test

Opinie o JTI Gostków Stary

Korzystałeś z usług JTI Gostków Stary? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): XXX
Data: 2011-10-27 23:43

Wizyt: 21095
Komentarzy: 564
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.10.2011 (7 lat temu)
27.10.2011 (7 lat temu)

JTI Gostków Stary

No więc było o Ozorkowie więc czas na Gostków Stary. Najbardziej przemawia do mnie stwierdzenie ''firma przyjazna pracownikowi". Wiec sprawa ma się w ten sposób, że jeżeli nazywasz się Bartosz N. i jesteś kolegą kierownika magazynów Pana Marcina L. to owszem tak. Nie musisz robić absolutnie nic, a cały czas poświęcać na gnębienie własnych pracowników i kładzenie świń pod inne zmiany. Kary także nie będą Cię obowiązywać bo w tej firmie najważniejsze są plecy. Czy wywalisz niesłusznie pracownika, lub rozwalą się trzy transporty papierosów pod rząd to nic, Pan Marcin to załatwi ( szkoda że nie potrafi tego załatwić dla innych zmian) Magazynem kierują ludzie ,którzy nie reprezentują sobą nic. Niestety nie potrafią nawet zapanować nad swoimi obowiązkami. Wracając do kierownika magazynów. Jest on młodym człowiekiem, który najwyraźniej nie dorósł do tak poważnego stanowiska. Faforyzuje jednego ze wspomnianych wcześniej liderów a przy okazji wprowadza razem z nim durne pomysły. Ważniejsze są dla niego ładnie poukładane mazaczki w szufladzie ( to właśnie oznacza dla niego sformułowanie 5S :-)), niż ogólny porządek na magazynie. Całą pracę zwala na swoich pracowników zgarniając ich zasługi i nie dając im nic w zamian. Jest mistrzem naciągania firmy na koszty oraz odbierania ich z pensji pracowników. Regały na magazynie będą przebudowywane jeszcze chyba ze sto razy zanim ten człowiek się ogarnie. Dobrze jest także zamowić sprzęt do obracania acetatu, który kosztował pewnie około 60 tys. zł a jest zupełnie niepotrzebny. Ale za to ograniczy ilość ludzi na weekend wtedy odzyska rocznie pewnie z 500zł. Ale wisienką na torcie jest system przesunięć automatycznych, który kosztował majątek a utrudnia tylko pracę na magazynie. Choć poprawki zostały już rozpisane to pewnie Pan kierownik czeka kiedy będzie mógł przypisać ich zasługę swojemu koledze :-). Wracając do porządków to oczywiście tylko jedna zmiana była w nich rozliczana. O nie wywiązywaniu się z tego obowiązku innych zmian, Pan Marcin L. nie chciał nawet słuchać. Do momentu, aż zobaczył zdjęcia za które wziął odwet kilka dni później każąc pracowników zmiany, która go o tym poinformowała, za to że siędzą w weekendy przed komputerami ( no pracuje tam tyle czasu a nie wie, że praca przed komputerem to część naszych obowiązków :-) ). Zresztą to nie jedyne objawy wrogości Pana Marcina L. Za każdą zgłoszoną sprawę na magazynie, która mogła zagrażać naszemu zdrowiu, bądź była niezgodna ze standardami magazynu, dostawaliśmy głupkowaty uśmiech Pana Marcina a następnego dnia odgrywał się na nas na różne sposoby za to, że śmieliśmy mu pokazać jaki ma bałagan na magazynie. Oczywiście on wszystkie te sprawy traktował jako insynuacje a osoby zgłaszające jako konfliktowe. Czyli jednym słowem kamuflował wszystko, a w przypadku próby zgłoszenia tego wyżej potrafił grozić tekstami typu. Pamiętaj, że ta piłeczka się odbija. A już majstersztykiem we wszystkich poczynaniach Pana kierownika jest to, że usunie z pracy każdego, który w jakiś sposób zwróci mu na to uwagę. Nie ważne będzie dla niego to czy jest to sumiennie pracujący człowiek, cały czas rozwijający swoje umiejętności, wykonujący pracę w prawidłowy sposób. Ważne będzie to, że może tak zrobić a kierownictwo mu w tym pomoże. To jest właśnie cała polityka firmy JTI, oraz ich firma przyjazna dla pracownika. Zastanawia mnie tylko czy zawsze będzie tak, że osoby które robią rzeczy które zagrażają naszemu zdrowiu bądź życiu będą bezkarne ( sytuacja z paskami) a sumiennie pracujący ludzie będą wywalani, i to pewnie tylko po to by zwolnić miejsce dla jakiegoś kierowniczego potomka. Nie jest to obraz całej firmy lecz pojedyńczych jednostek na stanowiskach, które jak szczury wyniszczają firmę od środka bez wiedzy osób, które wkładają wszystkie wysiłki w to, aby ta firma była przyjazna pracownikowi.
autor
02.02.2017 (rok temu)
02.02.2017 (rok temu)
Soboty,niedziele i co niektóre święta.
użytkownik
03.02.2017 (rok temu)
03.02.2017 (rok temu)
A po jakim czasie mozna przejsc z umowy agencyjnej na umowe z firma
użytkownik
03.02.2017 (rok temu)
03.02.2017 (rok temu)
A soboty i niedziele sa platne 100 %
użytkownik
08.02.2017 (rok temu)
08.02.2017 (rok temu)
tak setki są ale czasami jest tego za dużo nawet w świeta trzeba robić takie jak 1 i drugi maja więto pracy to trochę przegiecie
użytkownik
15.02.2017 (rok temu)
15.02.2017 (rok temu)
a o co chodzi z sexem na palczach ???????????????????????
użytkownik
15.02.2017 (rok temu)
15.02.2017 (rok temu)
Lepiej z leczycy
użytkownik
15.02.2017 (rok temu)
15.02.2017 (rok temu)
Duma zonata
użytkownik
15.02.2017 (rok temu)
15.02.2017 (rok temu)
Dyma sonata 40 latke
użytkownik
16.02.2017 (rok temu)
16.02.2017 (rok temu)
i nie wiem o czym piszecie z tym sexem kto kogo w robocie ??
użytkownik
22.02.2017 (rok temu)
22.02.2017 (rok temu)
moze ktos z kierownictwa zajął by sie nowym zakladem otp bo co tam sie wyprawia to sie w pale nie miesci.mobing ,mobing i jeszcze raz mobing.mysla ze pracownicy wts beda robili po 20 palet w ciagu 8 godz. za ciasteczko, a,liderzy beda brali premie. jesli chcesz przejsc to tylko po znajomosci. jesli sie nikt nie zainteresuje jestesmy zmuszeni powiadomic o tym media.
użytkownik
24.02.2017 (rok temu)
24.02.2017 (rok temu)
Powiadomić o tym media hahahahahahahahahaha
użytkownik
28.02.2017 (rok temu)
28.02.2017 (rok temu)
Łeb dyma 40 łatkę
użytkownik
01.03.2017 (rok temu)
01.03.2017 (rok temu)
Ktoś mu uznie łeb niebawem
użytkownik
04.03.2017 (rok temu)
04.03.2017 (rok temu)
No co nie odpiszesz

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

g-force

bracia strzelczyk

auto miras

litoborski+marciniak

VERITAS CARE

Vlassenroot Gliwice

gabana

atalian

aspen

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Amerigas

inpost farmacol

tramp bytom

trasko

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin