test

Opinie o Agencja Pracy Tymczasowej Randstad Sp.z o.o. - Warszawa

Korzystałeś z usług Agencja Pracy Tymczasowej Randstad Sp.z o.o. - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2009-05-02 18:29

Wizyt: 9068
Komentarzy: 18
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
02.05.2009 (9 lat temu)
02.05.2009 (9 lat temu)

Agencja Pracy Tymczasowej Randstad Sp.z o.o. - Warszawa

DZIEKI RANDSTAD MOGŁAM PODJAC PRACE PANIE Z BIURA W PABIANICACH SA NAPRAWDE OSOBAMI KOMPETENTNYMI I SZCZERYMI OBY TAKICH POSREDNIKOW PRACY BYŁO WIECEJ. B.
autor
28.05.2009 (9 lat temu)
28.05.2009 (9 lat temu)
dobrze zorganizowana firma.
autor
27.05.2013 (5 lat temu)
27.05.2013 (5 lat temu)
Dzisiaj dostałem telefon z Agencji Pracy Tymczasowej Randstad Warszawa i Pani zaprosiła mnie na rozmowę. Chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego jak traktują osoby zatrudniane przez nich?
użytkownik
27.05.2013 (5 lat temu)
27.05.2013 (5 lat temu)
a na jakie stanowisko aplikowałeś/aś??
autor
06.06.2013 (5 lat temu)
06.06.2013 (5 lat temu)
Widziałam ogłoszenie zamieszczone przez Agencję Pracy Tymczasowej Randstad w Warszawie które mnie interesuje. Czy ktoś z was wie może jaki jest kontakt między pracownikami a tą agencją pracy? Z góry dzięki
użytkownik
16.09.2015 (3 lata temu)
16.09.2015 (3 lata temu)
NIE WYJEŻDŻAJCIE DO PRACY DO CZECH!
Witam, moja sytuacja wygląda następująco; w niedzielę wyjechałam wraz z chłopakiem do pracy za granice, a dokładnie do Czech, organizowaną przez agencje pośrednictwa pracy Randstad Polska.
W umowie o pracę na czas określony (3 miesiące z możliwością przedłużenia) Randstad obiecywał nam wynagrodzenie w wysokości 22 000 Czeskich Koron/miesiąc (w umowie nie jest napisane czy jest to kwota brutto czy netto, pani w agencji zapewniała jednak, że tyle dostaniemy na rękę) oraz zakwaterowanie w pełni opłacane przez Czeski oddział Randstad s.r.o. Zgodnie z umową do naszej dyspozycji miały zostać w pełni wyposażone domy (2-3 osobowe pokoje). W umowie jest również paragraf który informuje iż w wypadku nie zatrudnienia osoby kierowanej przez pracodawcę zagranicznego na warunkach określonych w niniejszej umowie, mimo przyjazdu osoby kierowanej do Czech, osobie kierowanej przysługuje zwrot kosztów powrotu do Polski do wysokości 500 zł.
Po 22h jazdy autokarem zostaliśmy zakwaterowani w ohydnym, uwłaczającym godności człowieka hostelu - grzyb, brud, smród i ubóstwo. Naszą 9-osobową grupę umieścili w dwóch czteroosobowych pokojach, cztery kobiety w jednym z pokoi, ja z chłopakiem, jeszcze jedna para i samotny pan w drugim (tak więc spaliśmy w 5 osób na 4 łóżkach), choć w agencji w Polsce zapewniali nas że nie ma możliwości byśmy jako para musieli dzielić pokój z kimkolwiek innym. Jedna toaleta na cały hostel była tak brudna że nikt nie zdecydował się na kąpiel (co i tak byłoby trudne z racji braku ciepłej wody). W hostelu była co prawda "restauracja", niestety zamknięta, do naszej dyspozycji nie została udostępniona kuchenka ani lodówka, brak możliwości przygotowania posiłku ani nawet ciepłego napoju. Naszemu koordynatorowi odrazu oznajmiliśmy że to miejsce pogwałca umowę i że zostaniemy tam na noc, ale rano żądamy powrotu do Polski. Oburzeni zasnęliśmy około 4 nad ranem, po 2h snu wstaliśmy i poznosiliśmy nasze bagaże na hol, odmawiając pozostawienia ich w pokojach. Przyjechał po nas koordynator oraz przedstawicielka Czeskiego Randstada i zawieźli nas razem z bagażami na teren firmy w której mieliśmy pracować na szkolenie bhp mimo naszych protestów, poinformowali nas że szkolenie jest obowiązkowe i że zaraz po nim będzie na nas czekać główny manager abyśmy mogli porozmawiać z nami o całej sytuacji. Po szkoleniu (wraz z chłopakiem zdecydowaliśmy się nie podpisywać żadnych dokumentów które otrzymaliśmy) chcieli zabrać nas na badania lekarskie, stanowczo jednak odmówiliśmy tłumacząc że nie mieliśmy możliwości wykąpania się i w takim stanie nikt z nas przed lekarzem się nie pokaże. Zabrali nas do jakiejś świetlicy informując że ludzie z Randstada mają teraz spotkanie i mamy czekać na informacje. W tym momencie poinformowałam już panią z oddziału Randstad'a w Polsce co się z nami wyprawia - była w szoku, obiecała że zapewnią nam lepsze warunki mieszkaniowe na co odpisałam jej że w związku z niewywiązaniem się przez nich z umowy my nie jesteśmy zainteresowani pozostaniem w Czechach i że chcemy wrócić do domu.
Po kilku godzinach oczekiwania na świetlicy zostaliśmy poczęstowani kanapkami (cały czas powtarzaliśmy że nie śpimy od ponad doby, bez jedzenia, kąpieli), po czym zapakowali nas w samochody i zaczęli wozić od miejsca do miejsca pokazując inne opcje kwaterunku, w tym dom turystyczny w którym na 30 osób były 3 lodówki, a "kuchnia" sąsiadowała z toaletą które oddzielone były tylko kotarą prysznicową, gdy odmówiliśmy pozostania w tym miejscu zawieźli nas do trzy gwiazdkowego hotelu, który co prawda wyglądał bardzo ładnie ale i tak nie było miejsc, zabrali nas do kolejnego hotelu który także był ok, ale mimo tego nie byłoby w nim miejsca do przygotowywania przez nas posiłków. Jeden z panów zapytał koordynatora, gdyby się zgodził tam zostać to na jaki czas, odpowiedzieli że 3 miesiące (tyle ile jest w umowie) gdy zażądaliśmy tego na piśmie, bo ciężko było nam uwierzyć że stać ich na opłacenie nam hotelu na 3 miesiące kiedy 5min wcześniej musieliśmy pchać samochód koordynatora żeby odpalił, nagle zmienił zdanie.
Skracając resztę historii; zawieźli nas z powrotem na świetlice czekaliśmy tam kolejne kilka godzin powtarzając wciąż że chcemy wracać do Polski, że od 3 dób nie spaliśmy, nie jedliśmy, nie umyliśmy się. Koordynator szantażował nas wtedy, że jeśli chcemy wracać to musimy zorganizować powrót na własny koszt, ewentualnie on załatwi transport na piątek ale do tego czasu mamy się gdzieś podziać oczywiście na własny koszt, a jeśli chcemy mieć gdzie spać to tylko jeśli podpiszemy umowę i zaczniemy pracować. Ze strony polskiej były tylko zapewnienia że nad tym pracują, że robią co w ich mocy. Nie zgadzając się na podpisanie umów, upierając się na powrót do Polski,późnym wieczorem zawieźli nas (w sumie 6 osób: ja z partnerem, wspominana para i dwie panie) w końcu do jednego z hoteli na noc, informując że na 6 rano mamy czekać przed hotele
użytkownik
16.09.2015 (3 lata temu)
16.09.2015 (3 lata temu)
m skąd bus zabierze nas do polski. Oczywiście o tej godzinie nie było już możliwości kupić żadnego jedzenia na mieście, głodni więc, ale chociaż wykąpani wypiliśmy po piwie i poszliśmy spać. Mój chłopak jednak pół nocy nie przespał bo wymiotował, dostał rozwolnienia i wysokiej gorączki.
Rano zapakowaliśmy się do busa i wróciliśmy do Polski, dwie panie wysiadały w Opolu, my i druga para jesteśmy z Koszalina, kierowca powiedział nam że nas ma zawieźć tylko do Poznania (stamtąd był wyjazd do Czech). Sprawdziliśmy jak długo zajmie nam dojazd do Poznania i stwierdziliśmy że nie zdążymy na ostatni pociąg do Koszalina, poprosiliśmy kierowce żeby wysadził nas na dworcu we Wrocławiu bo tylko tak damy rade dojechać do domu. Jak się później okazało kierowca ten nie był z Randstada ani nawet firmy transportowej, tylko "znajomy-znajomego" który na codzień miał inną prace. We Wrocławiu dzwoniliśmy jeszcze do pani z agencji w Koszalinie że nie mamy pieniędzy na bilety, pani stwierdziła że nas rozumie ale musimy jakoś dostać się do domu, pytając jeszcze "co ja mogę zrobić, dać wam z własnej kieszeni?". Zmuszeni zostaliśmy więc jechać na tak zwany bilet "kredytowy" (czyt. mandat) z przesiadką w Stargardzie Szczecińskim, dostaliśmy po dwa mandaty na głowe jeden na 258zł, drugi na 123zł, po upływie 7dni te kwoty rosną do 750zł oraz 223zł.
Wspomnieć też muszę że na miejscu okazało się że 22 000 Koron to kwota brutto a na rękę wychodzi niecałe 16 000 Koron. Przedstawicielka Randstadu Czeskiego była wstrząśnięta i pokazywała mi też maile które wysyłała do oddziału w Warszawie w których wyraźnie mowa była o zakwaterowaniu w hostelach (nie domach) ich adresy oraz zdjęcia z tego miejsca jak i dokładna informacja o wynagrodzeniu. Żadne z tych informacji niestety w Polsce nie zostały nam przekazane.
Jako dowód mamy również zdjęcia z hostelu w którym nas zostawili w pierwszą noc.
użytkownik
17.09.2015 (3 lata temu)
17.09.2015 (3 lata temu)
Musiałaś @paulina po prostu źle trafić, bo jak widać po poprzednich komentarzach bardzo długo nie było żadnych problemów z tą firmą co jednak dobrze o niej świadczy, nie wiem czym mogą być spowodowane problemy, no ale jak dla mnie to jest dobra agencja pracy tymczasowej i Twoją sytuację pewnie można jakoś wytłumaczyć.
użytkownik
17.09.2015 (3 lata temu)
17.09.2015 (3 lata temu)
Sprawa trafi do sądu. Kontaktowałam się już z prawnikiem i wygrana jest niezaprzeczalna.

Nie twierdzę że Randstad jako agencja jest zła bo dwa miesiące wcześniej byliśmy z chłopakiem w pracy w Holandii przez Randstad'a i było super, po prostu nie powinni byli dopuścić do sytuacji która nas spotkała.
Jest to tylko ostrzeżenie przed ich ofertą pracy w Czechach.
użytkownik
18.10.2015 (3 lata temu)
18.10.2015 (3 lata temu)
a mi sie wydaje ze Agencja Pracy Tymczasowej Randstad Sp.z o.o. jest dobra agencja do polecenia. dla mnei to nie jest tam jakas firma krzak. ponadto jest to firma ceniona na swiecie w branzy HR. wiec o czym to swiadczy. a duzo osob ma czasem problem ze znalezieniem pracy wiec mysle ze w tej firmie moglby sie odnalezc.
użytkownik
18.10.2015 (3 lata temu)
18.10.2015 (3 lata temu)
Ogólnie rzecz biorąc chyba zależy to do jakiej firmy się trafi zatrudniając się przez tą agencję pracy, no ale właśnie, dobrze powiedziane, nie można powiedzieć, że firma jest zła, oni też nie do końca zawsze mogą dobrze zweryfikować firmę z którą nawiązują współpracę, ja bym raczej pozytywnie ją ocenił.
użytkownik
29.09.2016 (2 lata temu)
29.09.2016 (2 lata temu)
Nigdy wiecej Czechy i ranstsdt hotele meliny z robactwem lozka zajszczane ogolnie oszostwo co Innego mowia w Polsce a syf ze bezdomni mieszkaja lepiej
użytkownik
28.10.2016 (2 lata temu)
28.10.2016 (2 lata temu)
zgadzam sie z dero syf melina a polska kooerdynatorka natalia jak jej sie jktos nie spodobal dawala chlopakom 500 kc zeby mu wpieprzyc to jest patologia w ranstadzie w czechach
użytkownik
04.03.2018 (11 miesięcy temu)
04.03.2018 (11 miesięcy temu)
Jesteście pewni, że pozytywnie o firmie nie można napisać? Czasami najlepszym coś może się nie udać!!
użytkownik
08.04.2018 (10 miesięcy temu)
08.04.2018 (10 miesięcy temu)
Czy ktoś wie, jak aktualnie prezentuje się Agencja Pracy Tymczasowej Randstad Sp.z o.o. na tle innych przedsiębiorstw? Może okazać się to cenną informacją dla osób mieszkających w Warszawa i okolicach oraz poszukujących zatrudnienia.
użytkownik
14.04.2018 (10 miesięcy temu)
14.04.2018 (10 miesięcy temu)
Nie polecam.Obiecywali pracę w NL.Jak się okazało marnie to wyszło.
Mieszkania miały być maks 3 osobowe.Okazało się że trafiliśmy na park bungalow gdzie w domku było po 7 osób.Jeśli chodzi o kwestie zatrudnienia to przez pierwsze 3 tyg nie było prawie pracy.Tygodniówki po 24h średnio co daje 170 euro wynagrodzenia tyg. na ręke.
Liczne rezerwy.Planning z dnia na dzień.Nie wypłacanie pieniędzy za chorobowe.Ciągłe nieścisłości w salarisach np odciąganie podwójnie za ubezpieczenie gdzie przez okres 4 miesięcy nikt z pracująch nie otrzymał kart ubezpieczeniowych.Dalej, złe rozliczanie godzin.Co tydzień coś się nie zgadzało czy to nie policzyli godzin czy dodatków zmianowych.
Jednym słowem bajzel.Praca na DSV w VENLO.
Nie polecam i uważajcie w co się pakujecie.
użytkownik
15.05.2018 (9 miesięcy temu)
15.05.2018 (9 miesięcy temu)
Powiecie coś o swojej pracy w Agencja Pracy Tymczasowej Randstad Sp.z o.o.? Na jakie zatrudnienie można liczyć? Jaka jest atmosfera w pracy? Każda kwestia może być ważna przed podjęciem wyboru.
użytkownik
17.05.2018 (8 miesięcy temu)
17.05.2018 (8 miesięcy temu)
KATEGORYCZNIE ODRADZAM WSZYSTKIM !!
Wyjazd do pracy do Holandii przez agencje randstad (specjalnie z małej litery z powodu braku szacunku :) to największy błąd w moim życiu.
Oszukują i kradną ciężko zarobione pieniądze do tego co tydzień doliczając dług o którym większość pracowników nie ma pojęcia i informują o nim dopiero gdy zadłużenie sięgnie wysokości kilkuset euro.
W biurze pytając kilkukrotnie za co jest to właśnie zadłużenie za każdym razem usłyszysz inną odpowiedz typu : koszty za mieszkanie lub ubezpieczenie nie zostały odciągnięte bądź miałeś zbyt mało godzin pracy ( pominę fakt ze pracując 44h tyg. mój dług i tak się zwiększał)
Pracuję w Holandii od 4 lat i nigdy nie spotkałem się z tak absurdalną i żenującą sytuacją aby pracować przez rok po 6 dni w każdym tygodniu i musieć zapłacić za to ponad 2000 Euro..
Ponadto warunki mieszkaniowe również zostawiają wiele do życzenia, szczególnie hotel robotniczy w Amsterdamie gdzie zostałem umieszczony w pomieszczeniu gdzie wcześniej był magazyn, nie było ogrzewania (w grudniu) oraz było tam mnóstwo karaluchów więc przez 2 dni mieszkałem w samochodzie...
Tak więc własnie wygląda traktowanie pracowników przez agencję randstad a to co opisałem to tylko kropla w morzu.
Jeśli myślisz o rozpoczęciu współpracy z tym biurem to naprawdę warto się zastanowić dwa razy i odrzucić ten pomysł.
Szczególnie pozdrawiam środkowym palcem Agnieszkę z biura która jest niekompetentną osobą oraz kłamie ona tyle że aż sama się w tych kłamstwach gubi..
No ale każdy zrobi jak uważa to tylko moja opinia oparta na własnych doswiadczeniach.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Medim

Nicols

inwentaryzacja niemcy

wts

westa clean

westa

Polska grupa farmaceutyczna

Kirchhoff Gniezno

Kirchoff

lekam

celther

Informatronik Łukasz Budzisz

poznań job

goslik

east power

fundacja fly

Gliwice

timler

abb łódź

aspol

job talent

mila

Expo team

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin