test

Opinie o EuroRaf Płock - Płock

Korzystałeś z usług EuroRaf Płock - Płock? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): twój pan
Data: 2015-10-07 11:40

Wizyt: 14069
Komentarzy: 81
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
07.10.2015 (3 lata temu)
07.10.2015 (3 lata temu)

EuroRaf Płock - Płock

K r z a k . . .
Nie wiadomo dla kogo sie pracuje...
autor
5 sie (4 miesiące temu)
5 sie (4 miesiące temu)
@Marcin, a w jakim charakterze chciałbyś pracować w EuroRaf Płock? Wysyłałeś już swoje CV do pracy w tej firmie? Myślę, że zawsze warto spróbować swoich sił!

Na stronie internetowej firmy nie widziałam aktualnych ogłoszeń, ale osoby zainteresowane podjęciem pracy proszone są o wysłanie swojego CV - tutaj znajdziecie wszystkie informacje: http://www.euroraf.pl/kariera/
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Praca nie jest taka łatwa, ale zarobki i warunki dobre. Opłaca się.. człowiek po pewnym czasie zaczyna wszystko ogarniać. Ja na początku się bałem że ciężko będzie a teraz już ok
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Z tego co wiem co zależy na jakie stanowisko, ale możesz próbować...wysyłaj CV do kadr i zapraszamy :D
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Pracodawca godny polecenia, ludzkie podejście do pracownika - to najważniejsze.
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Jak masz ambicje to praca ok. Sporo ludzi jest z dużym doświadczeniem, służą pomocą, bo zlecenia na budowy są różne. Czasem trzeba nieźle pogłówkować i takie burze mózgów się zdarzają, a tam się okazuje kto myśli.
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Euroraf płaci na czas i są to naprawdę przyzwoite pieniądze. A to że się niektórym coś nie pasuje to normalne, a najczęściej tym którym się robić nie chce.
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Każdy może pisać co chce, ale jak dla mnie było ok. Żeby napisać coś o firmie trzeba się przekonać na własnej skórze, bo każdy może mieć inne odczucia...płacili na czas. Myślę, że warto przynajmniej spróbować :)
autor
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
@Ivv, po użytym czasie przeszłym w Twojej wypowiedzi wnoszę, że nie pracujesz już w EuroRaf Płock. Długo byłeś związany z tą firmą? Na podstawie jakiej umowy odbywa się zatrudnienie w niej i czy forma umowy podlega negocjacji?
@xanon, rozumiem, że pracujesz aktualnie w EuroRaf Płock. Jak oceniasz tego pracodawcę pod względem oferowanych warunków?
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Czasami lżej a czasami ciężej tak to już jest w tej pracy, ale nie ma na co narzekać moim zdaniem. Niby wydaje się proste, a trzeba mieć głowe na karku do tej pracy i wiedzieć co i jak. Ja pracuje już spory czas i nie zamierzam rezygnować, bo pieniądze dobre i terminowo
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Potwierdzam, zespół zgrany, zawsze można liczyć na organizacje a nie że jeden przyjdzie a dwóch innych nie...
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
Dokładnie, ekipa jest mega zgrana :D Trochę już lat na karku mam, ale w żadnej pracy nie spotkałem się jeszcze z taką atmosferą. Pozdro
autor
11 wrz (2 miesiące temu)
11 wrz (2 miesiące temu)
@Ivo, a czy firma EuroRaf Płock organizuje dla swoich pracowników na przykład jakieś wycieczki czy też wyjścia integracyjne? Czy ta kwestia jest ważna w tej firmie? Jeśli mógłbyś jeszcze coś dodać na temat socjalu dla pracowników - o ile jest - w EuroRaf Płock - byłoby naprawdę super. Myślę, że osoby zainteresowane pracą u tego pracodawcy będą wdzięczne za każdą informację!
użytkownik
11 wrz (2 miesiące temu)
11 wrz (2 miesiące temu)
mi na początku trochę nie odpowiadały godziny pracy ale idzie się przyzwyczaić i praca jest dobra
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
Jak dla mnie praca w porządku, idzie się dogadać z przełożonymi w sprawie wolnego i to szanuje, bo w poprzedniej pracy był wielki problem jak ktoś poprosił.
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
Czytam czasami te wpisy na stronkach o pracy i aż ręce opadają jak ktoś w to wierzy. Wiadomo, że jak kogoś zwolnią to jeden niezadowolony pracownik może zrobić niezłe zamieszanie… I zacząć wypisywać głupoty, bo myśli że jest anonimowy.. zastanówcie się ludzie :D Bo w internecie nigdy nie jesteście anonimowi a jak nadal tak myślicie to przykro :D pozdro
autor
20 wrz (2 miesiące temu)
20 wrz (2 miesiące temu)
@nick, a w jakich godzinach odbywa się praca w EuroRaf Płock? Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat, skoro już o tym wspomniałeś w swojej wypowiedzi?
@Mat, mógłbyś dodać jeszcze, na podstawie jakiej umowy pracuje się w EuroRaf Płock? Jestem ciekawa też, czy w firmie pracownikom przysługują jakieś dodatki socjalne.
użytkownik
1 paź (2 miesiące temu)
1 paź (2 miesiące temu)
Szanowni Państwo, w związku z tym, że pojawia się ostatnio wiele negatywnych opinii o naszej firmie, pragnę zakomunikować co następuje :

Tak, to prawda - mamy problem z wypłaceniem należnych wynagrodzeń naszym pracownikom, którzy zaangażowani byli w projekty w Belgii.
Dzieje się tak, ponieważ nasz belgijski partner biznesowy , nie wypłacił nam należnego wynagrodzenia za ostatni miesiąc naszej obecności tam - jest to ponad 47 000 Euro. Firma ta uzasadnia swoją decyzję nienależytym zorganizowaniem prac oraz niewystarczającą według nich efektywnością prac.
Całkowicie się z tym nie zgadzamy. Kontrakt prowadzony był w oparciu o w pełni automatyczną technologię spawania zbiorników - w trakcie okazało się, że jest to niemożliwe do dotrzymania. Zmieniono, nie z naszej winy technologię na półautomatyczną, co pociągnęło za sobą znaczne zwiększenie pracochłonności. I tu pojawił się problem - radykalne zwiększenie kosztów realizacji, którymi nasz partner postanowił obciążyć bezzasadnie naszą organizację.
Tylko dzięki naszym pracownikom udało nam się dokończyć projekt - za co wszystkim serdecznie dziękuję. Niemniej ostatnie płatności nie zostały zrealizowane.

I tylko dlatego nie byliśmy w stanie zrealizować 100% płatności wobec naszych pracowników, co nie zmienia faktu, że te wynagrodzenia zrealizujemy w najbliższej przyszłości. Proszę tylko o odrobinę cierpliwości, my nie mówimy, że te pieniążki się nie należą, potrzebujemy tylko trochę czasu.

W razie wątpliwości proszę o kontakt na mój osobisty numer telefonu: 603 625 900,

Z wyrazami szacunku,

Jacek Wójcik.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
I to jest dobre podejście.. taka prawda, zawsze może być gorzej a tu człowieka szanują, dobrze płacą i nie jest źle..
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Dokładnie.. w pełni wypłacalna firma, albo się komuś chce pracować, albo nie i narzeka cały czas . Ten kto pracuje wie jak jest , pozdroo
użytkownik
16 paź (miesiąc temu)
16 paź (miesiąc temu)
Wiecie czy teraz przyjmują?? Jak jest z godzinami pracy?
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
musisz zadzwonić albo przyjść i popytać.. mi też tak udało się załapać.. co do godzin można się dogadać żeby grafik był jak najbardziej Tobie pasujący
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Nie będę owijał w bawełnę i napiszę czarno na białym, abyście mogli podjąć decyzję o pracy. Ja osobiście byłem bardzo zadowolony z pracy- kasa, atmosfera, godziny wszystko na duży plus. Wyjechałem za granice bo lepiej płacili, ale jak na polskie warunki pracę w EuroFaf, mogę z czystym sumieniem polecić każdemu
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
Według mnie jest to dobra firma. Pewna umowa o pracę i warunki jasno opisane więc jest wszystko OK. Pozdrawiam
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
nie ma pracy idealnej, ale współpracę z EuroRaf bardzo sobie cenię. Przede wszystkim spoko godziny i zadowalająca kasa
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Współpracuję z nimi od roku i wszystko przebiega tak jak zostało ustalone w podpisanej umowie. Z miejsca mogę polecić
użytkownik
13 lis (27 dni temu)
13 lis (27 dni temu)
Mi odpowiadało,bo człowiek musi pracować, żeby normalnie utrzymać rodzinę. W EuroRaf jest o tyle dorbze, że mamy tą stabilizację jeśli chodzi o kasę i nie trzeba się martwić, że nie będzie co do garnka włożyć w domu.
użytkownik
16 maj (6 miesięcy temu)
16 maj (6 miesięcy temu)
Opinie poruszające kwestie związane z pracą w EuroRaf Płock okazują się być cennymi wskazówkami podczas podejmowania decyzji związanych z zatrudnieniem w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
Moim zdaniem jest dobrze i nie ma co gadać głupot. Jak ktoś chce dobrze zarabiać to i pomyśleć trzeba i popracować solidnie, a wypłata naprawdę będzie dobra. Tu nie ma miejsca żeby się obijać. Trzeba wykonywać dobrze swoją robotę a was docenią.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Potwierdzam, praca jest dobra i jak ktoś się załapie to lepiej nie rezygnować, bo ile już było takich co później żałowali..,
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Wie ktoś może czy przyjmują teraz ? Słyszałem od sporej ilości osób że w firmie można wyciągnąć dobre pieniadze i sam się zastanaiam czy nie zmienić pracy na euro-raf
użytkownik
16 paź (miesiąc temu)
16 paź (miesiąc temu)
Podobno tak, najlepiej zadzwonić i popytać.. jak ja byłem zainteresowany i szukałem pracy w okolicy ti tak zrobiłem i dobrze na tym wyszedłem, bo akurat się udało :]
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
dokładnie.. byli tacy co żałują nadal, że zrezygnowali.. sam miałem ochotę chwilami, ale często wolałem ugryźć się w język i przeczekać.. Teraz się poprawiło i jestem zadowolony ze swojej decyzji

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Vlassenroot Gliwice

gabana

atalian

aspen

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Amerigas

inpost farmacol

tramp bytom

trasko

OVB

tram bytom

helios polska

helios

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin