test

Opinie o :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Korzystałeś z usług :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Firma kosmetyczna
Data: 2010-11-04 15:09

Wizyt: 4930
Komentarzy: 92
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
08.01.2017 (2 lata temu)
08.01.2017 (2 lata temu)

:Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Nie chce tu nikogo oceniać ale solidność?? Z ktorej strony? Nikt nie zwróci mi zniszczonych włosów,cery i zmarnowanych pieniedzy w avon, praca u nich, jak dla mnie to oszukiwanie ludzi i zachęcanie ich do niszczenia np włosów!
autor
04.11.2010 (8 lat temu)
04.11.2010 (8 lat temu)
Witam Wszystkich,
Nasza Firma poszukuje energicznych i komunikatywnych osób na stanowisko Konsultantów ds. Sprzedaży bezpośredniej. Jeśli jesteś osobą, która dopiero rozpoczyna swoją karierę zawodową, studiujesz a chcesz dorobić lub masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i chcesz zarabiać więcej, prześlij do nas swoją aplikację na adres xxxxxxx .
autor
18.08.2016 (2 lata temu)
18.08.2016 (2 lata temu)
Zatrudnienie okręgowego menedżera jest tylko na podstawie działalności gospodarczej , ktos tu wyżej pisał o wszystkich kosztach
użytkownik
19.08.2016 (2 lata temu)
19.08.2016 (2 lata temu)
Cała prawda o Avon
Zatrudnienie na działalnosc , samemu trzeba zaplacic za zus, podatek dochodowy, vat, koszt wynajmu biura -zmuszaja kazdego, najnizszy koszt wynajmu to ok 1500 zl i to idzie z waszej pensji, koszty akcji promocyjnych w sklepach i galeriach , musi byc co najmniej 3 w tygodniu, koszt takiej akcji to ok 160 - 500 /dzien , wiec sami policzcie, do tego trzeba lizac tylki liderom i kupowac im prezenty , zapraszac na obiadki, firma wymaga aby na spotkaniach podsumowujacych katalog byl im podany obiad i deser i kawa i jeszcze wartosciowe prezenciki , za ktore i tak obgadaja, wiec w sumie jedna impreza to 2000zl, dodatkowo sami wykorzystujecie swoj samochod, nie ma zadnego dodatku , nie ma zadnego dodatku za paliwo, dodatkowo za wszystkie materialy katalogi, ulotki i inne pierdoly tez wam potracaja z pensji , tak tak - materialy do pracy kosztuja !!!, no i jeszcze jest kilka rzeczy za ktore wam najpier dolicza do pensji pozniej odejma i to wy placicie podatek za avon -sprytne nie ?
firma wymaga od was tez budowania nowych struktur, zeby wyrobic ze wszystkim to ok 2000 zl w kazdym katalogu kupujecie kosmetykow ze swojej kieszeni.
Uciekajcie od tej firmy
użytkownik
19.08.2016 (2 lata temu)
19.08.2016 (2 lata temu)
Nom a skąd niby wiesz ?? Jestes wynajęty do wpisywania pozytywnych komentarzy ??
użytkownik
23.08.2016 (2 lata temu)
23.08.2016 (2 lata temu)
A jakie niby oferty pracy sa dostępne ? Hmm kolego ?
Przyznaj sie ile Ci płaca aby takie bzdury pisać ? Którym dywizyjnym jestes ?? Nudzisz sie ?
użytkownik
19.09.2016 (2 lata temu)
19.09.2016 (2 lata temu)
Od kilku lat zajmuję się sprzedażą kosmetyków firmy Avon, przez pewien czas byłam nawet Liderem Zespołu, ale z powodu zaangażowania nową pracą, musiałam "kosmetyczne obowiązki" odłożyć na bok i czasem wciąż robię zamówienia, ale już tylko z pozycji Konsultantki. Zdarzyła mi się jednak przykra sytuacja.

Jest mi przykro i smutno, że firma, w którą włożyłam naprawdę dużo pracy, czasu i pieniędzy jeżdżąc do potencjalnych/aktualnych konsultantek - jeszcze wtedy nie miałam dotychczasowej pracy, więc wydatki na paliwo naprawdę mnie obciążały - robi wszystko aby nie wypłacić mi moich zarobionych pieniędzy. Rozumiem, że są pewne zasady podczas podpisywania umów aby nie przekazywać wszystkich ważnych informacji, aby nie zniechęcać nowych Konsultantek czy Liderów i niestety "skarbonka", którą mi narzucono do wpłacania pieniążków na konto firmy Randstat na pewno nie tylko w moim przypadku się nie sprawdziła - Avon z pewnością zarobił mnóstwo pieniążków na takich osobach jak ja, które w pewnym momencie się pogubiły, chwilowo nie dopilnowały spraw i tym samym utraciły znaczną kwotę dochodu. Przykro mi, że firma Avon potrafiła konsekwentnie przypominać o ewentualnych terminach płatności, ale nie chce "pozostawić po sobie" dobrego zdania jeśli chodzi o wypłatę należnych, naprawdę ciężko zarobionych pieniędzy. Bycie Liderem Zespołu nie opiera się na siedzeniu, piciu kawy i ładnym wyglądaniu - to poświęcony czas i paliwo aby dostać się do konsultantek, godziny spędzone przy telefonie na tłumaczeniu nowych rzeczy nowym konsultantkom czy wysyłanie katalogów na własny koszt. Przykro mi, że Okręgowy Menadżer Sprzedaży nie ma za zadanie prócz ścigania za za mało mianowań (czyli werbowanie nowych Konsultantek) lub za małe zamówienia, poinformować również "o czasie" o tym, by zadbać by Lider, który już nie daje rady szybciutko wysłał dokumenty lub zadziałał by móc otrzymać te 60% wynagrodzenia (40% "zabiera" Randstat). Zastanawiam się jaki cel mają OMS, które informują o niebotycznych zarobkach i "namawianiu na początek" na odkładanie wynagrodzenia do "skarbonki" - przeczuwam, że nie jestem jedyną tak rozgoryczoną osobą.

Szukam osób, którym też nie zostały wypłacone pieniążki. Odezwijcie się na maila: [email protected]
użytkownik
19.09.2016 (2 lata temu)
19.09.2016 (2 lata temu)
Od kilku lat zajmuję się sprzedażą kosmetyków firmy Avon, przez pewien czas byłam nawet Liderem Zespołu, ale z powodu zaangażowania nową pracą, musiałam "kosmetyczne obowiązki" odłożyć na bok i czasem wciąż robię zamówienia, ale już tylko z pozycji Konsultantki. Zdarzyła mi się jednak przykra sytuacja.

Jest mi przykro i smutno, że firma, w którą włożyłam naprawdę dużo pracy, czasu i pieniędzy jeżdżąc do potencjalnych/aktualnych konsultantek - jeszcze wtedy nie miałam dotychczasowej pracy, więc wydatki na paliwo naprawdę mnie obciążały - robi wszystko aby nie wypłacić mi moich zarobionych pieniędzy. Rozumiem, że są pewne zasady podczas podpisywania umów aby nie przekazywać wszystkich ważnych informacji, aby nie zniechęcać nowych Konsultantek czy Liderów i niestety "skarbonka", którą mi narzucono do wpłacania pieniążków na konto firmy Randstat na pewno nie tylko w moim przypadku się nie sprawdziła - Avon z pewnością zarobił mnóstwo pieniążków na takich osobach jak ja, które w pewnym momencie się pogubiły, chwilowo nie dopilnowały spraw i tym samym utraciły znaczną kwotę dochodu. Przykro mi, że firma Avon potrafiła konsekwentnie przypominać o ewentualnych terminach płatności, ale nie chce "pozostawić po sobie" dobrego zdania jeśli chodzi o wypłatę należnych, naprawdę ciężko zarobionych pieniędzy. Bycie Liderem Zespołu nie opiera się na siedzeniu, piciu kawy i ładnym wyglądaniu - to poświęcony czas i paliwo aby dostać się do konsultantek, godziny spędzone przy telefonie na tłumaczeniu nowych rzeczy nowym konsultantkom czy wysyłanie katalogów na własny koszt. Przykro mi, że Okręgowy Menadżer Sprzedaży nie ma za zadanie prócz ścigania za za mało mianowań (czyli werbowanie nowych Konsultantek) lub za małe zamówienia, poinformować również "o czasie" o tym, by zadbać by Lider, który już nie daje rady szybciutko wysłał dokumenty lub zadziałał by móc otrzymać te 60% wynagrodzenia (40% "zabiera" Randstat). Zastanawiam się jaki cel mają OMS, które informują o niebotycznych zarobkach i "namawianiu na początek" na odkładanie wynagrodzenia do "skarbonki" - przeczuwam, że nie jestem jedyną tak rozgoryczoną osobą.

Szukam osób, którym też nie zostały wypłacone pieniążki. Odezwijcie się na maila: [email protected]
użytkownik
19.09.2016 (2 lata temu)
19.09.2016 (2 lata temu)
Ja swojego czasu bardzo dużo zamawiałam z tej firmy, nie tylko perfumy ale i kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Jeżeli chodzi o mnie klientkę to szczerze mogę polecić właśnie perfumy ponieważ są trwałe, niektóre ich produkty mnie uczulają co od razu zostało zgłoszone przez konsultantki i towar został zwrócony także to tez plus ich działaności.
użytkownik
09.12.2016 (2 lata temu)
09.12.2016 (2 lata temu)
Omijać szerokim łukiem.
Mobbing, mobbing i jeszcze raz mobbing. OMS zastraszają pracowników, bo same są zastraszane przez DMS. Procent jaki otrzymuje się z sprzedaży jest żałośnie smieszny. Cała idea jest taka, aby nowi Liderzy, którzy zbudują grupę KK najlepiej żeby sami odeszli, tak aby firma nie musiała wypłacać wynagrodzenia, a sama czerpała zyski z KK. Komentarze o kosztach, które znajdują się powyżej są w 100% prawdą. Albo zakłada się własną działalność gospodarczą ( na którą nie jest się w stanie zarobić), albo 40% wynagrodzenia odciąga firma Randstad. Doświadczenie w tej firmie miałam wieloletnie, i wiem jedno gorzej już na pewno nie trafie. Nie polecam !
użytkownik
09.03.2017 (rok temu)
09.03.2017 (rok temu)
Oceniam rozmowę rekrutacyjną w formie AVON do działu marketingu w Warszawie.

Pani Andżelika, która prowadzi te rozmowy, to jakiś żart. To opinia nie tylko ode mnie, ale od kilku osób, które też uczestniczyły w tej farsie.

Obcina człowieka wzrokiem z góry do dołu, ogląda jak małpkę, sama sobie przeczy w zadawanych pytaniach, jest nie miła, wręcz bezczelna. Kto ją zatrudnił?

Jesli taki jest cały Avon, to podziękuję.
użytkownik
30.03.2017 (rok temu)
30.03.2017 (rok temu)
Czy ktoś wie jakie są warunki pracy w dziale obsługi klienta w Warszawie?
użytkownik
05.04.2017 (rok temu)
05.04.2017 (rok temu)
Czy ktoś wie czy dywizyjna ze slaska wreszcie zwolnili ?
użytkownik
05.04.2017 (rok temu)
05.04.2017 (rok temu)
Dział marketingu w Avon to układ kolesiowski, nie do ruszenia.
Szkoda czasu i energii aby tam się dostać.
Zresztą mam nadzieje, że szczytem Twoich ambicji nie jest promowanie chemicznych, niezdrowych chińskich kosmetyków....
użytkownik
11.05.2017 (rok temu)
11.05.2017 (rok temu)
podobno tak
użytkownik
23.05.2017 (rok temu)
23.05.2017 (rok temu)
Przebrnęłam przez dwuetapowy proces rekrutacyjny w AVON do biura w Warszawie. Pierwsza rozmowa ze wspomnianą tutaj Panią. Jest to bardzo młoda osoba, wyuczona podręcznikowo fachu, co widać w jej zachowaniu od zdecydowanego uścisku dłoni do pytań opierających się o NLP. Na szczęście nie musiałam opisywać jakim chcę być zwierzęciem, ale musiałam odpowiadać na wiele pytań nie mówiących tak naprawdę nic o mojej osobie, a jedynie dających świadectwo jak bardzo potrafię lawirować.

Po drugim etapie, po poświęceniu mnóstwa czasu i energii otrzymałam odpowiedź odmowną - zwrotkę z e-recruitera, gdzie nawet nie wypełniono mojego nazwiska, tylko Dear 'name&surname'.
Nie jest to lament odrzuconej osoby, ale na rozmowach organizacja przedstawiana jest tak pozytywnie, że aż chce się być jej częścią. Mogliby napisać chociaż odmowę zaadresowaną do mnie jako do człowieka. Chyba, że to była metoda, żebym nie aplikowała do nich więcej. W takim razie się udało - nie będę.
użytkownik
24.07.2017 (rok temu)
24.07.2017 (rok temu)
@Marzena a możesz napisać, na jakie stanowisko aplikowałaś? Czy na rozmowie rekrutacyjnej pojawiły się o warunkach zatrudnienia, jakie proponuje pracodawca? Takie informacje pomogą osobom, które są zainteresowane podjęciem pracy w Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. :)
użytkownik
26.10.2017 (rok temu)
26.10.2017 (rok temu)
Miałem tę (nie)przyjemność współpracy z tą firmą. Pierwsze co mnie uderzyło, to to jak pracownicy początkowo są bardzo mili, a po chwili potrafią stać się wręcz xxxxxxx . Nieprzyjemnie wspominam czas spędzony z pracownikami firmy, którzy wyżywali się na innych i dla których każdy niewielki problem był kryzysem nie do zażegnania-brak jakiejkolwiek chęci pomocy czy rozwiązania problemu! Ponadto wszyscy chodzą bardzo dumni, z głowami zadartymi wysoko, no a powiedzmy sobie szczerze, że sprzedaż tanich chińskich kosmetyków ludziom(a raczej wciskanie) to nie jest jakiś wielki wyczyn.
Jeszcze raz nie polecam, zniechęciłem się przez nich nie tylko do AVON jako pracodawcy ale ich kosmetyków i zamierzam przekonać moich znajomych do zaprzestania korzystania z ich usług.
użytkownik
13.11.2017 (rok temu)
13.11.2017 (rok temu)
Kłamią na rozmowie kwalifikacyjnej, że dadzą odpowiedź mailową lub telefoniczną - nawet jeśli będzie negatywna. A tu cisza... Wasza postawa świadczy o was. Zresztą jak widać po komentarzach nie jest to tylko moje zdanie.
użytkownik
16.11.2017 (rok temu)
16.11.2017 (rok temu)
Czy jesteście pewni, że nie da się napisać cos pozytywnego o firmie? Ja nie spotkałam się z tym żeby firma dawała odpowiedź po rozmowie, sama się interesowałam. Nikomu korona z głowy nie spadnie a to jest nasz interes!!
użytkownik
28.12.2017 (rok temu)
28.12.2017 (rok temu)
Nie, nie da się nic dobrego napisać.
Avon to firma, która zatrzymała się w rozwoju, żadnych szkoleń , które można by wpisać do CV, żadnego rozwoju, każdy jest tylko poganiaczem do jak największej sprzedaży bez szansy na rozwój, awans czy życie osobiste.
użytkownik
09.01.2018 (rok temu)
09.01.2018 (rok temu)
Potwierdzam, że nie odzywają się mimo, iż młoda pani nauczona prowadzenia rozmów z szablonu obiecuje, że się odezwie nie zależnie od wyniku rozmowy. Mogłaby nie obiecywać i oszczędziłaby ludziom niesmaku. Co do samej rozmowy to atmosfera sztucznego uśmiechu powinna już zapalić czerwoną lampkę. A reakcja na realne oczekiwania finansowe grymasem na twarzy mówi więcej niż słowa. Nie polecam.
użytkownik
21.01.2018 (rok temu)
21.01.2018 (rok temu)
Miałem przyjemność pracować parę lat w siedzibie Avon w Warszawie, na początku firma idealna po zmianie dyrektorki zaczęły się cięcia optymalizacja i powszechny mobing. Gdzie Menager wyznacza Ci przerwy, zmusza do nadgodzin, jeśli odmówisz to wróci to z rykoszetem. Oceny PMP pracowników gdzie szukają jak zrobić z Ciebie debila i zabrać premie.
użytkownik
25.01.2018 (rok temu)
25.01.2018 (rok temu)
A wyobraź sobie że ja się spotkałam. Tak duża firma powinna być profesjonalna. Ale tam ludzi mają za nic więc na rozmowie kwalifikacyjnej juz jest przedsmak traktowania
użytkownik
25.01.2018 (rok temu)
25.01.2018 (rok temu)
Tak ,to właśnie oblicze Avonu ????
użytkownik
30.01.2018 (rok temu)
30.01.2018 (rok temu)
Avon zatrudnia ludzi faktycznie, tak jak padły już tu głosy - tylko po układzie kolesiowskim (wiem, ponieważ znam prywatnie kilku ludzi pracujących w tej firmie i słyszę od nich co się tam dzieje), czyli bez żadnego doświadczenia, bez wiedzy i bez wykształcenia. Szkoda czasu i energi, chyba że ktoś chce pracować i obcować z (przepraszam za wyrażenie) "burakami, które wyżej strają niż głowę mają..."
użytkownik
02.03.2018 (11 miesięcy temu)
02.03.2018 (11 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo istotną rolę. Czy tak samo jest w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
użytkownik
03.04.2018 (10 miesięcy temu)
03.04.2018 (10 miesięcy temu)
Zgadzam się z poprzednimi negatywnymi wypowiedziami. I tak dla przykładu od pewnego czasu w Avon pojawiła się Monika Bobowska. Pracę dostała tylko dlatego, że sypia z Bartkiem Warchoł. On jej prace musiał załatwić, bo dziewczyna ma zero kompetencji i zero doświadczenia w wieku 30 lat. Jest arogancka, prostacka, bezczelna, wulgarna, zero wstydu. I do tego jest idiotycznie wzgardliwie wyniosła. Jej przemądrzałość (mimo bezwzględnej tępoty) jest wręcz nie do wytrzymania..
użytkownik
08.04.2018 (10 miesięcy temu)
08.04.2018 (10 miesięcy temu)
Niestety osoby, którym nie udało się utrzymać lub dostać tu do pracy to piszą!!!
użytkownik
17.04.2018 (10 miesięcy temu)
17.04.2018 (10 miesięcy temu)
Ponieważ spotykam się z wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami związanymi z procesem rekrutacji, poczułam wdzięczność do firmy Avon w której pracuję od 2 lat i postanowiłam opisać swoje doświadczenia. Pracuję w dziale digital i tylko na temat tego działu mogę się wypowiadać. Atmosfera jest bez zarzutu. Ludzie są bardzo mili, otwarci i wyluzowani. Pełni szacunku do drugiej osoby. Gotowi pomóc, zrozumieć. Nikt nie ma zapędów do kontrolowania kogokolwiek. Współpraca odbywa się w pełnym zaufaniu do drugiej osoby. Mówię tu o większości sytuacji. Wiadomo, nic nie jest tylko czarne lub białe ale z reguły jest na codzień tak jak opisuję. Rekrutacje wspominam bardzo miło. Wspomniana Angelika dobiera nam świetnych ludzi do zespołu, jest bardzo otwartą, profesjonalną i życzliwą osobą. Jeśli chodzi o wady, są to umowy na randstad, niska świadomość menagerów wartości pracownika na rynku pracy i czasem kulejąca organizacja pracy.
użytkownik
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
Asia rozumiem Twoje rozgoryczenie, ja też nie mogę już patrzeć i słuchać tej Moniki.
użytkownik
06.05.2018 (9 miesięcy temu)
06.05.2018 (9 miesięcy temu)
Zenujace...wiecej mozna zarobic na kasie w supermarkecie a buta i mobbing nie pozwalaja normalnie funkcjonowac
użytkownik
07.05.2018 (9 miesięcy temu)
07.05.2018 (9 miesięcy temu)
Ponieważ pracowałem w biurze AVON niecałe dwa lata postanowiłem podzielić się swoim doświadczeniem z innymi osobami, a raczej je ostrzec.
Ogólnie nie polecam nikomu tej firmy, a szczególnie osobom młodym z zapałem do pracy i rozwoju. Manager pracujący od X lat będzie was wykorzystywał w 100% i wmawiał, że musicie się wykazać. Obecnie połowa biura pracuję na umowach zewnętrznych Randstad. Żeby było jasno, to ludzie pracują na takich umowach po 2,3,5 lat! Znałem również przypadki, gdy dziewczyny na pozycji Junior Brand Managera pracowały ponad rok na śmieciowej umowie.
Ogólnie jeśli zaczniesz ze swoim przełożonym rozmowę na temat zmiany umowy, to otrzymacie następującą odpowiedź:” To nie jest tak że wam (tzn. młodemu pokoleniu) się należy umowa o pracę, ją trzeba zasłużyć. Jesteście przyzwyczajeni, że wszystko dostajecie od razu”.
Generalnie atmosfera w firmie jest chora. Zbudujesz karierę tylko wtedy jeśli będziesz się podlizywał do managera, głośno wytykał błędy innych osób na spotkaniu bądź open space albo obgadywał innych za plecami.
Jeśli chodzi o rozwój, to brak słów… Firma zupełnie nie nastawiona na rozwój pracowników, dlatego że managerowie potrzebują ludzi tylko do wykonywania swoich celów i targetów. Nikt nigdy nie będzie z wami rozmawiać o rozwoju, o wszystkim musisz pytać się i martwić się sam. Jeśli już będziesz na tyle śmiały i powiesz, że chciałby awansować czy przejść do innego działu, to rozmowa będzie skończona natychmiast.
I na sam koniec – Pani Andżelika z działu HR. Zgadzam się ze wszystkimi opiniami poniżej. Jeszcze pracując w Avon i próbując przejść do innego działu Pani Andżelika nie wracała do mnie z żadną informacją, a jak ustawiała spotkanie to nie przychodziła…Ogólnie była słabo pomocna w procesie rekrutacji nawet dla osób z firmy...
użytkownik
07.05.2018 (9 miesięcy temu)
07.05.2018 (9 miesięcy temu)
Pani Izo, pracowałem w tej firmie i mogę potwierdzić, że większość wypowiedzi na forum jest prawdziwa.
użytkownik
08.05.2018 (9 miesięcy temu)
08.05.2018 (9 miesięcy temu)
Idealnych firm nie ma, zawsze można znaleźć cos do poprawki.
użytkownik
23.05.2018 (8 miesięcy temu)
23.05.2018 (8 miesięcy temu)
Niektórym najlepiej wychodzi narzekanie!!
użytkownik
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
użytkownik
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
Miałam tę wątpliwą przyjemność pracować przez długi czas w Avon w Warszawie. Nie polecam szczególnie pracy w obsłudze klienta. To co tam się dzieje, to przekracza wszelkie granice. Tak jak ktoś wcześniej napisał "wszechobecny mobbing" to jest 100% prawda. Człowiek jest traktowany jak niewolnik, a kierownicy są bezkarni i wyżywają się na pracownikach. System ocen pracy to jest absurd, w każdym aspekcie można przyczepić się by pracownikowi obciąć premię i go terroryzować.
Ten tak zwany "rozwój " nie istnieje, chyba że masz mocne plecy (albo inną część ciała).
Z moich obserwacji wynika, że nie ma osoby(a znam ich wiele), która żałowałaby zmiany pracy- to chyba najlepiej oddaje panujące tam warunki.
użytkownik
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
Chyba sobie żartujecie. By dostać się do DOK nie trzeba mieć zbyt wielkiego doświadczenia, a tym bardziej znajomości. Tym bardziej, że ciągle im brakuje pracowników. Wiele osób szybko zwalnia się bo nie wytrzymuje tego co tam się dzieje. Mam wrażenie, że powyższe posty pisały jaśnie, szanowne kierowniczki bo od współpracowników nie słyszałam ani jednej, podobnej opinii.
użytkownik
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
Czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje?
użytkownik
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
@pravon na jakim stanowisku pracowałeś w firmie Avon Cosmetics, że aż tak źle wspominasz doświadczenie z tą firmą? Z twojej wypowiedzi niewiele wynika, oprócz tego, że nie polecasz pracy u tego pracodawcy. Forumowicze tego forum z chęcią się dowiedzą, jak wyglądają warunki pracy na podstawie merytorycznych treści.
użytkownik
22.06.2016 (2 lata temu)
22.06.2016 (2 lata temu)
Pracowałam 16 Lat w Avon. Nie polecam absolutnie. To ciężka praca ale najgorszy jest ten nacisk I mobing. Jeżeli szukacie normalnej firmy gdzie będzie Was ktoś doceniał I gdzie będziecie zarabiali prawdziwe pieniàdze to odezwijcie się do mnie.
użytkownik
27.10.2016 (2 lata temu)
27.10.2016 (2 lata temu)
Hej a co możesz zaproponowac
użytkownik
25.03.2014 (4 lata temu)
25.03.2014 (4 lata temu)
Primo, brak szacunku i niepoważne traktowanie kandydatów do pracy. Brak odpowiedzi zwrotnej po rozmowie i teście kwalifikacyjnym.
Secundo, zatrudnianie przez agencję pośrednictwa świadczy o kombinatorstwie i wątpliwej etyce firmy w podejściu do pracowników.
użytkownik
01.11.2017 (rok temu)
01.11.2017 (rok temu)
Ws informacji zwrotnej - zgoda, mogliby się przyłożyć i choćby maila wysłać.
Co do pkt drugiego, czasem zatrudnia się na początku przez pośredników, dot. to głównie osób z niewielkim dośw. i rekrutowanych z tzw. ulicy Bezpośrednio dopiero gdy kandydat przypasuje.
Pozdr

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Warta dąbrowski

Warta

Joanna sochacka Pietrzyk

Marcin sztuka

Olsztyn

Olsztyn michelin

solid

Incube

Kontakt

Tarczyński

inotis

mentax

able solutions

dedek park

partner crls

mateusz Alstom

magit

Otto Holandia

nijman zeetank

Otto

Super zoo

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin