test

Opinie o Eurogaz S.C. Marcin Skuła Jerzy Karasek, ul. Staszica 1, Czeladź

Korzystałeś z usług Eurogaz S.C. Marcin Skuła Jerzy Karasek, ul. Staszica 1, Czeladź? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): aaa
Data: 2016-02-01 19:44

Wizyt: 15325
Komentarzy: 95
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.02.2016 (2 lata temu)
01.02.2016 (2 lata temu)

Eurogaz S.C. Marcin Skuła Jerzy Karasek, ul. Staszica 1, Czeladź

Szukasz minimalnego wynagrodzenia i codziennej presji - zapraszam
autor
04.11.2017 (rok temu)
04.11.2017 (rok temu)
Ustawa ustawą a bycie Januszem biznesu to druga sprawa. Czy komus się na prawde wydaje, że kończąc studia i mając już jakąś ugruntowaną wiedzę mam ochotę robić to samo co pracownicy tyle, że za darmo. Czy mi ktoś da w sklepie coś za darmo albo nie będe musiała płacić za xxxxxxx ? To absurdalne. Takie rzeczy tylko w Toruniu. Na szczęście w pore uciekłam i odbywam owszem staż ale odpłatny, bo majac dwadzieścia kilka lat nie uśmiecha mi się być na cudzym utrzymaniu.
użytkownik
05.11.2017 (rok temu)
05.11.2017 (rok temu)
Może przeceniasz swoją wiedzę? To, że studenci bez doświadczenia albo z bardzo małym zaczynają zatrudnienie w kancach od bezpłatnych praktyk jest w Toruniu normą (jak w innych miastach to nie wiem). Rzadko jest inaczej.
autor
05.11.2017 (rok temu)
05.11.2017 (rok temu)
No raczej nie przeceniam. Co więcej ukończyłam też inny kierunek poniekąd zwiazany z prawem, a praktyk kilka odbyłam na początku studiów więc jakieś pojecie mam i proponowanie mi z uśmiechem tak absurdalnych praktyk jest conajmniej śmieszne. Trzeba cenić swoja wiedze i nie dawać się robić niewolnikiem. Myśle, ze jakby nikt nie godził się na takie warunki to przestaliby umieszczać te bzdurne ogłoszenia. Takie śmieszne ustawy i pracodawcy to tylko w Polsce. Na Zachodzie jest to nie do pomyslenia, w Niemczech czy w UK studenci pracuja od pierwszego roku studiów w firmach zwiazanych z kierunkiem studiów i to za pieniadze. Na szczęście są jeszcze w Polsce miasta gdzie człowieka z ugruntowana wiedzą i chęciami do pracy i samorozwoju doceniają. Za to w Toruniu cwaniactwo kwitnie,
użytkownik
05.11.2017 (rok temu)
05.11.2017 (rok temu)
Ludzie ceńcie sie bardziej! Ktoś kto nie jest w stanie Wam zapłacić za prace nawet jakiejs symbolicznej kwoty nie szanuje waszej pracy. No i jak widać na portalach ciagle pojawiają się ogłoszenia tych absurdalnych praktyk tak więc nie ma za bardzo zainteresowania tym i dobrze! Stanowczo powinno się omijać takich ludzi co szukają głupszych od siebie.
użytkownik
06.11.2017 (rok temu)
06.11.2017 (rok temu)
Moim zdaniem to mocno zależy od sytuacji. Musi się to opierać na pewnej wzajemności. Jeżeli przychodzi do kancy nieopierzony student, który pierwszy raz na oczy widzi akta, to taki "praktykodawca" nie tylko na nim nie zarabia, ale wręcz tylko inwestuje - czas pracy swoich etatowych pracowników, którzy muszą mu wszystko tłumaczyć, a praktykant nie jest dla nic żadną pomocą bo i tak dłużej schodzi na poprawianiu po nim wszystkiego. To nie jest za przeproszeniem praca w ksero. Po co inwestuje? Bo być może wychowa sobie przyszłego pracownika i gdy jego praca nabierze rynkowej wartości zaczyna mu płacić. Ustawowe 3 miesiące praktyk to naprawdę nie jest dużo i dopiero pracodawca, który przekracza ten limit (zatrudniając już na czarno) zasługuje na miano prawdziwego janusza biznesu.
autor
06.11.2017 (rok temu)
06.11.2017 (rok temu)
No niestety powiem tyle ja nie byłam nieopierzonym studnetem, który pierwszy raz widzi na oczy akta, pisma procesowe i nie ma pojecia o pracy w kancelarii więc traktowanie mojej kandydatury jako darmowej siły roboczej było dla mnie conajmniej śmieszne. Choc i na pierwszych praktykach zarabiałam symboliczne kwoty znaczy, że praktykodawca szanował mój czas i zaangażowanie. Niestety w Toruniu taka specyfika, że zaoferuja Ci prace za darmo jeszcze bezczelnie mówiac Ci w oczy, że jesteś tylko studentem i powinieneś być wdzieczny za taka łaske w postaci darmowych praktyk. Mnóstwo moich znajomych z roku i ja też stąd uciekło do innych miast, zeby mieć godne odpłatne staże a nie darmowe prace dla cwaniaczków. Dodam wiecej zaczełam staż w kierunku moich pierwszysch studiów, gdzie byłam całkowicie zielona, bo przedtem nie praktykowałam w kierunku mojego stażu a mimo to pracodawca zdecydował sie w zainwestowanie we mnie plus dał wsparcie w postaci licznych szkoleń czego u toruńskich januszy biznesu nie uswiadczysz.
użytkownik
06.11.2017 (rok temu)
06.11.2017 (rok temu)
No co mam Ci powiedzieć - takie miasto i taki kierunek :)
użytkownik
12.11.2017 (rok temu)
12.11.2017 (rok temu)
Tym bardziej ciesze sie, ze ucieklam od tego braku perspektyw.
użytkownik
14.11.2017 (rok temu)
14.11.2017 (rok temu)
Taaakk miałam kiedyś przyjemność pracować w tej zabawnej firmie, gdzie nikt nie ma pojęcia o pracy na słuchawce, aczkolwiek grupa TL podobno tyle czasu pracowała w Telebridge i są ekspertami :) całe szczęście tylko chwilę tam spędziłam, a i ona była stratą czasu... Gdy w pewnym momencie usłyszałam, jak pewna dziwna osoba płci żeńskiej zaczęła ciągle śpiewać cytuje: "Mam tę moc..." :) zaczęłam się czuć jak w zamkniętym oddziale pewnej instytucji :):) Masakra co to w ogóle jest za zjawisko, na samą myśl o tej firmie nie miałam ochoty tam iść na drugi dzień. Obecnie pracuję dla konkurencji już bardzo długo, jest fajnie i cieszę się, że tak szybko uciekłam z tej GG :)
użytkownik
29.11.2017 (rok temu)
29.11.2017 (rok temu)
Zgadzam się w 100% z "Studentką". Nawet praktyki w tej spółce to jedna wielka żenada... począwszy od śmiesznych stawek po mówiąc łagodnie niedokształconą kadrę prawniczą... poziom ich wiedzy jak i doświadczenia pozostawia wiele do życzenia...Jeżeli ktoś chce się czegoś nauczyć, to nie polecam!
użytkownik
01.12.2017 (rok temu)
01.12.2017 (rok temu)
O jestem ciekaw - robiłeś tam praktyki?
użytkownik
18.12.2017 (11 miesięcy temu)
18.12.2017 (11 miesięcy temu)
Lokalizacja biura jak najbardziej na plus. Wypłata zawsze na czas. Przerwy co dwie godziny bo takie muszą być, gdyż to praca przy komputerze. I to tyle z pozytywów. Zachodzą tam różne dziwne zjawiska. Np koordynator nie przejmuje sie że jego alkohol w ramach prezentu stoi cały dzień na jego biurku.W jego przemowach motywacyjnych często są podteksty wiążące do weekendowych libacji. Po pracowniczej wigilii sam się chwali, że nic nie pamięta. Wymagają sobie dwa dni na zadanie jak chcesz więcej, potrzebujesz zaświadczenia (nie L4) u lekarza ze na prawdę tam byłeś, bo to tylko do ich wiadomości. Mimo, że jest się uczniem. Trochę podchodzi pod umowę o pracę niż umowę zlecenie. Obiecują szkolenia jak komuś będzie gorzej szło. Jedyne szkolenie jakie było to wdrażające na początku i to też przez osobę która na codzien nie sprzedaje klientom pakietów i przygotowuje tylko do standardowych rozmów. Resztę trzeba samemu ogarnąć bądź podpytywać innych konsultantów. Bo 8h szkolenia, mimo że skrypt prosty nie jest w stanie przygotować do prawidłowego rozbijania obiekcji jak i korzystania z tzw języka korzyści. Pracują tam stałe osoby, nowe zwykle po paru dniach, ewentualnie miesiącu rezygnują dlatego co miesiąc są nowe nabory. Obgadywanie osoby od spraw kontroli jakości jest na porządku dziennym jak i również innych konsultantów. Granie w "Czółko" jako odreagowywanie stresu przez dorosłe osoby też wydaje się co najmniej dziwne. Zrzucanie się na prezent urodzinowy każdemu konsultantowi z osobna też jest normą. Choć takich rzeczy nawet się w podstawówce nie robi. Najśmieszniejsze są niemieckie klawiatury przy niektórych komputerach gdzie nie są opisane normalnie literki tylko pozamieniane, choć jak się zna układ to się trafi dobrze. Niektórych zwrotów nie można użyć do klientów, mimo że na pewno by pomogły w sprzedazy. Dziękuję za miłą współpracę. Niech się Wam wiedzie! :)
użytkownik
19.12.2017 (11 miesięcy temu)
19.12.2017 (11 miesięcy temu)
Czytając ten komentarz to nie bardzo wiem od czego przy takim steku bzdur..) moze skroce znajdź prace na umowe zlecenie powyżej 2 dni gdzie możesz powiedzieć do której godziny dnia jestes, skadka na prezenty jest dobrowolna nikt nikogo nie zmusza, czepiasz sie koordynatora a on mowi ze nie jest to przymus, alcohol na biurku koordynatora? Kiedy to widzialas? Co do pracy z konsultantem jak mozn z kims pracowac skoro 2/4 w pracy go nie ma co do czulka nie uwazam tego zacos zlego kazda forma odpoczynku po rozmowie jest ok nikomu nie przeszkadzało a co do wigili to ze ty nie poszlasz to nie daje ci powodu do tego zeby kogos oczerniac zeby nie dosc ze w czasie wolnym to bylo to po weekendzie gdzie kazdy byl trzezwy
użytkownik
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
Cóż, widząc styl, poziom wypowiedzi oraz ortografię macie Państwo klarowny obraz tego, jacy ludzie pracują w tej firmie. Nie trzeba nic dodawać. Dorośli ludzie z mentalnością nastolatków, dziecinni, urażeni na jakąkolwiek formę krytyki w ich kierunku. Natomiast co do mojej wcześniejszej wypowiedzi, nigdzie nie padło stwierdzenie z mojej strony, że ktokolwiek w pracy był pijany. Faktem jest, że często i gęsto tematem numer jeden były imprezy i pijaństwa zintegrowanej grupy pracowników. Wystarczająco śmiesznie brzmi fakt, że "Specjalistka ds kadr i płac" zainicjowała zbieranie preferencji alkoholowych od pracowników na wigilię pracowniczą.
Reasumując i kończąc tą jałową dyskusję, jeżeli szukacie Państwo pracy pośród ludzi bez ambicji, dla których calll center jest szczytem, gdyż uważają, że w Toruniu innej pracy nie ma ( na myśl przychodzi mi tutaj legendarny Ferdek Kiepski "dla ludzi z moim wykształceniem w tym kraju pracy nie ma. Warto tu nadmienić, że w sporej części są to osoby z wykształceniem wyższym ) - będzie to praca dla Was. Jeżeli natomiast macie inne priorytety, ambitniejsze, to coż... nie zintegrujecie się z grupą i długo nie zagrzejecie w tej firmie miejsca.
użytkownik
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
Praca w call center to ciężki kawałek chleba, to nie miejsce dla ludzi bez ambicji. To, jak oceniasz nas, świadczy tylko o Tobie, mimo że na forum starasz się zgrywać osobę z filozoficznym zacięciem i dobrymi manierami.
Ale ok, jak w takim razie nazwać osobę, która totalnie olewała pracę i której co drugi dzień nie było w firmie? W jaki sposób udowodniłaś swoją wartość, skoro nawet tu nie dałaś rady?
Telemarketing to nie jest też siedzenie w ciemnym pokoju, ze słownikiem ortograficznym i wylewanie frustracji z tego, że zostało się zwolnionym. To setki godzin ciężkich rozmów, tu liczy się kultura wypowiedzi, a nie błędy interpunkcyjne na anonimowym forum. Również higiena osobista ;)
W Toruniu jest inna praca i ja to wiem. Mój staż nie jest niewiadomo jaki, ale dobrze sobie radzę, mam tu znajomych, nie muszę szukać alternatywy. Tylko to nas różni – mam ambicję i wyniki, Ty nie miałaś i nie chciałaś mieć. Poza tym, skoro call center to wg Ciebie ujma to, czemu się w tej branży zatrudniłaś?
Uśmiechnij się, bo tego zawsze Ci brakowało. Wesołych Świąt :)
użytkownik
21.12.2017 (11 miesięcy temu)
21.12.2017 (11 miesięcy temu)
Widząc głupoty wypisywane tutaj trudno nie wtrącić się. Miałem okazję jeden dzień popracować w tym całym call center. Nic bardziej dennego. Siedzenie z tyłkiem i wciskanie ludziom pakiety to ambitna i wymagająca praca. Dno, dno i jeszcze raz dno. Na szczęście kończę naukę w swoim zawodzie i nie będę musiał mieć styczności z tą "ambitną" pracą i kółkiem różańcowym ludzi bez ambicji, którzy wmawiają sobie jaka to nie jest ciężka i ambitna praca. Niestety, prawda jest taka, że większość społeczeństwa z Was się śmieje i unika tego typu pracy, także piszcie co chcecie ale darujcie sobie teksty o jakże ambitnej i ciężkiej pracy, bo ośmieszacie się. Również nie poradziłem sobie w tej "pracy" i wiesz co? Cieszę się, bo to oznacza, że jednak mam więcej ambicji i denne wciskanie czegoś ludziom mi nie wychodzi. Akurat to jest na plus dla osoby wspomnianej wyżej. Nie pozdrawiam.
użytkownik
21.12.2017 (11 miesięcy temu)
21.12.2017 (11 miesięcy temu)
PS. To jest portal opiniotwórczy, na którym każdy wyraża swoją subiektywną, tudzież w miarę obiektywną opinię o danej pracy, swoich odczuciach itd. Wasze sfrustrowanie na każdą krytykę i błyskawiczna odpowiedź tylko utwierdza każdego zdrowo myślącego, by unikać Was.
użytkownik
28.12.2017 (11 miesięcy temu)
28.12.2017 (11 miesięcy temu)
Mam bardzo złe doświadczenia z Grupą Goldwin. W ofercie przedstawionej przez konsultanta pod koniec miesięcznego okresu próbnego firma miała dzwonić kilkukrotnie, by przypomnieć, że się on kończy. Takiego telefonu nie było, a okres próbny przeszedł w umowę na 3 lata.
Rozmowy z firmą na temat rozwiązania umowy, dojścia do porozumienia i tłumaczenia, że nie będę korzystała z ich usług, więc nie mam za co płacić, nie przyniosły rezultatu. Propozycja firmy była taka, że zapłacę im prawie 3 tys. złotych i sprawa zamknięta. Ciekawe jest to, że osób potraktowanych w ten sposób jest wiele i od każdej z nich firma w ramach ugody żądała innych kwot - to kilkaset złotych, to tysiąc albo więcej.
Firma przysyła nadal zawiadomienia o skierowaniu sprawy o niepłacenie przeze mnie miesięcznych opłat do sądu. Sądzą się również z innymi poszkodowanymi klientami.
użytkownik
9 lut (10 miesięcy temu)
9 lut (10 miesięcy temu)
Witam
Jestem w takiej samej sytuacji jak Pani Joanna. Nic dodać nic ująć OSZUŚCI naciągacze
Ps. Pani Joanno czy Pani sprawa już została zakończona ?
użytkownik
11 paź (miesiąc temu)
11 paź (miesiąc temu)
Witam, jak u Pana i Pani zakończyła się przygoda z naciągaczami spod znaku Goldwin
użytkownik
28.12.2017 (11 miesięcy temu)
28.12.2017 (11 miesięcy temu)
ja tutaj nie dopatrywałbym się sfrustrowania w szybkiej odpowiedzi - chyba każdy pracodawca, który patrzy na swój profil na najlepszyfachowiec.plu ma ustawione powiadomienia o nowych wpisach to też odpowiada od razu xD
użytkownik
29.12.2017 (11 miesięcy temu)
29.12.2017 (11 miesięcy temu)
Szanujący się pracodawca, który nie ma sobie nic do zarzucenia nie interesuje się opiniami na swój temat, gdyż z racji że jest dobrym pracodawcą, pracowników znajdzie bez względu na wpisy na jakimś portalu ;)
Natomiast jeśli pracodawca siedzi na najlepszyfachowiec.plu i kłóci się, odpowiada ludziom, którzy wyrażają swoją opinię to cóż. Albo idiota, albo firma zidiociała. Miłego.
użytkownik
30.12.2017 (11 miesięcy temu)
30.12.2017 (11 miesięcy temu)
Sądzę, że należy tą sprawę skonsultować z dobrymi prawnikami. Takie słuchy też do mnie doszły, odnośnie stosowanej taktyki wobec potencjalnych klientów. Uważam tą firme za kompletny skandal i należałoby się tym konkretnie zająć!!!
użytkownik
30.12.2017 (11 miesięcy temu)
30.12.2017 (11 miesięcy temu)
Naciągacze i nic więcej ...ludzie z dala od nich
użytkownik
2 sty (11 miesięcy temu)
2 sty (11 miesięcy temu)
Oj, błądzisz Synu, błądzisz :) To idealistyczna wizja (że dobra firma sama się wybroni) - każde badanie pokazuje, że ludzie wierzą w każdą bzdurę napisaną w internecie jeśli chodzi o opinie nt. firm/ produktów czy pracodawców. Stąd pracodawca nawet jak jest super najlepszy na świecie, nie powinien pozwolić sobie na ignorowanie opinii na swój temat. Kłócić faktycznie się za bardzo nie powinien, ale monitorować i odpowiadać jak najbardziej - to cenny feedback dla pracodawcy.
użytkownik
4 sty (11 miesięcy temu)
4 sty (11 miesięcy temu)
Cóż, przepracowałem w swoim życiu naście lat, ale nie spotkałem się z sytuacją, gdzie pracodawca siedzi na jakimś portalu i odpowiada na każdą opinię negatywną sugerując, że jest kłamstwem itd. Spotkałem się natomiast z sytuacjami, gdzie odpowiedzi w stylu "przykro Nam, że coś Ci nie odpowiadało w pracy, dziękujemy za opinię". Tutaj ta cała śmieszna gp wykłóca się wręcz, gdy ktoś swoją opinię napisze. To świadczy wyłącznie o firmie i trudno polemizować na ten temat, gdyż każda osoba o ilorazie inteligencji wyższym niż małpa, bądź mająca jakąkolwiek ambicję stwierdzi to samo. Z innymi polemika sensu nie ma, zwłaszcza z zatwardziałymi pseudo pracownikami, dla których call center to spełnienie ambicji.
użytkownik
28 sty (10 miesięcy temu)
28 sty (10 miesięcy temu)
ciekawa opinia Wieszkto...nie mialem z ta firma nic wspolnego ale po Twoim opisie widze ze jest ok tylko Ty tam i pewnie nigdzie indziej nie pasujesz, nie pasowales i nigdy nie bedziesz pracowal.
użytkownik
31 sty (10 miesięcy temu)
31 sty (10 miesięcy temu)
Bardzo skuteczna Firma , interesują sie wszystkim , dzwonią co jakiś czas czy wszystko jest ok czy nie potrzeba pomocy prawnej i windykacyjnej. POLECAM BARDZO
użytkownik
4 lut (10 miesięcy temu)
4 lut (10 miesięcy temu)
Firma mająca opinię dobrego pracodawcy z całą pewnością jest dobrym miejscem pracy!!!
użytkownik
21 lut (9 miesięcy temu)
21 lut (9 miesięcy temu)
Zazdroszczę koordynatora pogratulować roboty...
użytkownik
10 kwi (8 miesięcy temu)
10 kwi (8 miesięcy temu)
Jestem klientem tej firmy.Nie polecam żenada
użytkownik
10 kwi (8 miesięcy temu)
10 kwi (8 miesięcy temu)
Nie polecam
użytkownik
23 kwi (7 miesięcy temu)
23 kwi (7 miesięcy temu)
@anonymous, dlaczego nie polecasz pracy w firmie? Twoja wypowiedź jest bardzo lakoniczna, napisz proszę, co Ci nie odpowiadało. Dostrzegasz też jakieś dobre strony? Napisz o tym, z pewnością udzielone przez Ciebie informacje przysłużą się osobom poszukującym zatrudnienia.
Zachęcam was do napisania kilku słów o pracodawcy jakim jest Grupa Prawna Goldwin.
użytkownik
29 kwi (7 miesięcy temu)
29 kwi (7 miesięcy temu)
Firma czerpiąc korzyści z niedowiarków i firm dopiero co zaczynających działać na rynku. Podrabiając podpisy przedłużają okres próbny a potem wysyłają faktury za usługi których nie było. Dalej to już tylko sąd i nakaz zapłaty. Nie dajcie się nabrać na pomoc z zakresu prawa. To wszystko jest w internecie. Jeżeli jest ktoś w podobnej sytuacji proszę o kontakt. n
[email protected]
użytkownik
16 cze (5 miesięcy temu)
16 cze (5 miesięcy temu)
Wypłata na czas, chociaż obiecywane prowizje... widza może w miesiącu 2 osoby. Przerwy wystarczające. Faktycznie, jeśli jest konieczność można wyjsc z pracy szybciej. Koordynator Ok! To tyle. Wlasciwiel firmy, zwalnia konsultantów cyklicznie z miesiąca na miesiac, z dnia na dzień. Lub dając im czas na zrealizowanie nierealnego celu sprzedażowego. Także nigdy nie wiadomo , czy nie jest się w pracy ostatni raz. Dno dna. Pracowałem zima, ale z informacji od pracujących tam znajomych wiem, ze jest co raz gorzej i zos z 25 konsultantów? Zostało Chyba z 8 do dziś. Także uciekajcie jeśli nie chcecie być zwolnieni po miesiącu za niewykonanie nierealnego celu wciskania pakietów na 3 lata.
użytkownik
17 cze (5 miesięcy temu)
17 cze (5 miesięcy temu)
@K321, rozumiem Twoje rozczarowanie pracą i wynikającą z tego opinię. Jeśli pracownik nie zrealizuje założonego przez pracodawcę planu, nie może liczyć na prowizję. Oczywiście plan ten powinien być dostosowany do możliwości pracownika. Czy rozmawiałeś o tym z pracodawcą i zgłaszałeś, że jego wymagania są wysokie? Próbując negocjować warunki pracy zawsze można zmienić coś na lepsze.
użytkownik
17 cze (5 miesięcy temu)
17 cze (5 miesięcy temu)
Oczywiście, jednego dnia zaś zostało zwolnionych kilku pracowników, bardzo dobrych sprzedawców, kiedy po okresie świąt, trudno było komukolwiek wcisnąc pakiet, mimo rewelacyjnych poprzednich wyników, zostali wyrzuceni na bruk. Umowa zlecenie jest słabym wytłumaczeniem do traktowania ludzi, jak przedmioty. Moja opinia pozostaje bez zmian, mam nadzieje, ze garstka ludzi, która tam została przejrzy na oczy i zobaczy, że firmę zwyczajnie nie stać na finansowe utrzymanie konsultantów.
użytkownik
23 cze (5 miesięcy temu)
23 cze (5 miesięcy temu)
@K321, oczywiście umowy zlecenia nie są najlepsza formą zatrudnienia. Czy mając dłuższy staż w pracy można było negocjować zmianę umowy na korzystniejszą? Czy mogliby się wypowiedzieć tez inni pracownicy firmy? Macie takie same odczucia co do pracodawcy jak K321, czy zupełnie inne? Wszystkie opinie są mile widziane o ile są obiektywne i merytoryczne.
użytkownik
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Współpraca z grupą na razie ok zobaczymy jaki będzie ciąg dalszy
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Bardzo Profesjonalnie podeszli do tematu. Super Polecam.
użytkownik
16 lis (23 dni temu)
16 lis (23 dni temu)
Najgorsza praca. Nikomu nie polecam! Koordynator ok! Reszta masakra. Sprzedajesz po 4 lub 5 dziennie I przychodzą 2 dni kryzysu, więc to jest powód do wręczenia wypowiedzenia? Prezes masakra !! Jeśli ktoś chce tam pracować I martwić się o kolejny dzień to polecam ale nie ma co liczyć na cud.
użytkownik
18 lis (22 dni temu)
18 lis (22 dni temu)
Prawda
użytkownik
20 lis (20 dni temu)
20 lis (20 dni temu)
Nie jesteś zadowolony z pracy. Czy spowodowała to presja wyników sprzedaży, którym trudno sprostać? Czy za dobre wyniki można liczyć na premie lub inne dodatki? Pracodawca na swojej stronie http://gpgoldwin.pl/kariera/ nie ma aktualnych ofert pracy. Dajcie znać jeśli firma zacznie rekrutować pracowników.
użytkownik
24 lis (16 dni temu)
24 lis (16 dni temu)
Najgorsze w tej firmie to są szkolenia wstępne!!!!! W porównaniu z innymi firmami to masakra
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
Umowa jest bardzo niekorzystna pod względem wcześniejszego jej rozwiązania.
Bardzo niekorzystna ewentualna rezygnacja z windykacji dłużnika.
Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź w zgłaszanej sprawie.
Trudno się skontaktować z opiekunem.
Brak dobrej woli do porozumienia się ze strony firmy.
Kolejny twór stworzony abyś Ty był dla nich a nie oni dla Ciebie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

xylem

mlekovita

g-force

bracia strzelczyk

auto miras

litoborski+marciniak

VERITAS CARE

Vlassenroot Gliwice

gabana

atalian

aspen

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Amerigas

inpost farmacol

tramp bytom

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin