test

Opinie o Biosel Sp. z o.o. w Organizacji, ul. Świętojerska 16 l. 18, Warszawa

Korzystałeś z usług Biosel Sp. z o.o. w Organizacji, ul. Świętojerska 16 l. 18, Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): filipinka
Data: 2010-01-14 21:23

Wizyt: 14787
Komentarzy: 205
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.01.2010 (9 lat temu)
14.01.2010 (9 lat temu)

Biosel Sp. z o.o. w Organizacji, ul. Świętojerska 16 l. 18, Warszawa

Nie mam najlepszego zdania o tej firmie nie mówiąc juz o pracownikach. Najpierw pozwalniali dobrych wykwalifikowanych pracownikow a teraz przyjmuja od nowa. A zarobki ?????? śmiechu warte. Ludzie jak mozecie to uciekajcie z tamtąd.
autor
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
To prawda :) Budowa w toku..
autor
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Gdyby to był ktoś z kadry HR to nie zadawał by tych pytań, bo zna na nie odpowiedzi.. :)
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
"Joanna" zadaje pytania w odpowiedzi na komentarze dla kilku innych firm :-)
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
HAHAHAHA CO ZA BZDURY! TO POLACZEK ZAPYCHAJĄ LUKI JAK UKRAINIEC ZACHLA. A PIERWSZEŃSTWO, JEŚLI CHODZI O PRACĘ NA TAŚMIE MAJĄ WLASNIE ONI!
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
Witam. Pracuje w JM od 4 lat i nie narzekam. Z tego co widzę, to większość negatywnych komentarzy dodają osoby, które same siały ferment i tworzyły niemiłą atmosferę, osoby które po prostu nie nadają się do pracy na produkcji lub osoby które nie ceniły sobie pracy i po prostu są śmierdzącymi leniami albo chciały być fajne ale im nie wyszło. Pracuję na e-bike'u i powiem tylko tyle że praca jest prosta, dziewczyny zawsze pomagają jeśli ktoś się uczy i jeśli ktoś potrzebował pół roku, żeby się nauczyć pracy na jakimś stanowisku to tak jak mówię, po prostu sie nie nadaje do takiej roboty. Najdłużej uczą się osoby zgrzewania ale jeśli ktoś się nadaje to wystarczą 2 tygodnie max do miesiąca. Na pakowaniu w tym momencie nie jest tak ciężko bo część obowiązków pakującego przejął dysponent i na prawde jak ktoś ma chęci i ma predyspozycje to praca jest super. Przerwa nie powiem jest krótka bo tylko 15 min ale tak jest w wielu firmach i wszystko zgodnie z prawem. Jedynym minusem to faktycznie, część ludzi ma robotę po znajomości czy kultura jednej z Pań shift lider i podejscie do ludzi jest przerażająca ale i z tym da się żyć. Ja znam wielu liderów i każdy ma swoje za uszami czy gorszy dzień ale nikt nigdy nikogo nie terroryzował, wręcz przeciwnie! Praktycznie wszyscy są bardzo sympatyczni ale widocznie luźne podejście nie każdemu pasuje. Jak ktoś pałe przegina to lider ma prawo go upomnić i zamiast stroić fochy i wymyślać pierdoły to warto sie dostosować to nie takie trudne. Co do Lidki to pracowałam u niej bardzo długo i nigdy nikogo nie obgadywała czy wypowiedziała sie o kimś nietaktownie a o tym, że kogoś nie ma bo jest chory to chyba nic złego. Jeśli chodzi o ploty to bardziej ludzie z taśm z resztą jak się opowiada o prywatnych sprawach byle jakim osobom to tak później jest. Identycznie pierwsze słyszę o czymś takim że kobiety sie boją że się wygryzie je z jakiegoś stanowiska. To lider decyduje kto gdzie siedzi i tu nie wybierasz co chcesz robić tylko masz się dostosować bo możesz być wszędzie bo tu nie przyjmują tylko na jedno stanowisko. Ostatnim zdaniem i ogółem powiem tylko tyle, masz predyspozycje, chęci i odpowiednie podejście do ludzi i nie przejmujesz się byle czym to praca dla Ciebie która na prawdę nie jest trudna a zawsze na początku jest trudno, wszystkiego trzeba się po prostu nauczyć i się starać

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Warta dąbrowski

Warta

Joanna sochacka Pietrzyk

Marcin sztuka

Olsztyn

Olsztyn michelin

solid

Incube

Kontakt

Tarczyński

inotis

mentax

able solutions

dedek park

partner crls

mateusz Alstom

magit

Otto Holandia

nijman zeetank

Otto

Super zoo

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin