test
Znaleziono 814 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "lpp"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Skoro podwyżki wyszły po prawie 3 złote netto za godzinę to i bez premii zarabia się kilka stówek więcej, także nikt nie powinien narzekać skoro za tą samą pracę ma więcej pieniędzy. Trzeba zwrócić uwagę, że takie podwyżki w skali całego kraju to bardzo duży koszt dla firmy i nie mogą naraz zadowolić wszystkich, biznes musi być rentowny.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Bardzo mile wspominam swoją pracę w mohito, a spędziłam tam 3 lata podczas studiów. Jak wygląda praca to pewnie wiele osób się domyśla, mi natomiast podobał się profesjonalizm w firmie, wszystko było dobrze zorganizowane, a nie mogę powiedzieć tego o swoim wcześniejszym miejscu pracy, gdzie nawet tak ważna rzecz jak punktualne wypłacenie wynagrodzenia stanowiło problem, w Mohito pieniądze zawszy były na czas
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Najlepiej przeglądaj główną stronę lpp, tam masz zakładkę praca i są wszystkie aktualne oferty, możesz też zawsze skoczyć sobie do salonu i osobiście zostawić cv, pogadać chwilę z kierowniczką, przy okazji już w jakiś sposób się zaprezentujesz i przestaniesz być anonimem. Ja tak zrobiłam. W momencie zaniesienia cv nie było wolnych etatów, ale po kilku tygodniach zwolniło się miejsce i zostałam zaproszona na rozmowę.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ta laska jest kierowniczką w Cropp w Głogowie, jakiś typ ją zalał, bo w ciąży ponoc. Chodziła wyrozbierana to i może znalazła księcia na rumaku :D ALe faktycznie... dość szkaradna.... ja bym się wstydził afiszować pół-nago w pracy.... z resztą mnie jakby zobaczyli to by pouciekali ze sklepu... hehehhe
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
A co zabronisz mi ?, mi tam źle nie było, lepiej niż w kurningu, miło wspominam arvato lpp
użytkownik
9 sie (2 miesiące temu)
9 sie (2 miesiące temu)
Chcecie obiektywnej opinii? Proszę
Minusy: jak każda praca w galerii: dwunastki, kamery, słaba podstawa, obowiązek sprzedawania towaru z chin jako włoski lub jak to poleciła "góra" mówić "towaru z całego świata" zdawanie raportów że sprzedaży która zwykle nie zależała od sprzedawcy . Fatalna współpraca z salonem w Arkadii zero kontaktu nieodbiedanie telefonów. Grafik i atmosfera pod humor kierowniczki ale to nie wina firmy
Plusy: premia za zrealizowanie planu, konkursy- fajne nagrody jako doping: buty torebki okulary itp jak się chciało to się mogło, ja wygrałam w kilku konkursach i mam te rzeczy do dziś, możliwość wykupienia taniej karty medycznej do Luxmedu -porobilam sobie za darmoszke mnóstwo badań plus kadry pilnują nadgodzin jak zapierniczalas dużo to potem masz wolne lub ci płacą.
Co do dyrki regionalnej serio dziewczyny trochę dystansu. Pani M musi się tak zachowywać bo to jej robota. Pogada pogada ale swoje widzi, ja zwykle zapierdzielalam na magazynie 3/4czasu pracy żeby dobrze ułożyć towar i było łatwiej nam sprzedawać na czym traciła moja osobista sprzedaż a Marta pogadała a i tak wiedziała że jestem bardzo dobrym pracownikiem o czym mi przypominała jak widziała że się wkurzam że mi zwraca uwagę za sprzedaz. Tak naprawdę spoko Grażyna z niej i ja to bym się z nią wódki napila ;) pracę w firmie zakończyłam że względu na zamknięcie salonu ale dostałam kasę za urlop plus odprawę więc extra bo siedzialam w domu a mi płacili, teraz mam o niebo lepsza pracę 8-16 pon-pt i z dużo lepsza kasa ale jak ktoś szuka pracy i jest pod kreską to mimo wszystko polecam Primke. Pójdźcie do lpp to dopiero zobaczycie xxxxxxx ;)
użytkownik
16 lip (3 miesiące temu)
16 lip (3 miesiące temu)
Jest tak kiepsko, że nic innego nie można napisać?
użytkownik
6 lip (3 miesiące temu)
6 lip (3 miesiące temu)
Najgorsza praca ever
użytkownik
3 lip (3 miesiące temu)
3 lip (3 miesiące temu)
Zdecydowanie się zgadzam , pracowałam tam i dokładnie słowo w słowo to samo przeżywałam.
użytkownik
2 lip (3 miesiące temu)
2 lip (3 miesiące temu)
@lpp Opowiedz mi coś czego nie wiem,
użytkownik
29 cze (3 miesiące temu)
29 cze (3 miesiące temu)
Ludzie :D ogarnijcie xxxxxxx piszecie komentarze że arvato to firma gdzie jest zła atmosfera tak na prawdę w Strykowie na lpp są fajni ludzie z którymi miło się pracuje . Czytając wasze komentarze stwierdzam że są to bzdury a Ci którzy to piszą po prostu są nierobami i tyle :D
użytkownik
27 cze (3 miesiące temu)
27 cze (3 miesiące temu)
Ja bardzo polecam H&M o wiele lepiej niż lpp. Luźna atmosfera, cudowna kierowniczka. Do pracy nawet nie trzeba brać jedzenia, bo lodówka zawsze pełna ????
użytkownik
24 cze (3 miesiące temu)
24 cze (3 miesiące temu)
Mam mieszane uczucia co do polityki Innovy w naszym zakładzie. Pochwalam to że dbają o bezpieczeństwo choć jeszcze wiele jest do zrobienia w szczególności na magazynach i placach manewrowych. Część osób jest zadowolonych z nowych stawek po wprowadzeniu regulacji płac. Ciekaw jestem jak będą wyglądać stawki za rok? Ponadto dostaliśmy wreszcie większe wynagrodzenie w bonach na święta i darmowy piknik co obecnie jest standardem w dużych zakładach. Ponadto zakład wreszcie zaistniał w mediach społecznościowych. Brakuje mi nadal zaangażowania firmy w rozwijanie rożnych zainteresowań pracowników. Wiele zakładów finansuje starty zawodników w różnych zawodach sportowych lub finansuje zakup sprzętu czy też ubrań dla sportowców którzy są ich pracownikami. Moja poprzednia firma 1% zysku przekazywała na cele charytatywne. Szkoda że na pikniku nie było akcji poboru krwi czy też nie można było zapisać się do banku dawców szpiku. Nie zapomnijmy że zakład ze swoich pieniędzy po części sfinansuje budowę chodnika i ścieżki rowerowej mimo że jest to obowiązkiem starosty tureckiego. Dobrze że w końcu pomyślano o rowerzystach i wybudują im wiatę zadaszoną bo do tej pory rowery mokły pod chmurką. Nie rozumiem dlaczego nadal musimy płacić za autobus? Przecież to nie jest majątek dla firmy, a sprawiło by że pracownik miałby codziennie wybór czym jechać do pracy. Czas pomyśleć też o trasach poza granice miasta. Jeżeli chodzi o organizację pracy to nadal jesteśmy daleko w tyle za takimi zakładami jak VW, Pepsico, Jeronimo Martins, lpp, Samsung, Amica czy Maspex Wadowice i wieloma innymi.
Z wyczekiwaniem czekam na innowacje w naszym zakładzie. Chyba nazwa Innowa do czegoś zobowiązuje. Miejmy nadzieje że Flokk wprowadzi naszą firmę do XXI wieku bo w tej chwili jesteśmy nadal w tyle za konkurencją.
użytkownik
18 cze (3 miesiące temu)
18 cze (3 miesiące temu)
Idealnych firm nie ma. Może trzeba poprawiać to co nie funkcjonuje tak jak powinno?
użytkownik
15 cze (4 miesiące temu)
15 cze (4 miesiące temu)
Jak na 14 dni pracy na lpp w strykowie, powiem jest bajecznie, szacunek, fajna atmosfera, pracy sporo przy czym czas leci.
użytkownik
14 cze (4 miesiące temu)
14 cze (4 miesiące temu)
Praca w tej firmie to dno!
Wyzysk,wyzysk i jeszcze raz wyzysk....
Pieniadze sa smieszne jak dla kazdego sprzedawcy...jak jalmuzna nawet gorzej....i wciskanie ludziom tego beznadziejnego materialu ubran
...chwalenie ze jaki on jest swietny a to tani chinszczyzna...smrod otwieranych ubran z opakowania jest niesamowity...nie polecam zreszta wywieszka prawie w kazdym salonie o poszukiwaniu pracownikow mowi sama za siebie ze nikt tam nie chce pracowac....a salon w wola parku w warszawie to jest jeszcze wieksze dno,mobig i 5 metrow molu
użytkownik
4 cze (4 miesiące temu)
4 cze (4 miesiące temu)
@Niki, dziękujemy za Twoją opinie, napisz proszę jak wygląda sytuacja z atmosferą pracy w firmie lpp S.A. RESERVED?
Wynagrodzenie jest przelewane zawsze do dziesiątego dnia każdego miesiąca, czy do piątego?
Chętnie dowiemy się więcej, będzie nam niezwykle miło za Twój drugi komentarz w tym temacie.
użytkownik
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
@Magda czy często zdarzają Ci się nadgodziny? Możesz powiedzieć jak pracodawca je rozlicza, czy stosuje jakiś dodatek czy liczy je po standardowej stawce? Napisz na co warto zwrócić uwagę podczas rekrutacji, o co warto zapytać/dopytać na rozmowie? Czy lpp S.A. Reserved ma w swojej ofercie benefitów zniżki na ubrania dla swoich pracowników lub % od utargu kasowego?
@X czy grafik nie jest ustalany z góry np. na miesiąc lub tydzień? Branża handlowa jest dynamiczna, choćby pod względem ruchu klientów, pewne zmiany grafików z pewnością są częścią tej pracy, ale jeśli uważasz, że zmiany godzin pracy są zbyt częste - to powiedz czy próbowałeś rozmawiać z kierownictwem lub z kierownikiem regionalnym w tym temacie?
użytkownik
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
Pracowałam w sumie w aż 3 różnych lokalizacjach w Reserved oraz Mohito i w każdym salonie dobrze się dogadywałam ze wszystkimi. Może to kwestia mojej osobowości, bo raczej jestem bezkonfliktową osobą, a może na stanowiska kierowników są wybierane osoby z odpowiednimi cechami charakteru, które potem kompletują zespół z fajnych ludzi. Tak czy siak w 3 różnych salonach miałam fajną atmosferę, więc to chyba nie przypadek.
użytkownik
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
Bardzo dobrze się pracuje, pracowałam tam przez jakiś czas. Wiadomo wszystko zależy tak naprawdę od ludzi i kierownictwa, bo pod względem organizacyjnym marce nie ma co zarzucić. Ja miałam to szczęście, że kierowniczka była super, a dziewczyny sympatyczne, z wieloma dalej utrzymuję kontakt. Była taka atmosfera, że chętnie przychodziłam do pracy, a zmiany 10 godzinne nie były uciążliwe.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "lpp"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin