Korzystałeś z usług Devonshire - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
@Magda, jak często takie integracje się odbywają? Są inicjatywą pracowników, czy szefostwa? Wspomniałaś, że atmosfera jest dobra, można zatem liczyć na pomoc współpracowników?
@Szeregowy Pracownik, piszesz o tym, że w Devire można się rozwinąć. Czy jest jakaś konkretna ścieżka kariery dla pracowników? Napisz proszę coś więcej.
Jestem dość w ciężkim szoku i lekko zniesmaczony czytając komentarze które się tu pojawiły w ostatnim czasie. Wynagrodzenie na równi z konkurencją, a w porównaniu do innych firm nawet wyższe. Żadnych kruczków premiowych, z tresholdem i innymi cyrkami. Jasno określone stopnie stanowisk, przedział wynagrodzeń i co trzeba zrobić żeby na jakie stanowisko wskoczyć. Czy jest dużo pracowników z firmy na H? Oczywiście z MP i innych też jak dla mnie osoby której zależy na tym, żeby pracować w firmie, która ma duże znaczenie na rynku, a przy tym nie robi z siebie bezdusznego korpo jest na plus. Można, się dużo na uczyć od doświadczonych kolegów i nigdy nie spotkałem się z sytuacją, że ktoś chętnie nie podzieli się wiedzą i spostrzeżeniami z kolegą na niższym stanowisku. Przechodząc z korporacji rekrutacyjnej, mega pozytywnie zaskoczyłem się gdy mogłem realizować najróżniejsze projekty rekrutacyjne od specjalistów po menadżerów i nie musiałem się obawiać, że zaraz przyjdzie przełożony i powie mi ,że tego nie wolno mi robić bo tylko leaderzy mogą robić takie rekruacje. Zdecydowanie polecam Devire! Integracje zespołów , siatkówka ,wyjazdy na żagle, zespoły biegowe, turnieje piłkarzyków.Szkolenia są i jest ich całkiem sporo są zawsze rozpisane i każdy pracownik może wyrazić chęć w nich uczestnictwa.
No tak - najlepiej zignorować sens wypowiedzi i pojechać komuś po „gramatyce”, żeby tylko dowalić… @Smutny z pewnością nie zdarza ci się, że z klawiatury coś źle wskoczy przy szybkim pisaniu. Brawo ty ideale!
@Newbie,dziękuję za szczegółową wypowiedź. Podane przez Ciebie informacje na pewno zachęcą wiele osób do aplikacji. To dobrze, że firma stwarza przyjazne warunki dla pracowników i daje możliwości rozwoju, oraz jasno określa ich zasady.
@Oli, @Smutny, forum nie służy do krytyki innych osób. Możecie wypowiedzieć się na temat własnych doświadczeń związanych z Devire?
Niestety jako osoba kandydująca nie mam najlepszej opinii o Devire , przy czym mam tutaj na myśli dział medyczny. Uważam , że pracują tam osoby nieprofesjonalne, niesłowne, na czele z Panią manager.
Co mam na myśli pisząc taką opinię: przede wszystkim amatorskie podejście do klienta a więc do wykonywanej przez siebie pracy jako pracowniczka Devire nigdy nie była dobrze przygotowana merytorycznie do niejednej rozmowy, poza tym myślę że brak szacunku i lekceważenie kandydatek i kandydatów dzięki którym zarabia pieniążki jest zachowaniem absolutnie poniżej krytyki (mam tu na myśli głównie zanik kontaktu i brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej, tzn miesiącami nie odbiera telefonów, nie oddzwania, nie informuje o przebiegu rekrutacji), nie panuje również nad swoimi klientami i jak sądzę ma z nimi słaby kontakt (dowód- raz firma poznana przez Devire szukała mnie i znalazła poprzez portal społecznościowy ponieważ jak się dowiedziałem nie było kontaktu z Panią z Devire) . Nie polecam współpracy z tą firmą, jest kompletnie niewiarygodna i bez jakości . Można byłoby pisać więcej ale jak widzę moje spostrzeżenia i doświadczenia pokrywają się z tymi poniżej. Na rynku jest sporo firm które są o wiele bardziej kompetentne , mogę tu polecić np Bigram, PGBHR, Randstad.
@AnyOne, nawiązują do Twojej wypowiedzi, niestety nie możesz określać wszystkich jedną miarą. Bardzo nieprofesjonalnym podejściem jest wypowiadanie się o osobach z firmy Devire, które są jednymi z najlepszych Konsultantów na rynku. Oczywiście każdemu zdarzy się błąd (niezależnie od wykonywanej pracy), jednocześnie nie powinno się oceniać osób zawodowo czy prywatnie względem jednego błędu, tym bardziej wszystkich osób w firmie Devire.
PS. Na tym portalu wypowiadam się po raz pierwszy, a robię to dlatego, ponieważ wiele tutejszych wpisów jest od osób, które się nie sprawdzają lub nie nadają się do tej pracy. Później wpisują różne opinie lub obwiniają innych, ponieważ nie potrafią inaczej zareagować sytuację, która ich spotkała. Wystarczy wziąć się w garść i znaleźć rozwiązanie.
Potwierdzam, podejście pracowników działu medycznego Devire do kandydatów i procesów rekrutacji jest czasami wręcz pozbawione kultury i jest to niestety jedna z niewielu firm headhunterskich od których po dzień dzisiejszy nie dostałam odpowiedzi na temat rekrutacji w której brałam udział. Myślę że powinni zmienić managera bo podobno jaki pan taki kram ( w tym przypadku oczywiście pani)
potwierdzam, mam takie same doświadczenia z tą Panią w firmie Devire. Na rozmowie byłem ok dwa miesiące temu , potem nie oddzwaniała (choć mi to obiecała), nie odbierała też telefonów, tzn raz odebrała ale powiedziała że jest zajęta i oddzwoni za godzinę , nie oddzwoniła dotąd a to było parę tygodni temu. Ale nie ma tego złego, znalazłem zatrudnienie przez inną firmę której nie przeszkadzało to ze nie byłem kumplem Pani z Devire.
potwierdzam wszystko co miałam napisać o devire zawarte jest w poście powyższym, brak kontaktu , brak informacji zwrotnej, brak wiedzy o rynku to standard niestety przeżyłam mało przyjemną rozmowę w biurze firmy w Warszawie , pracownicy którzy ze mną nie rozmawiali nie wiedzieli nic na temat mojego cv. Powinni zwracać pieniądze za dojazd do ich biura.
pozdrawiam
Bardzo profesjonalne jest za to jednostronne określenie konsultantów tej firmy jako "jednych z najlepszych na rynku" "bo ja tak mówię."
Niestety zdarzyło mi się kilkukrotnie mieć nieprzyjemność kontaktu z osobami z tej firmy. Potwierdzam niekompetencję, a także xxxxxxx butę i wręcz brak kultury czy podstawowych zasad wychowania czy ogłady.
Szymon nie wiem w ilu rekrutacjach w Devire brałeś udział w jakich działach i ile znasz osób które próbowały dostać pracę poprzez pośrednictwo Devire, ja mam tą wiedzę zarówno z własnego doświadczenia , jak i kilku innych kandydatów, ale też dwóch firm które szukały czy raczej próbowały szukać poprzez Devire pracowników dla siebie. Poza tym piszę tylko o dziale medycznym, nie znam pracowników innych działów . Niestety za każdym razem daleka od profesjonalnej postawa pracowników tego działu a głównie Pani manager powodowała negatywne opinie i odczucia , co wcale nie znaczy że nigdy nikogo nie zatrudnili , inaczej dział nie miałby racji bytu .
Poza tym, mam do ciebie pytanie zasadnicze...dlaczego ludzi piszących negatywne opinie przedstawiających własne zdanie obrażasz twierdząc że są nieudacznikami, samo to co napisałeś na końcu swojej wypowiedzi nie najlepiej świadczy o tobie i chyba dezawuuje twój wpis. Jeśli dostałeś pracę poprzez Devire to chwal się a nie oceniaj innych.
Dziwię się wszystkim negatywnym opiniom ze strony pracowników Devire. Trochę stresu jest, target, który trzeba wyrobić, ale to chyba norma w tego typu firmach. Po to jest praca, aby pracować. Poza tym atmosfera super, szkolenia, wyjścia, przełożeni (wiem, ze zaleznie od zespołu do którego się trafi, ale ze wszystkimi da sie dogadać:)) osobiście polecam pracę w Devire
@Pracownica, możesz napisać coś więcej o szkoleniach i wyjściach integracyjnych? Jak często są organizowane? Czego te szkolenia dotyczą? Napomknęłaś o tym, że pracownicy muszą wyrobić określoną normę, czy jest to trudne do osiągnięcia? Powiedz proszę, co podoba Ci się najbardziej, a co byś zmieniła. Czy wiesz też coś o aktualnych rekrutacjach?
bardzo nieprofesjonalne podejście konsultantów z Devire.
Najpierw sami się kontaktują, przedstawiają ofertę, umawiamy się na telefon o określonej godzinie i cisza.... Telefonu szanowna pani nie odebrała, nie oddzwoniła i nawet nie raczyła napisac krótkiej informacji, że już nie jest zainteresowana.
Ot taki ,,wysoki'' standard profesjonalnej rekrutacji w wykonaniu profesjonalnego rekrutera.
Szanowni Państwo szanujmy swój czas.
Pozdrawiam serdecznie
Czy aplikowałaś bezpośrednio do firmy Devire, czy korzystałaś ze świadczonych przez nią usług? Nam zależy przede wszystkim na poznaniu opinii osób, które są pracownikami Devire. Zdanie klientów jest także bardzo ważne, jednak powinno zostać zamieszczone w przeznaczonym do tego miejscu.
rozmowa o pracę
Niestety Pani która ze mną rozmawiała nie miała za wiele do powiedzenia o stanowisku na które sama mnie zaprosiła, zadałam kilka podstawowych pytań w sprawie zakresu obowiązków itp. ale nie uzyskałam szczegółowych informacji. Mimo miłej atmosfery rozmowy i zapewnieniu o kontakcie w ciągu 2 tygodniu, przez 1,5 miesiąca nikt się nie odezwał. Zadzwoniłam w celu przypomnienia się, ale usłyszałam że pracodawca nie podjął jeszcze decyzji oraz ponownie zostałam poinformowana że na pewno będzie kontakt zwrotny ( pozytywny lub negatywny). Minęło kolejne 1,5 miesiąca. Niepoważne podejście do kandydata.
tak się przedstawiła konsultantka która do mnie dzwoniła jako dział medyczny , może mają taki bałagan że nie bardzo wie jak się określić, a może to tylko taki ich firmowy skrót, tego nie wiem ale wiem co słyszę przez telefon i na rozmowie kwalifikacyjne. Dla mnie to co jest istotne to profesjonalizm osób które tam pracowałem a nie nazwy a profesjonalizmu jak dotąd tam nie zauważyłem.
Na publikowaniu ofert widmo. Na umawianiu się na rozmowę i braku kontaktu. Na olewaniu kandydata. Na chamskim zachowaniu. Braku dobrych manier, elementarnego wychowania. Itd.
Kandydaci, którzy zamieszczają tu opinie nt. rekrutacji prowadzonych przez firmy rekrutacyjne (bo to samo dzieje się na stronach najlepszyfachowiec.plowych innych firm rekrutacyjnych), sami wystawiają sobie najlepsze świadectwo odnośnie wielu kompetencji, a dokładnie ich braku - z czytaniem ze zrozumieniem na czele. To NIE jest portal służący chwaleniu lub ganieniu pracy konsultantów, a profil o PRACODAWCY, jakim jest Devire. Czy na najlepszyfachowiec.plu firmy Społem pisze się o tym, że bułki były dziś zeschnięte, ale paszet super? (aż się boję tego sprawdzić:) najlepszyfachowiec.pl ma być narzędziem, które pomoże konsultantom na rynku podjąć decyzję o pracy dla Devire. Tylko tyle i aż tyle. Powinni się tutaj wypowiadać - jeśli chcą i jak chcą - byli lub obecni pracownicy, bo tylko oni znają firmę od wewnątrz.
Panie Zdun, kulą w płot. Tutaj wchodzi ktoś kto pracował bądź chce pracować W devire a nie DLA devire. Opisujemy pracę w "turkusach" ale też zasięgamy opinii czy w ogóle dobrze się tu pracuje. Konsultanci tworzą firmę - to chyba normalne że się o nich pisze?
A jakie to miejsce Weroniko? Chyba ważne jest to żeby wszyscy poznali firmę nie tylko pracownicy tak zwanej firmy Devire . Albo firma szuka dobrych pracowników i nie ma nic do ukrycia albo takich kombinatorek i frustratek z jakimi miałem wątpliwą przyjemność rozmawiać . Rozumiem że do manipulowania ludźmi najlepiej przyjąć kogoś takiego jak aktualnie pracujące w Devire osoby - całkowicie niekompetentne, nie szanujące ludzi których mają w swoim portfolio, unikające kontaktu czy jakiegokolwiek udzielania informacji w trakcie procesu rekrutacji , nie mające pojęcia ani o rynku ani o kwalifikacjach kandydatów i kandydatek, ani o wymaganiach pracodawców. Jednak jeśli jest inne miejsce publiczne gdzie można wstawiać swoje opinie i dyskutować na temat Devire (nie będę pisał firmy bo to Devire z dobrą firmą ma mało wspólnego) . pozdrawiam.
mam do sprzedania zespół kontraktorów z obszaru sieciowego (...)
Właśnie tak pogardliwie devire traktuje ludzi. Ktoś aplikuje, cvka ląduje w bazie, a potem się go sprzedaje jak towar. Obrzydliwe, a wręcz podłe. Nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą. Plankton rekrutacyjny, dno dna i zero etyki zawodowej.
Wszystkie firmy poszkodowane przez portal najlepszyfachowiec.pl zachęcamy do dołączenia się do pozwu grupowego przed Sądem . Wszystkich zainteresowanych z całej polski zachęcamy do kontaktu na nieprawdziwe12[małpa]gmail.com .Jedynie ruch solidarny położy kres tym kłamstwom i kalumniom
Piszcie będziemy się wspólnie bronić
Zniesmaczenie - pracuję w tej firmie to nieco uchylę rąbka kuchni. Zespół kontraktorów to zespół, któremu właśnie kończy się kontrakt u klienta wyleasinowany poprzez devire i konsultant poszukuje dla tego zespołu nowego projektu. Tak ma do sprzedania ich umiejętności. To nic pogardliwego ani podłego. To chyba dobrze, że działa aktywnie - choć zgoda, że to niefortunny skrót myślowy. Dno to by było gdyby konsultant czekał aż kontrakt się skończy i poinformował kontraktorów, że nic nowego dla nich nie ma:)
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":