test

Opinie o Fronton Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Budownictwa i Obrotu Towarowego, ul. Kamienna 19, Kraków

Korzystałeś z usług Fronton Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Budownictwa i Obrotu Towarowego, ul. Kamienna 19, Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Wieloletni ExPracownik
Data: 2013-03-06 11:15

Wizyt: 5865
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
06.03.2013 (5 lat temu)
06.03.2013 (5 lat temu)

Fronton Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Budownictwa i Obrotu Towarowego, ul. Kamienna 19, Kraków

Nie polecam! Brak premii! Płaca z rękawa! Atmosfera jak za komuny! Zarząd PZPR!
użytkownik
19.03.2013 (5 lat temu)
19.03.2013 (5 lat temu)
Omijać szerokim łukiem!! xxxxxxx i bałagan wewnętrzny!
użytkownik
22.03.2017 (rok temu)
22.03.2017 (rok temu)
Nie powiem złego słowa o Frontonie. Jest to jeden z najstarszych deweloperów, który bardzo dobrze prosperuje - to chyba świadczy o tym, że ludzie mu jednak ufają. Polecam!
użytkownik
09.05.2017 (rok temu)
09.05.2017 (rok temu)
Ja bym nawet powiedziała, że to jeden z najstarszych deweloperów w Krakowie. Fronton to uznana i sprawdzona firma, której zaufały tysiące osób.
użytkownik
06.07.2017 (rok temu)
06.07.2017 (rok temu)
Od roku wynajmuje od nich lokal pod działalność usługową i nie narzekam. Wszystkie usterki naprawiają w mgnieniu oka, koszt wynajmu jest akceptowalny, a lokal położony w centrum Krakowa. Mam o Frontonie jak najlepsze zdanie.
użytkownik
9 sie (4 miesiące temu)
9 sie (4 miesiące temu)
Mam podobne zdanie. Pełen profesjonalizm, mieszkanie bez zarzutów, wszystko jest takie jakie być miało i jakie obiecywali, kontakt z doradcami również ok!
użytkownik
07.04.2017 (rok temu)
07.04.2017 (rok temu)
Powiem to tak - Jaka praca, taka płaca. Widocznie pracując w Frontonie nie sprawdziła się Pani! Pracownicy otrzymują premie i to wysokie. Czyżby black PR?
użytkownik
8 mar (9 miesięcy temu)
8 mar (9 miesięcy temu)
Nie zgadzam się! Akurat Fronton jest jednym z najlepszych deweloperów w Krakowie. Firma z zasadami oferująca dobre warunki.
Myślę, że za tę antyreklamę ktoś ci płaci :/

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Amerigas

inpost farmacol

tramp bytom

trasko

OVB

tram bytom

helios polska

helios

avon

climatic

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin