test

Opinie o COMFORTBE-SOFTBE - Marki

Korzystałeś z usług COMFORTBE-SOFTBE - Marki? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): jaro
Data: 2011-03-08 07:41

Wizyt: 8868
Komentarzy: 56
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
08.03.2011 (7 lat temu)
08.03.2011 (7 lat temu)

COMFORTBE-SOFTBE - Marki

witam tak jak kolega wyżej napisał to wszystko prawa dobrze ze juz nie pracuje tam pozdrawiam
autor
5 cze (4 miesiące temu)
5 cze (4 miesiące temu)
Pracuje w Comfortbe i nie chce mi się wierzyć w to co napisałeś/ napisałeś. Wiesz sporo osób tu pracuje, ale nigdy nie widziałam żeby ktoś dopuścił takie wadliwe rzeczy do wysyłki.
użytkownik
5 cze (4 miesiące temu)
5 cze (4 miesiące temu)
@Miriam, komentarz SD był komentarzem klienta. Na forum najlepszyfachowiec.pl rozmawiamy o warunkach pracy w firmie COMFORTBE-SOFTBE. Czy długo już pracujesz w tej firmie? Na jakie stanowiska ta firma obecnie poszukuje pracowników? Czy jesteś zadowolona z tej pracy? Może chciałabyś napisać coś więcej?
użytkownik
4 lip (3 miesiące temu)
4 lip (3 miesiące temu)
Dosyć często są przyjęcia i nie ma tu co winić pracodawcy. To ludzi są największym problemem, a właściwie źle dobrane osoby, które na dobrą sprawę nie nadają się do żadnej pracy.
użytkownik
4 lip (3 miesiące temu)
4 lip (3 miesiące temu)
Podpowiedzcie jaką macie atmosferę w firmie? Warto aplikować?
użytkownik
11 paź (6 dni temu)
11 paź (6 dni temu)
Warto, a pracować trzeba jak wszędzie. Za darmo pieniędzy nie dają. Swoją drogą ja sam mam materac z Comfortbe u siebie w domu, bo faktycznie są porządnie wykonane i bardzo wygodne.
użytkownik
12 lip (3 miesiące temu)
12 lip (3 miesiące temu)
@Tumor Dziękuję za Twoją wypowiedź. Czy możesz w takim razie opisać, jak wyglądała bądź dalej wygląda Twoja współpraca z firmą COMFORTBE-SOFTBE? Co Twoim zdaniem zasługuje na polecenie, a co mogłoby ulec zmianom?
Gdybyś mógł odpowiedzieć, to będę Ci bardzo wdzięczna.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

FRW

fundusz regionu

platinum eye

Avanti medic

Vigo Warszawa

mario takt

marriott

Garden Designers

courtyard

novatek

GAZ-SYSTEM

gdynia

netsprint

leadr

Schwarte

STRUNBET

pekao

Auto-Hak Słupsk

pekao leasing

wody polskie pge

freedom

lotos kolej

senior help

therm instal

grupa sbs

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin