test

Opinie o Eurogaz S.C. Marcin Skuła Jerzy Karasek, ul. Staszica 1, Czeladź

Korzystałeś z usług Eurogaz S.C. Marcin Skuła Jerzy Karasek, ul. Staszica 1, Czeladź? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): aaa
Data: 2016-02-01 19:44

Wizyt: 15206
Komentarzy: 72
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.02.2016 (2 lata temu)
01.02.2016 (2 lata temu)

Eurogaz S.C. Marcin Skuła Jerzy Karasek, ul. Staszica 1, Czeladź

Szukasz minimalnego wynagrodzenia i codziennej presji - zapraszam
autor
29.11.2017 (10 miesięcy temu)
29.11.2017 (10 miesięcy temu)
Zgadzam się w 100% z "Studentką". Nawet praktyki w tej spółce to jedna wielka żenada... począwszy od śmiesznych stawek po mówiąc łagodnie niedokształconą kadrę prawniczą... poziom ich wiedzy jak i doświadczenia pozostawia wiele do życzenia...Jeżeli ktoś chce się czegoś nauczyć, to nie polecam!
użytkownik
01.12.2017 (10 miesięcy temu)
01.12.2017 (10 miesięcy temu)
O jestem ciekaw - robiłeś tam praktyki?
użytkownik
18.12.2017 (9 miesięcy temu)
18.12.2017 (9 miesięcy temu)
Lokalizacja biura jak najbardziej na plus. Wypłata zawsze na czas. Przerwy co dwie godziny bo takie muszą być, gdyż to praca przy komputerze. I to tyle z pozytywów. Zachodzą tam różne dziwne zjawiska. Np koordynator nie przejmuje sie że jego alkohol w ramach prezentu stoi cały dzień na jego biurku.W jego przemowach motywacyjnych często są podteksty wiążące do weekendowych libacji. Po pracowniczej wigilii sam się chwali, że nic nie pamięta. Wymagają sobie dwa dni na zadanie jak chcesz więcej, potrzebujesz zaświadczenia (nie L4) u lekarza ze na prawdę tam byłeś, bo to tylko do ich wiadomości. Mimo, że jest się uczniem. Trochę podchodzi pod umowę o pracę niż umowę zlecenie. Obiecują szkolenia jak komuś będzie gorzej szło. Jedyne szkolenie jakie było to wdrażające na początku i to też przez osobę która na codzien nie sprzedaje klientom pakietów i przygotowuje tylko do standardowych rozmów. Resztę trzeba samemu ogarnąć bądź podpytywać innych konsultantów. Bo 8h szkolenia, mimo że skrypt prosty nie jest w stanie przygotować do prawidłowego rozbijania obiekcji jak i korzystania z tzw języka korzyści. Pracują tam stałe osoby, nowe zwykle po paru dniach, ewentualnie miesiącu rezygnują dlatego co miesiąc są nowe nabory. Obgadywanie osoby od spraw kontroli jakości jest na porządku dziennym jak i również innych konsultantów. Granie w "Czółko" jako odreagowywanie stresu przez dorosłe osoby też wydaje się co najmniej dziwne. Zrzucanie się na prezent urodzinowy każdemu konsultantowi z osobna też jest normą. Choć takich rzeczy nawet się w podstawówce nie robi. Najśmieszniejsze są niemieckie klawiatury przy niektórych komputerach gdzie nie są opisane normalnie literki tylko pozamieniane, choć jak się zna układ to się trafi dobrze. Niektórych zwrotów nie można użyć do klientów, mimo że na pewno by pomogły w sprzedazy. Dziękuję za miłą współpracę. Niech się Wam wiedzie! :)
użytkownik
21.12.2017 (9 miesięcy temu)
21.12.2017 (9 miesięcy temu)
Widząc głupoty wypisywane tutaj trudno nie wtrącić się. Miałem okazję jeden dzień popracować w tym całym call center. Nic bardziej dennego. Siedzenie z tyłkiem i wciskanie ludziom pakiety to ambitna i wymagająca praca. Dno, dno i jeszcze raz dno. Na szczęście kończę naukę w swoim zawodzie i nie będę musiał mieć styczności z tą "ambitną" pracą i kółkiem różańcowym ludzi bez ambicji, którzy wmawiają sobie jaka to nie jest ciężka i ambitna praca. Niestety, prawda jest taka, że większość społeczeństwa z Was się śmieje i unika tego typu pracy, także piszcie co chcecie ale darujcie sobie teksty o jakże ambitnej i ciężkiej pracy, bo ośmieszacie się. Również nie poradziłem sobie w tej "pracy" i wiesz co? Cieszę się, bo to oznacza, że jednak mam więcej ambicji i denne wciskanie czegoś ludziom mi nie wychodzi. Akurat to jest na plus dla osoby wspomnianej wyżej. Nie pozdrawiam.
użytkownik
21.12.2017 (9 miesięcy temu)
21.12.2017 (9 miesięcy temu)
PS. To jest portal opiniotwórczy, na którym każdy wyraża swoją subiektywną, tudzież w miarę obiektywną opinię o danej pracy, swoich odczuciach itd. Wasze sfrustrowanie na każdą krytykę i błyskawiczna odpowiedź tylko utwierdza każdego zdrowo myślącego, by unikać Was.
użytkownik
28.12.2017 (9 miesięcy temu)
28.12.2017 (9 miesięcy temu)
Mam bardzo złe doświadczenia z Grupą Goldwin. W ofercie przedstawionej przez konsultanta pod koniec miesięcznego okresu próbnego firma miała dzwonić kilkukrotnie, by przypomnieć, że się on kończy. Takiego telefonu nie było, a okres próbny przeszedł w umowę na 3 lata.
Rozmowy z firmą na temat rozwiązania umowy, dojścia do porozumienia i tłumaczenia, że nie będę korzystała z ich usług, więc nie mam za co płacić, nie przyniosły rezultatu. Propozycja firmy była taka, że zapłacę im prawie 3 tys. złotych i sprawa zamknięta. Ciekawe jest to, że osób potraktowanych w ten sposób jest wiele i od każdej z nich firma w ramach ugody żądała innych kwot - to kilkaset złotych, to tysiąc albo więcej.
Firma przysyła nadal zawiadomienia o skierowaniu sprawy o niepłacenie przeze mnie miesięcznych opłat do sądu. Sądzą się również z innymi poszkodowanymi klientami.
użytkownik
9 lut (8 miesięcy temu)
9 lut (8 miesięcy temu)
Witam
Jestem w takiej samej sytuacji jak Pani Joanna. Nic dodać nic ująć OSZUŚCI naciągacze
Ps. Pani Joanno czy Pani sprawa już została zakończona ?
użytkownik
11 paź (5 dni temu)
11 paź (5 dni temu)
Witam, jak u Pana i Pani zakończyła się przygoda z naciągaczami spod znaku Goldwin
użytkownik
28.12.2017 (9 miesięcy temu)
28.12.2017 (9 miesięcy temu)
ja tutaj nie dopatrywałbym się sfrustrowania w szybkiej odpowiedzi - chyba każdy pracodawca, który patrzy na swój profil na najlepszyfachowiec.plu ma ustawione powiadomienia o nowych wpisach to też odpowiada od razu xD
użytkownik
29.12.2017 (9 miesięcy temu)
29.12.2017 (9 miesięcy temu)
Szanujący się pracodawca, który nie ma sobie nic do zarzucenia nie interesuje się opiniami na swój temat, gdyż z racji że jest dobrym pracodawcą, pracowników znajdzie bez względu na wpisy na jakimś portalu ;)
Natomiast jeśli pracodawca siedzi na najlepszyfachowiec.plu i kłóci się, odpowiada ludziom, którzy wyrażają swoją opinię to cóż. Albo idiota, albo firma zidiociała. Miłego.
użytkownik
30.12.2017 (9 miesięcy temu)
30.12.2017 (9 miesięcy temu)
Sądzę, że należy tą sprawę skonsultować z dobrymi prawnikami. Takie słuchy też do mnie doszły, odnośnie stosowanej taktyki wobec potencjalnych klientów. Uważam tą firme za kompletny skandal i należałoby się tym konkretnie zająć!!!
użytkownik
30.12.2017 (9 miesięcy temu)
30.12.2017 (9 miesięcy temu)
Naciągacze i nic więcej ...ludzie z dala od nich
użytkownik
2 sty (9 miesięcy temu)
2 sty (9 miesięcy temu)
Oj, błądzisz Synu, błądzisz :) To idealistyczna wizja (że dobra firma sama się wybroni) - każde badanie pokazuje, że ludzie wierzą w każdą bzdurę napisaną w internecie jeśli chodzi o opinie nt. firm/ produktów czy pracodawców. Stąd pracodawca nawet jak jest super najlepszy na świecie, nie powinien pozwolić sobie na ignorowanie opinii na swój temat. Kłócić faktycznie się za bardzo nie powinien, ale monitorować i odpowiadać jak najbardziej - to cenny feedback dla pracodawcy.
użytkownik
4 sty (9 miesięcy temu)
4 sty (9 miesięcy temu)
Cóż, przepracowałem w swoim życiu naście lat, ale nie spotkałem się z sytuacją, gdzie pracodawca siedzi na jakimś portalu i odpowiada na każdą opinię negatywną sugerując, że jest kłamstwem itd. Spotkałem się natomiast z sytuacjami, gdzie odpowiedzi w stylu "przykro Nam, że coś Ci nie odpowiadało w pracy, dziękujemy za opinię". Tutaj ta cała śmieszna gp wykłóca się wręcz, gdy ktoś swoją opinię napisze. To świadczy wyłącznie o firmie i trudno polemizować na ten temat, gdyż każda osoba o ilorazie inteligencji wyższym niż małpa, bądź mająca jakąkolwiek ambicję stwierdzi to samo. Z innymi polemika sensu nie ma, zwłaszcza z zatwardziałymi pseudo pracownikami, dla których call center to spełnienie ambicji.
użytkownik
28 sty (8 miesięcy temu)
28 sty (8 miesięcy temu)
ciekawa opinia Wieszkto...nie mialem z ta firma nic wspolnego ale po Twoim opisie widze ze jest ok tylko Ty tam i pewnie nigdzie indziej nie pasujesz, nie pasowales i nigdy nie bedziesz pracowal.
użytkownik
31 sty (8 miesięcy temu)
31 sty (8 miesięcy temu)
Bardzo skuteczna Firma , interesują sie wszystkim , dzwonią co jakiś czas czy wszystko jest ok czy nie potrzeba pomocy prawnej i windykacyjnej. POLECAM BARDZO
użytkownik
4 lut (8 miesięcy temu)
4 lut (8 miesięcy temu)
Firma mająca opinię dobrego pracodawcy z całą pewnością jest dobrym miejscem pracy!!!
użytkownik
21 lut (7 miesięcy temu)
21 lut (7 miesięcy temu)
Zazdroszczę koordynatora pogratulować roboty...
użytkownik
10 kwi (6 miesięcy temu)
10 kwi (6 miesięcy temu)
Jestem klientem tej firmy.Nie polecam żenada
użytkownik
10 kwi (6 miesięcy temu)
10 kwi (6 miesięcy temu)
Nie polecam
użytkownik
23 kwi (5 miesięcy temu)
23 kwi (5 miesięcy temu)
@anonymous, dlaczego nie polecasz pracy w firmie? Twoja wypowiedź jest bardzo lakoniczna, napisz proszę, co Ci nie odpowiadało. Dostrzegasz też jakieś dobre strony? Napisz o tym, z pewnością udzielone przez Ciebie informacje przysłużą się osobom poszukującym zatrudnienia.
Zachęcam was do napisania kilku słów o pracodawcy jakim jest Grupa Prawna Goldwin.
użytkownik
29 kwi (5 miesięcy temu)
29 kwi (5 miesięcy temu)
Firma czerpiąc korzyści z niedowiarków i firm dopiero co zaczynających działać na rynku. Podrabiając podpisy przedłużają okres próbny a potem wysyłają faktury za usługi których nie było. Dalej to już tylko sąd i nakaz zapłaty. Nie dajcie się nabrać na pomoc z zakresu prawa. To wszystko jest w internecie. Jeżeli jest ktoś w podobnej sytuacji proszę o kontakt. n
[email protected]

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

toptel

wisiński

Schwarte

avis

omega pilzno

miko plus

folplast kościan

imagis

Mobicert

fiten

Hossa Katowice

homla

FRW

fundusz regionu

platinum eye

Avanti medic

Vigo Warszawa

mario takt

marriott

Garden Designers

courtyard

novatek

GAZ-SYSTEM

gdynia

netsprint

leadr

STRUNBET

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin