowałaś przekazać je szefostwu? Być może poprawiłoby to sytuacje w konkretnym salonie Mohito? Podpowiesz nam, co musiałoby się w firmie zmienić, prócz wspomnianej zmiany na stanowisku kierowniczym, by praca w firmie stała się przyjemniejsza? Uważasz, że jest na to szansa?
użytkownik
18 lis (22 dni temu)
18 lis (22 dni temu)
Byłoby dużo milej w tej firmie, gdyby ludzie zaczeli siebie wzajemnie rozumieć, a nie atakować i walczyć.Centrala jest po to aby pomagać Sklepom w prawidłowym funkcjonowaniu, rozwiązywaniu problemów jakie się pojawiają, oraz szybkiej i skutecznej reakcji kiedy sytuacja tego wymaga.
Jeżeli pracodawca torszczy się o swoich pracowników to Ci w naturalny sposób zatroszczą się o klienta, i to bez zmuszania i pilnowania ich czy aby na pewno mówią Dzień dobry na każdej strefie w salonie.
Osoby zarządzające w firmie najpierw powinny wziąć szablon grafiku jakiegoś sklepu i spróbować ułożć go według wytycznych jakie sami ustalili, może wtedy zrozumieliby dlaczego ten grafik jest taki problematyczny dla KS'a, i że to wcale nie jest jego zła wola czy też że mu się nie chce.
Na sklepach pracują Ludzie a nie maszyny i czasami bywa , że komuś wypada wesele w rodzinie, występ dziecka w przedszkolu, urodziny szwagra, i co taki KS ma nie dać wolnego pracownikowi , bo przecież skład ustalony się nie zgadza i wytyczna którą ktoś tam kiedyś wymyslił? w życiu różnie bywa i trzeba brać wszystko pod uwagę innych ludzi także!
Przeszłam wczoraj całą swoją galerię sklep po sklepie żeby zobaczyć jak inne sieci wyglądają z obsługą i VM. lpp, H&M itd,wynik oględzin: nie równe sztaple, produkt na podłodze, przymierzalnie kipią, pracownicy gadka i szmatka, zero rozmiarówki zrobionej. Nasz Salon to muzeum w prównaniu z nimi :)
Tak , ułożenie mamy muzelane bo tego od nas wymagają, ale nie napiszę jak pracownicy patrzą się na "klientów", którzy te równiutkie sztaple im rozwalają. Sklep jest dla klienta i im wcale te muzelane sztaple nie są do szcześcia potrzebne, a pracownicy powinni tego klienta obsłużyć z serdecznością a nie krzywo się patrzeć bo im równe sztaple rozwala a tu zdjęcia muzeum trzeba do Centrali zrobić :)
jak to kiedyś ktoś napisał nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.
użytkownik
18 lis (22 dni temu)
18 lis (22 dni temu)
Ale chyba to logiczne że wody za lada nie można, ja pracowałam w firmie lpp i od tego była przerwa żeby się napić mimo że 12h na kasie się stało. Przerwy też czasem nie było jak było za dużo roboty ale sami tego chcieliśmy bo wolelismy zrobić wszystko nic zostawiać na dzień następny. Widać że pracujesz krótko w sieciowce....
użytkownik
27 paź (miesiąc temu)
27 paź (miesiąc temu)
Pracowałam w Croppie, Reserved, aktualnie rok siedzę w Sinsayu. Mam możliwość awansu na deko - i faktycznie sporo osób trafia na wyższe stanowiska z awansów wewnętrznych. To chyba jedyny plus tej firmy, bo tak to drugi plus pracy to atmosfera u mnie w salonie - ale co salon to inaczej, więc to nie zasługa firmy. Reszta... Pomyłka. Jak najwięcej osób na zlecenia, rok temu kazali poprzechodzić na umowy o pracę, teraz problemy że niby za dużo pracowników na UoP. Wieczne cięcia godzin, jak najmniej osób do pracy, nawet jak najmniej funkcyjnych ma istnieć (sklep topowy, więc nie żadna kategoria C czy D- bo tam to dopiero mają przerąbane z godzinami). Wieczne naloty, czepianie się dla zasady. Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Inaczej lpp nie da się opisać.
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Dziękuje za Twoją odpowiedź. Myśle, że w tym przypadku najlepiej będzie jak sama sprawdzisz jaka jest ta firma i ocenisz jak Ty osobiście ją odbierasz. Czy będziesz tak miła i po rozmowie rekrutacyjnej do lpp wrócisz tu na forum i napiszesz swoje spostrzeżenia?
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Znam kilka osób na żywo, które tam pracowały i były zadowolone. Słyszałam, że po prostu firma zapewnia dobre warunki - nie ma problemów z chorobowym, dają umowę o pracę, urlop się należy i koniec bez kręcenia itd. Z drugiej strony czytałam w różnych miejscach, że jest tam niedobra atmosfera i dużo przymusowych nadgodzin. Aplikować zamierzam w przeciągu najbliższego miesiąca, może dwóch.
użytkownik
18 paź (miesiąc temu)
18 paź (miesiąc temu)
lpp strykow nie polecam zarobki głodowe na dłuższą metę sie nie da ... polecam szukac innej firmy
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
Niestety nie umiem odpowiedzieć Tobie na to pytanie chociaż też mnie ono interesuje. Kiedy zamierzasz aplikować do lpp z Gdańska? Piszesz, że słyszałaś różne opinie o tej firmie, co konkretnie? Możesz to opisać?
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
Jak rozumiem zamierzasz podjąć pracę w firmie? Jesteś już na etapie rekrutacji czy może nadal się wahasz czy złożyć swoje CV? Co skłoniło Cię do tego by szukać pracy właśnie w Mohito? Czy jest to elastyczny grafik pracy? A może dostępne benefity pozapłacowe? Powiedz nam coś więcej na ten temat.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Czy ktoś wie jak z działem PR/marketing/komunikacja w Gdańsku? Jak atmosfera i warunki pracy? Myślę czy tam nie aplikować, ale słyszałam bardzo różne opinie. Może mógłby się wypowiedzieć jakiś copywriter albo PRowiec firmy?
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Może w danym momencie tylko taka była oferta? Czasami trzeba zastanowić się zanim powiemy o kimś źle.
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Znam tą historię. Niedawno zostałam zwolniona bo poszłam po pomoc do działu HR... Zamiast pomocy dostałam wypowiedzenie.. Z dnia na dzień, bez jakiejkolwiek mediacji, spotkań, rozmowy z przełożonym. Można pożałować spotkania z lpp.
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Napisze krótko i na temat.
Są po prostu śmieszni :)
W ogłoszeniu o prace jest napisane Wymiar etatu zależy od Ciebie a jak przychodzisz na rozmowę to proponują tylko pół etatu ????
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "lpp"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin