test

Opinie o COMFORTBE-SOFTBE - Marki

Korzystałeś z usług COMFORTBE-SOFTBE - Marki? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): jaro
Data: 2011-03-08 07:41

Wizyt: 9095
Komentarzy: 84
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
08.03.2011 (7 lat temu)
08.03.2011 (7 lat temu)

COMFORTBE-SOFTBE - Marki

witam tak jak kolega wyżej napisał to wszystko prawa dobrze ze juz nie pracuje tam pozdrawiam
autor
25 maj (6 miesięcy temu)
25 maj (6 miesięcy temu)
@SD, Opinie klientów są także ważne, ale kluczowe opinie pochodzą od pracowników na temat pracodawców. Forum najlepszyfachowiec.pl koncentruje się na sprawach pracowniczych i rynku pracy. Może powinieneś skontaktować się bezpośrednio z firmą COMFORTBE-SOFTBE?

Jakie zdanie o firmie mają jej pracownicy? Przydałyby się na forum nowe informacje, na pewno zaglądają tutaj od czasu do czasu potencjalni kandydaci.
użytkownik
5 cze (6 miesięcy temu)
5 cze (6 miesięcy temu)
Pracuje w Comfortbe i nie chce mi się wierzyć w to co napisałeś/ napisałeś. Wiesz sporo osób tu pracuje, ale nigdy nie widziałam żeby ktoś dopuścił takie wadliwe rzeczy do wysyłki.
autor
5 cze (6 miesięcy temu)
5 cze (6 miesięcy temu)
@Miriam, komentarz SD był komentarzem klienta. Na forum najlepszyfachowiec.pl rozmawiamy o warunkach pracy w firmie COMFORTBE-SOFTBE. Czy długo już pracujesz w tej firmie? Na jakie stanowiska ta firma obecnie poszukuje pracowników? Czy jesteś zadowolona z tej pracy? Może chciałabyś napisać coś więcej?
użytkownik
4 lip (5 miesięcy temu)
4 lip (5 miesięcy temu)
Dosyć często są przyjęcia i nie ma tu co winić pracodawcy. To ludzi są największym problemem, a właściwie źle dobrane osoby, które na dobrą sprawę nie nadają się do żadnej pracy.
użytkownik
4 lip (5 miesięcy temu)
4 lip (5 miesięcy temu)
Podpowiedzcie jaką macie atmosferę w firmie? Warto aplikować?
użytkownik
11 paź (miesiąc temu)
11 paź (miesiąc temu)
Warto, a pracować trzeba jak wszędzie. Za darmo pieniędzy nie dają. Swoją drogą ja sam mam materac z Comfortbe u siebie w domu, bo faktycznie są porządnie wykonane i bardzo wygodne.
autor
12 lip (4 miesiące temu)
12 lip (4 miesiące temu)
@Tumor Dziękuję za Twoją wypowiedź. Czy możesz w takim razie opisać, jak wyglądała bądź dalej wygląda Twoja współpraca z firmą COMFORTBE-SOFTBE? Co Twoim zdaniem zasługuje na polecenie, a co mogłoby ulec zmianom?
Gdybyś mógł odpowiedzieć, to będę Ci bardzo wdzięczna.
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Atmosfera jest fajna, możesz śmiało aplikować, ja pracuję w Comfortbe rok i nie mogę na nic narzekać, pieniądze na czas, umowa od 1 dnia pracy, zero mowy o jakimś mobbingu , szef jest bardzo wyrozumiały.
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
@Kotka Dziękuję za tę wypowiedź. Rozumiem, że mimo tego iż pierwsza umowa w firmie COMFORTBE-SOFTBE to umowa o pracę, to jest to okres próbny tak? Jak długo on trwa? Ponadto, czy jakieś benefity przysługują pracownikowi od pierwszego dnia pracy, czy dopiero po okresie próbnym?
Zachęcam Cię do odpowiedzi, gdyż pomożesz tym na pewno innym użytkownikom.
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Czy to ty generujesz pozytywne opinie na Oponeo. Pl?
Ten sam nick, nie ładnie.
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Miało być opineo. Pl
https://m.opineo.pl/opinie/comfortbe-pl
autor
20 lip (4 miesiące temu)
20 lip (4 miesiące temu)
xxxxxxx
użytkownik
26 lip (4 miesiące temu)
26 lip (4 miesiące temu)
Tak umowę dostałam już pierwszego dnia pracy, pierwsza umowa jest na czas określony na rok czasu, atmosfera w pracy jest bardzo fajna, szef jest bardzo wyrozumiały i naprawdę często idzie pracownikowi na rękę. Pracuję tu ponad rok i nie mogę złego słowa powiedzieć co do warunków pracy oraz atmosfery.
Manager również w tej firmie robi bardzo dobrą robotę.
użytkownik
26 lip (4 miesiące temu)
26 lip (4 miesiące temu)
Polecam również dokupić słownik ortograficzny, co do opinii to tu się wyraża zdanie o pracodawcy a nie o produktach i dostawie sklepu.
użytkownik
26 lip (4 miesiące temu)
26 lip (4 miesiące temu)
A co ma nick wspolnego Kotka a Bezdomna Kotka ? to mało jest osób posługujących się podobnymi nickami ? bez przesady myślisz że nie mam co robić i wystawać komentarze firmie w której pracuje ? ale tobie chyba się nudzi i prowadzisz jakieś dziwne śledztwo ... może zaraz wszystkie komentarze sama wystawiłam ?
użytkownik
5 sie (4 miesiące temu)
5 sie (4 miesiące temu)
Niektórzy potrafią chyba tylko narzekać i robić zamieszanie. Firma ma dobre opinie jako pracodawca!!
użytkownik
7 sie (4 miesiące temu)
7 sie (4 miesiące temu)
Serio? Uśmiałam się niesamowicie. Kierowca jak nie wyjedzie w trasę i nie odbierze pobrań od klientów to zawiezie wypłaty do domu. A jak wyjeżdża w trasę to dla,, szefa''problemem jest zorganizowanie kilkuset złotych na paliwo. W sklepach kasy świecą pustkami. Zamknięcie kilku salonów o czymś świadczy. Zwolnienie się w ostatnim roku pracowników którzy wytrzymali tu kilka lat chyba też?
użytkownik
9 sie (4 miesiące temu)
9 sie (4 miesiące temu)
Nie nie wiem, nie wiem. Ja tam jezdze w pełnym bakiem a jestem kierowcą i rozwoze te materace po klientach.
użytkownik
3 wrz (3 miesiące temu)
3 wrz (3 miesiące temu)
Jagoda widać że nie pracujesz w tej firmie, i nic nie wiesz, ja również jestem kierowcą i jak wyjeżdżam zawsze mam pełny bak, sklepy się zamknęły bo pewnie nie przynosiły dużych dochodów, jakoś w Markach, Warszawie i Gdyni stoją :) a co do zwolnień to nie słyszałem żeby ktoś się zwolnił sam w ostatnim czasie, więc proszę cię nie rób zamętu.
użytkownik
5 wrz (3 miesiące temu)
5 wrz (3 miesiące temu)
Raptem dwóch kierowców pracuje w firmie i nagle tych dwóch się wypowiedziało? Hmm... Dziwne... I jeszcze chwalą robotę? Jeszcze bardziej dziwne... Nie sieję zamętu jedynie chcę uzmysłowić ludziom myślącym o pracy w Comfortbe że mogą się w wpakować w niezłe xxxxxxx W sumie do tego ten serwis przecież służy-aby polecać pracodawców lub nie. Ja zdecydowanie nie polecam.
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Jagoda, pamiętaj, że tu wypowiadają się pracownicy Comfortbe z całej Polski. Tych kierowców jest dużo więcej, zaufaj mi :)
autor
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
xxxxxxx
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Jeśli nie ma się problemu z ciągłym okłamywaniem klientów, że nie dostanie towaru w terminie bo auto popsute, bo awaria maszyny, bo dostawa przełożona z przyczyn losowych, bo...xxx to praca jest ok. Wytrzymałam ponad rok. Umowa ok. płaca minimalna na umowie a reszta "pod stołem". Nie zawsze w terminie. Można było wziąć jak byli klienci i coś zostawili, często odbierana w ratach. Klientów coraz mniej bo zwyczajnie nie dbają ani o rzetelną realizację zamówień ani o jakość, ani o punkty, które jeszcze zostały. Sklepu we Wrocławiu też już nie ma. Firma nastawiona jedynie na zysk. Odradzam pracę, chyba, że jak wspomniałam jest się osobą, która nie wie co to etyka, uczciwość i prawdomówność.
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Pamiętaj, że zwykle wypowiada się ten odsetek niezadowolonych klientów i pracowników. Pozostałe 90% zwyczajnie nie przegląda tego typu portali z informacją o danej firmie :P
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Na szczęście nie jestem pracownikiem tej firmy, tylko niedoszłym klientem , który od ponad m-ca czeka na zamówiony i zapłacony towar - i wszystkim pracownikom szczerze współczuję ,że muszą rozmawiać z takimi klientami jak ja i kłamać do telefonu przez kilka godzin dziennie, niezły xxxxxxx
autor
28 wrz (2 miesiące temu)
28 wrz (2 miesiące temu)
xxxxxxx
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Naprawdę? Tak się składa, że tam pracowałam i jest zupełnie odwrotnie. Pozytywne i broniące tą firmę oceny są pisane przez obecnych pracowników, w których interesie jest aby byli klienci i firma się rozwijała (premie) a nieliczny odsetek tych zadowolonych klientów, którzy może faktycznie są.
użytkownik
11 paź (miesiąc temu)
11 paź (miesiąc temu)
Pamiętaj, że to działa w dwie strony. Firma pod firmą dołki kopie i pisze wszędzie negatywy. Możesz wierzyć lub nie, twoja sprawa. Ja złego słowa o Comfortbe nie powiem.
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Firma to jedna wielka porażka, kilka sklepów się zamknelo i się nie dziwię. Dostawy opóźniają się minimum miesiąc i trzeba kłamać ludzia ze samochód się zepsuł, kierowca miał wypadek itp bo szef nie ma pieniędzy na towar. 2 kierowców na wszystkie sklepy odbieraja pieniądze z dostaw i jak trzeba kupić towar to nie ma wypłaty. Dziewczyny w sklepach tez sobie same odbierają wyplaty w ratach często poz terminem bo nie ma klientów ale nie dziwie się jak są takie opinie. Manager xxxxxxx nigdy nic nie wie, do tego myśli ze pozjadal wszystkie rozumy i jest arogancki. Przed zakupem radzę sobie poczytać opinie na temat sklepu. Te pozytywne są oczywiście wystawiane przez 3 pracowników. xxxxxxx ty weź się w końcu ogarnij i szanuj ludzi a nie tylko wiecznie kłamiesz !
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Witam wszystkich ,którzy rozważają zakupy w tej firmie.
Ja ,osobiście zamawiałam jakiś czas temu kilka łózek kontynentalnych z materacami, i kilka piętrowych z materacami .
Wykonanie,czas dostawy ,kompetencję sprzedających oceniam wysoko.
Zamówienie było hurtowe więc dostałam jeszcze gratisy,co było bardzo miłym elementem naszej współpracy.
Polecam.
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Złodzieje i oszuści. Materac zamówiony na początku sierpnia miła być dostarczony w ciągu 7-10 dni roboczych, na pytania przez telefon odpowiadali zawsze że w następnym tygodniu. Odstąpienie od umowy miało miejsce 15 września, kasa po prawie półtora miesiąca nie zwrócili, każą kontaktować się z numerem, który nie odpowiada. Sprawa będzie zgłoszona na policję, podobno jako jedna z bardzo wielu.

Moje sugestie dla COMFORTBE-SOFTBE:
Oszuści i złodzieje.
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
UNIKAJCIE TEJ PSEUDO FIRMY!!!! OSZUSCI

Moje sugestie dla COMFORTBE-SOFTBE:
Wykazywać się z umowy
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Może ta obsuwa była dziełem przypadku? W każdej firmie się to zdarza, tym bardziej jak jest pełno zamówień, a materace nie stoją w magazynie tylko produkują się "na bieżąco".
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Jak widać konkurencja nie śpi i robi antyreklamę firmie jak tylko może :(

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Amerigas

inpost farmacol

tramp bytom

trasko

OVB

tram bytom

helios polska

helios

avon

climatic

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin