test

Opinie o E-Obuwie - Zielona Góra

Korzystałeś z usług E-Obuwie - Zielona Góra? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): fiola
Data: 2014-10-23 23:10

Wizyt: 13961
Komentarzy: 75
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
23.10.2014 (4 lata temu)
23.10.2014 (4 lata temu)

E-Obuwie - Zielona Góra

Hej :) szukam pracy dorywczej do pogodzenia ze studiami. Zainteresowało mnie E-Obuwie bo blisko mnie akurat kogoś potrzebują. Polecilibyście tą firmę ? Przyjmują studentów na niecały etat? A z bardziej praktycznych spraw: jakie jest wynagrodzenie? jak atmosfera wśród pracowników - można liczyć na pomoc bardziej doświadczonej kadry? Dajcie znać czy warto wysyłać tam CV ! ;)
autor
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Ja odchodzę z Eobuwie ale tylko dlatego że znalazłam pracę w zawodzie. Najlepszy pracodawca jakiego do tej pory miałam. Przestrzega prawa pracy, szanuje pracowników. Są kresy że jest dużo pracy ale nie za darmo, nagdodziny zawsze są rozliczane. Urlop dopilnowany. Polecam. Można zdobyć również spore doświadczenie w prężnie rozwijającej się, nowoczesnej firmie.
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Dobra firma w dobrym mieście:) Pracuję już 3 lata i nie zamierzam zmienić pracy. Szefowa super, lepszej nie można sobie wymarzyć. Pozdrawiam :)
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Ludzie nie słuchajcie tych negatywnych opinii- widać,że ktoś w ostatnim czasie baaardzo chce oczernić firmę-albo konkretnie dział. Pracowałam w tej firmie przez prawie rok(potem dostałam pracę w swoim zawodzie i z wielkim żalem odeszłam z call center).Praca jak każda- są lepsze i gorsze dni- czas tu się liczy od akcji rabatowej do akcji rabatowej- gdy ich nie ma jest błogo i spokojnie-mało maili-mało telefonów- dużo czasu na pogaduchy, ale w okresach rabatowych jest duży skok. Każdy chodzi przemęczony- telefon cały czas dzwoni z mailami się nie wyrabia, ale bądźmy szczerzy nikt na rozmowie kwalifikacyjnej czy szkoleniu nie ukrywał,że czasem będzie trzeba się mierzyć z trudnymi klientami, naprawiać błędy innych działów - i co najważniejsze odbierać połączenia i pomagać klientom. Nie rozumiem jak można narzekać na pracę w Call Center wypisując,że ciągłe rozmawianie kogoś wypala. Nazwa stanowiska sama "sugeruje" na czym polega praca- jeśli jej nie akceptujesz to po prostu się zwolnij.Ja zawsze mogłam liczyć na wsparcie naszego kierownictwa gdy się zwalniałam powiedziano mi,że jak mi się nie ułoży w innej branży to zawsze mogę wrócić.Z kilkoma osobami z CC nadal utrzymuję kontakt- można poznać tam naprawdę wartościowych ludzi o różnych charakterach. To atmosfera tego działu najbardziej zachęcała mnie do przyjścia do pracy. Nie wierzę,że w ciągu kilku miesięcy tyle się zmieniło.
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Pracuje w tej firmie rok. Owszem są ludzie fałszywie ale gdzie ich nie ma! Na szczęście jest ich mała garsteczka. Ktoś zapomniał dodać że nie robią żadnych problemów. Mało się spotyka żeby w innych firmach do Dyrektorów czy kierowników mówić na ty. Miła atmosfera pomocni ludzie. Ktoś kto narzeka niech zmieni pracę widocznie nie zasługuje polecam dla takich ludzi firmę arco baleno( inblu) w czerwieńsku to może wtedy doceni eobuwie
użytkownik
19 lip (3 miesiące temu)
19 lip (3 miesiące temu)
.

K. 25.06.2018 09:48
Pracowałam już w kilku zielonogórskich firmach i w eobuwie nie jest ani lepiej ani gorzej niż w pozostałych. Jest standardowo. Pracuję w magazynie. Wypłata jest ok. Oczywiście zawsze mogłoby być lepiej, ale w wielu innych firmach stawki są gorsze. Atmosfera też jest ok. Jak jest jakiś problem zawsze można iść do przełożonego i go wyjaśnić. Kwestia dobrych chęci. Nie wiem jak jest w innych działach, ale z doświadczenia wiem, że najwięcej narzekają Ci, którym po prostu nie chce pracować. A gdyby faktycznie byłoby tak źle, to firma nie zatrudniałaby aż tylu osób, tylko każdy poszukałby sobie czegoś innego (akurat w ZG pracy nie brakuje).
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
Cztery odpowiedzi i wszystkie 17.07 :) hehehe .. chyba w HR naprawdę przycisnęło, że taka akcja na wybielenie firmy eobuwie w oczach przyszłych pracowników. O pieniądzach nie rozmawiajmy bo każdy godzi się na to co sobie wywalczy. Nikt do pracy nie zmusza, ale przestańcie wierzyć w pomocna dłoń szefów. Kierownicy są jeszcze w porządku ale im wyżej tym gorzej. Prawo pracy :) heheheheh - czyli praca w weekendy zapowiedziana w piątek i problem z odebraniem wolnego za niedzielę. :) :) - Zresztą rotacja ludzi jak na festynie o czymś świadczy. Nie polecam.
użytkownik
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
hehe, ta opina to fake. Identyczna jest na profilu Bolf. Żałosne to...
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
@Magazynier 19.07.2018 14:25
Cztery odpowiedzi i wszystkie 17.07 :) hehehe .. chyba w HR naprawdę przycisnęło, że taka akcja na wybielenie firmy eobuwie w oczach przyszłych pracowników. O pieniądzach nie rozmawiajmy bo każdy godzi się na to co sobie wywalczy. Nikt do pracy nie zmusza, ale przestańcie wierzyć w pomocna dłoń szefów. Kierownicy są jeszcze w porządku ale im wyżej tym gorzej. Prawo pracy :) heheheheh - czyli praca w weekendy zapowiedziana w piątek i problem z odebraniem wolnego za niedzielę. :) :) - Zresztą rotacja ludzi jak na festynie o czymś świadczy. Nie polecam.
użytkownik
22 lip (3 miesiące temu)
22 lip (3 miesiące temu)
Sytuacja w eobuwie chyba się poprawila. Teraz sa normalne umowy o pracę a nie zlecenia jak to było kiedyś. Dzięki temu bez stresu mogę ge sobie odpocząć w ciąży mając zapewnione wszystkie świadczenia a to jest akurat bardzo ważne
użytkownik
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Przecież to jest firma jadąca po kosztach. Niskie zarobki, śmieciowe umowy i zero benefitów. Do tego zirytowani klienci wylewający swoją złość na pracowników. I menedżerowie traktujący pracowników jak desperatow, których należy wykorzystać, a później wymienić na nowych. Nie polecam.
użytkownik
3 sie (3 miesiące temu)
3 sie (3 miesiące temu)
Czyżby konkurencja zainspirowała do tych tych bzdur? Firma ma dobrą opinię jako pracodawca!!!!
użytkownik
7 sie (3 miesiące temu)
7 sie (3 miesiące temu)
Zgadzam się. Jeden, solidniejszych pracodawców na rynku.
użytkownik
7 sie (3 miesiące temu)
7 sie (3 miesiące temu)
Ile trwa okres próbny na umowę o pracę?
użytkownik
9 sie (3 miesiące temu)
9 sie (3 miesiące temu)
3 miesiace
użytkownik
9 sie (3 miesiące temu)
9 sie (3 miesiące temu)
chyba Ci sie firmy pomylily. pracuje w magazynie, kasa na czas, bezplatny cieply posilek, mozna kupic świeze bulki, znizki na produkty, multisport za darmo, prywatny lekarz, o klientow dbamy i nikt sie nie na nikogo nie wydziera. To tyle
użytkownik
12 sie (3 miesiące temu)
12 sie (3 miesiące temu)
Dziwne, firma prowadzi aktualnie rekrutację, ale nie można aplikować z poziomu Pracuj.pl ponieważ arkusz po wypełnieniu nie posiada opcji "Aplikuj" ani "Dalej" lub czegoś w tym stylu. Wypełniasz arkusz i....koniec. Wie ktoś jak złożyć aplikację?
użytkownik
13 sie (3 miesiące temu)
13 sie (3 miesiące temu)
witaj, czy nadal przyjmują pracowników ?
użytkownik
3 wrz (2 miesiące temu)
3 wrz (2 miesiące temu)
Śmiech na sali a nie praca, od czasu pracy odlicza ci nawet wyjscie do toalety z dnia na dzień zmiana godzin dziś jestes na 7 jutro masz być od 10 do.18 i nikogo nie obchodzi ze masz plany, w piątek dwie godziny przed końcem pracy dowiadujesz się że w sobotę musisz przyjść do pracy bo.inaczej będa wyciagane konsekwencje. Nie idzie się doprosic o zwykły nożyk. Na hali 5 kierowników a szkolić nowe osoby muszą zwykli pracownicy, którzy i tak muszą wyrabiać swoje normy bo inaczej idą do zwolnienia
użytkownik
6 wrz (2 miesiące temu)
6 wrz (2 miesiące temu)
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Na co można liczyć na starcie?
użytkownik
11 wrz (2 miesiące temu)
11 wrz (2 miesiące temu)
Jakie stawki godzinowe na magazynie ?
użytkownik
16 wrz (2 miesiące temu)
16 wrz (2 miesiące temu)
Delikatnie ponad 10 zł netto
użytkownik
16 wrz (2 miesiące temu)
16 wrz (2 miesiące temu)
O tej firmie można napisać bardzo dużo.
1. Atmosfera
- nie jest źle, większość osób szanuje siebie
2. Godziny pracy ( Centrum dystrybucyjne )
Praca na większości działów jest już całodobowa przed 7 dni w tygodniu.
3. Pensja
W tym momencie na strefie jest tu najgorsza stawka. Nawet Fiege wyprzedziło eobuwie.pl oferując umowę o pracę na start i darmowy dowóz z i do Zielonej Góry dużo szybciej i wygodniej niż MZK ( autobus odjeżdża z przed wejścia firmy )
4. Podsumowujac
Dział HR chyba nie zgłasza w zarządzie, że stawki są żenująco niskie. Nawet osoby z Ukrainy nie chcą pracować, bo są zmuszani do zrobienia minimum 72 godzin w tygodniu. Jak chcą pracować mniej to nie ma takiej opcji. Oczywiście Polacy chcący pracować więcej też nie mogą, bo nadgodziny są za drogie. Śmiech na sali
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Czyli oficjalny przewidywany czas pracy to ile godzin ?
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Jak lubisz się czuć jak xxxxxxx to polecam. Ostatnio podczas kontroli osobistej ochroniarz kazał zdjąć mi spodnie bo giną buty w rozmiarze 44. Kompetencja osób zarządzających jest naprawdę ciekawa. Przykładowo w poniedziałek łapią wszystkich facetów i od razu wszyscy wiemy kto będzie kontrolowany. Oczywiście pracodawca ma to w xxxxxxx że spóźnisz się na autobus. Jak to powiedział ochroniarz zastępca dyrektora przekazał, że jak komuś coś się nie podoba to niech w****a.
użytkownik
25 wrz (miesiąc temu)
25 wrz (miesiąc temu)
Gdzie znajdują się punkty sprzedaży eobuwie ? Centra handlowe ? Pojawiła się oferta pracy i zastanawiam się jaka jest lokalizacja właśnie.Proszę o info

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

os3

meteor toyoda

meteor bockenem

chirurg

Carrie chłodnictwo

qshop

Drog-bus

Unia Poznań

Unia

Sidewicz

enea

Energetyk Świnoujście

ryś

forma mebel

Awax

Momox

zdroje

zdroje szpital

rzi

wemeco

twentebelt

dgs Tarnów amazon

amazon szczecin

mera tychy

mera
Częstochowa trw
two-m
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin