test

Opinie o LUX-MED - Warszawa

Korzystałeś z usług LUX-MED - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2009-03-26 17:05

Wizyt: 9432
Komentarzy: 732
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26.03.2009 (9 lat temu)
26.03.2009 (9 lat temu)

LUX-MED - Warszawa

Duża możliwość rozwoju,miła atmosfera.
autor
14 lip (4 miesiące temu)
14 lip (4 miesiące temu)
Z tego co zauważyłam, w placówce w Piasecznie jest zapotrzebowanie na pracownika do recepcji, nazywa się to chyba asystent ds obsługi pacjenta.
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Firma ZAWSZE potrzebuje szeregowych żołnierzy na recepcje i call center. Dla pracowników powinni montować drzwi obrotowe, bo taka to u nich jest rotacja.
użytkownik
20 lip (4 miesiące temu)
20 lip (4 miesiące temu)
Witajcie, czy ktoś mógłby napisać coś o stanowisku na Kierownika Działu Obsługi Pacjenta ?
użytkownik
20 lip (4 miesiące temu)
20 lip (4 miesiące temu)
Czy mógły ktoś więcej napisać na temat zastanowiła Kierownika Działu Obslugi Pacjenta w placówce?
użytkownik
25 lip (4 miesiące temu)
25 lip (4 miesiące temu)
Może podpowiecie czy trudno jest dostać się do pracy w firmie? Jaką umowę daje firma na początek?
użytkownik
30 lip (4 miesiące temu)
30 lip (4 miesiące temu)
Gdzie mozna zlalezc ofery pracy?
użytkownik
11 sie (3 miesiące temu)
11 sie (3 miesiące temu)
Eee, na ich stronie w zakładce kariera?
Swoją drogą jeśli do pracy aplikują ludzie z takimi problemami w samodzielnym myśleniu to chyba naprawde przestanę się dziwić na warunki jakie daje luxmed. Jacy pracownicy, taka płaca. Jaka płaca, taka praca. Jaka praca, tacy pracownicy. I koło zamknięte. Pozdrawiam ogarniętych ludzi. Ci mają świadomość, że to firma bez przyszłości i trzymają się od niej z daleka.
użytkownik
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
jak wygląda sytuacja w Lublinie? chciałam składać CV na stanowisko call center (żeby tylko załapać jakąś pracę nawet na parę miesięcy). Jak wygląda sytuacja w Lubelskim call center? Też jest całkowita porażka za najniższą krajową?
użytkownik
15 sie (3 miesiące temu)
15 sie (3 miesiące temu)
Pracując w Lux Med dostałam nauczkę na przyszłość. Praca jest ogromnie ciężka odbieracie 120 telefonów dziennie, a pacjentów oszukujesz, że nie masz terminów. Cała polityka firmy jest kompletnie skopana.. Najgorsi są ci starsi koordynatorzy co po 12 latach pracy siedzą na stanowisku koordynatora zarabiają 150 zł więcej niż konsultant ale to według nich daje prawo do upokarzania i złego traktowania pracowników. W firmie ostatnio mówili, że "chcą poprawić i tak już genialną opinie o grupie". W rezultacie wygląda to tak: pracownicy mają złą opinie, pacjenci którzy do nas dzwonią już tylko narzekają bo co im zostało, nawet koordynatorzy narzekają. I tak jak już wspominałam jak jesteś desperatem i musisz pracować w Lux Med to uważaj na męskich koordynatorów koło 40.. bo każdy dzień pracy będzie podwójną katorgą.
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
To jakaś paranoja, dodzwonie się do luxmed graniczy z cudem! Ponad 2h siedzę przy tel., zróbcie coś z tym, może zatrudnijcie więcej telefonistów!!!
użytkownik
17 sie (3 miesiące temu)
17 sie (3 miesiące temu)
Na linii dają minimum osób, robią wszystko zeby przypadkiem nikt nie siedział "bez kolejki" oczekujących. Jak oczekujących nie ma to wysyłają do domu. Co o w efekcie daje kolejki o których Pan wspomina.
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
W tej branży jest przede wszystkim nerwowo i pewnie dlatego ciężko się pracuje?
użytkownik
22 sie (3 miesiące temu)
22 sie (3 miesiące temu)
Stawka to 14zł brutto w Warszawie, a za to są ciągłe kolejki dzwoniących (85-120 na 8h pracy) i bardzo wiele rzeczy do nauczenia na pamięć, praca nerwowa bo pacjenci są jacy są a wynagrodzenie jest niskie. To jest paranoja a nie że nie może się pan dodzwonić.
użytkownik
23 sie (3 miesiące temu)
23 sie (3 miesiące temu)
Firma, pracownicy i lekarze niekompetentni.
Nie polecam korzystania z ich uslug
użytkownik
27 sie (3 miesiące temu)
27 sie (3 miesiące temu)
Opinia negatywna. Lekarz orzecznik wystawił błędne orzeczenie które zakwestionował wydz komunikacji urz miasta. Ponadto przyłożył złą pieczątkę. Sprawa dotyczyła przedłużenia prawa jazdy. Trzeba wziąć kolejny dzień urlopu na dokończenie sprawy. Ciekawe co teraz zrobią bo lekarz na urlopie. Poza tym łączność masakryczna. Nie polecam
użytkownik
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
Odradzam pracę w CC, koordynatorzy mało kompetentni. Konsultanci choćby wypruwali dla nich żyły nie są w stanie ich zadowolić. Grafiki z elastycznością nie mają nic wspólnego.
użytkownik
31 sie (3 miesiące temu)
31 sie (3 miesiące temu)
Praca Asystentki Obsługi Pacjenta całkiem ok. Częsty kontakt z trudnym pacjentem potrafi wyrobić charakter :) Stawka na start nie powala, ale lepsza niż np. w sklepach sieciowych.
użytkownik
4 wrz (3 miesiące temu)
4 wrz (3 miesiące temu)
Kłamstwo! Luxmet oferuje umowę zlecenie i stawkę godzinową, przy której niemożliwe jest dotarcie do pułapu 2000 zł na rękę. W przeciwieństwie do dyskontów, które już się nauczyły oferować umowę o pracę i zarobki na start wyraźnie przekraczające te dwa patyki.
A do tego mobing przełożonych na każdym kroku. To nie kontak z pacjentem jest problemem. Rozmowy są nagrywane i jeśli pacjenta obsłuży się zgodnie z procedurami to można (i dla higieny umysłowej trzeba) o nim zapomnieć, bo nawet na wydumanej z palca reklamacji może tylko naskoczyć. Problemem jest traktowanie pracowników, bo przed przełożonym z kompleksami (lub ambicją zdaniem jednego z dyrektorków) nie uciekniesz.
Dobra rada na przyszłość: mniej tępej propagandy, więcej myślenia tam na Postępu.
użytkownik
11 wrz (2 miesiące temu)
11 wrz (2 miesiące temu)
Nagrywane rozmowy z pacjentami w przychodni? W jaki sposób? Chyba tu chodzi o call center.
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Jeśli chcecie mieć godziny pracy dostosowane do waszych preferencji zapomnijcie. Elastyczne godziny polegają na tym że Pań Miecio (imię zmienione) rzuca kostkami i jak wypadanie takie macie zmiany. A jak się nie podoba to sie zamieniajcie między sobą. Jedna trenerka w sumie nie wie co tam robi, inna prowadzi szkolenie z szybkiego zasypiania i idzie jej to całkiem nieźle. Z 10 osób na szkoleniu w pracy zostaje jedna, najczęściej nie przyjęta w mc. Coś co oni nazywają "benefitami" jest płatne tak, że przy pracy na pełen etat i "dostaniu" wszystkich benefitow może będzie was stać na jeden obiad dziennie. Jeśli myślicie "na pewno nie może być tak źle, to wszystko piszą przegrywa życiowe" macie rację, nie będzie tak źle. Będzie dużo dużo gorzej.
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
jaka stawka? i jakie miasto ;)?
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
@Halo-biurowy, w twoim wpisie pada kilka krytycznych opinii na temat Lux Med Sp. z o.o.. Pada również stwierdzenie dotyczące mobbingu. Być może część z tych ocen podyktowana jest emocjami, a nie faktycznym stanem. Czy możesz napisać co skłoniło Cię do takiego wpisu?
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
Warunki Umowa o pracę zarobki 2800 zł brutto czyli 2018 zł netto, praca między 6.30 a 20.00 benefitów brak, nie gwarantują opieki zdrowotnej Luxmed, co trochę żenujące jest że pracownikom nie gwarantuje się opieki. Praca stresująca dużo sfrustrowanych pacjentów. Praca dobra jako pierwsza na chwilkę, raczej brak perspektyw awansu i pieniędzy pozwalających się utrzymać we Wrocławiu samodzielnie.
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Faktyczny stan jest taki, że osobiście w imieniu mojej żony i kilkunastu jej kolegów i koleżanek redagowałem pismo dotyczące mobbingu koordynatorki. Czułem się w obowiązku, bo nie raz i nie dwa pomagałem żonie w pracy zabieranej do domu. Koordynatorkę też znałem. Również z kontaktów po za pracowych. Pismo to trafiło do jej przełożonego, który mobbing nazwał... ambicją.
Moja żona już tam nie pracuje. Sama szkoliła tę panienkę, która później rozwaliła cały dział, gdy została koordynatorką. 95% ludzi, którzy się po tym podpisali też już tam nie pracuje. Nie pracuje też od dawna i sama koordynator z bożej łaski, która uciekła jak szczur z tonącego okrętu (czyt. działu) jak trzeba było zacząć samemu pracować, bo nie było na kogo zwalić roboty.
Rudy dyrektorek P.Ch. jak statystyki pospadały to też uciekł dyrektorować w innym dziale.
Mam jeszcze podać nazwę działu?
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Praca w call center na Ilzeckiej nie jest rozsadnym wyborem. Zwlaszcza w tym momencie praca w LUXMED to szalenstwo. Obecnie jest sezon grypowy i sezon szczepien kolejki osiagaja 200 oczekujacych pacjentow i nie robi sie nic innego tylko tyra jak dziki osiol. Atmosfera ktora normalnie jest kiepska osiaga w tym okresie apogeum. Zarobki marne 12 na reke, po 3 miesiacach 13 na reke przy ogromnym nakladzie pracy. Ogolna tragedia teraz odbywaja sie masowe szkolenia ze wzgledu na rotacje, ludzie odchodza w zawrotnym tempie.
użytkownik
20 wrz (2 miesiące temu)
20 wrz (2 miesiące temu)
Właśnie dzwoniła do mnie pani z tej śmiesznej firmy proponując prace za 15 zł brutto za godzinę na 3 msc okresie próbnym a następnie umowę o prace za 2500 zł brutto w stolicy naszego kraju. Posiadam wykształcenie wyższe medyczne, studia podyplomowe, dwa języki i spore jak na mój wiek doświadczenie. Myślałam ze padnę ze śmiechu. nie kompromitujcie się takimi stawkami!!! Szkoda czasu na wysyłanie cv
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Na jakie stanowisko taka stawka? Czy ktoś może napisać ile proponują pielęgniarkom za godzinę brutto?
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Iłżecka Warszawa
Na początku wszystko wygląda w miarę ok później się zaczyna... Szkolenia po których jesteś jak dziecko we mgle i nic nie ogarniasz ale musisz odbierać połączenia sfrustrowaych pacjentów którzy pytają o jakieś badania o których Ty w życiu nie słyszałeś a ciężko nawet Ci nazwę powtórzyć albo Ci którzy nie mogą się dostać do specjalisty bo najbliższy wolny termin jest za 2 TYG UWAGA.. Do Internisty w Warszawie pff nie mówiąc już o ginekologu albo neurologu, i pacjenci drą jape na Ciebie bo na kogo innego, oczywiście wsparciem są tzw "koordynatorzy" którzy mają Pomagać, (taka loża szydercow na środku sali) jak nie wiesz czegoś zawieszasz połączenie i podchodzisz do nich po wsparcie teoretycznie...praktycznie wygląda to tak że maja Cię w xxxxxxx i patrzą na Ciebie jak na kretyna z miną "jak to xxxxxxx nie wiesz?." a później obgaduja i sypia teksty typu"co za xxxxxxx generalnie ta praca to jedna wielka PORAŻKA, ja zasuwalam tam 4 msce po 180 godz rekord mój to220 godz i teraz Uwaga bo za 220 godz pracy w miesiącu i odbierania połączeń non stop codziennie przez 8 czasami 12 godz i uzerania się z tymi oszolomami co im się wydaje że jak mają Luxmed to im wszystko wolno nawet obrażac Ciebie otrzymałam 1900zl wynagrodzenia!!
Oferują awans pfff po 3 miesiącach musisz dostać na słuchawki kolejna kolejkę specjalistów bo na początku obsługujesz tylko internista i pediatra po miesiącu jak się rozruszasz to masz wszystkich specjalistów (dzwonią wszyscy na monitorze widzisz ze w kolejce masz 130osob więc nie ma cAsu na odpoczynek)oprócz stomatologii i Vip_ów a po 3ech miesiącach musisz wybrać co chcesz obsługiwać jeszcze czy wolisz szkolenie na stomatologie czy na VIP-y dodatkowo. oczywiście za tą samą kasę więcej obowiązków ale takie same pieniądze. W ogłoszeniu wspominają też o awansie że można 3000 brutto hahahaha otrzymać, oczywiście można to fakt ale jeśli Twoja średnia połączeń nie przekracza odpowiedniej skali a wiadomo że im krócej i szybciej załatwisz sprawę pacjenta tym lepiej najlepiej gdybyś rozmawiał pacjentem max 1 min ale niestety to jest nie realne dlatego że pacjenci dzwonią i umawiaja się na kilka wizyt jednocześnie bo są mega długie kolejki czasami nawet na rok do przodu więc taka rozmowa trwa min 5 do 10 min nie mówię że wszystkie takie są ale najczęściej takie się zdarzają ale takie długie rozmowy zanizaja Ci statystyki i później masz zjebe od koordynatora że rozmowy prowadzisz za długie bo statystyki. Jedna wielka ściema o awansie i jedna wielka ściema o umowie o prace - ZAPOMNIJ
Pisze ten komentarz dlatego że to byla praca która najbardziej mnie dolowala, gdzie jak miałam iść na zmianę to chciało mi się płakać tak jej nienawidziłam głównie tez przez ludzi którzy tam pracują, tam czujesz się jak xxxxxxx też przez to jak Ci płacą i chociaż mi już to nie pomoże mam nadzieję że pomoże to innym i zmienia politykę i zaczną więcej płacić będzie więcej ludzi chętnych do pracy i nie będą musieli co chwilę prowadzić rekrutacji i ściemniac w ogłoszeniach rekrutacyjnych
użytkownik
23 wrz (2 miesiące temu)
23 wrz (2 miesiące temu)
Tak, podaj nazwę dzialu
użytkownik
3 lip (5 miesięcy temu)
3 lip (5 miesięcy temu)
Droga Agato. Czyżby LX wynajął Cię do poszukiwania opinii i Twoje korporacyjne gadanie coś zmieni? Chyba liczba negatywnych opinii mówi sama za siebie więc nie wiem po co Twoje głupie (korporacyjne) pytania.
użytkownik
22 lip (4 miesiące temu)
22 lip (4 miesiące temu)
Agata to administrator Najlepszy Fachowiec a jej pytania służą uzyskaniu merytorycznych dla osób zainteresowanych pracą. Serio na to nie wpadles? Myślałam że to oczywiste...
użytkownik
29 kwi (7 miesięcy temu)
29 kwi (7 miesięcy temu)
Najpierw to trzeba mieć jaja i zgłosić to do Inspekcji Pracy.

A jak tutaj sami kredyciarze, biedaki z aspiracjami, to przecież każdą umowę podpiszą.
użytkownik
29 lip (4 miesiące temu)
29 lip (4 miesiące temu)
Sprawa jest już zgłoszona do Państowej Inspekcji Pracy. Ponoć doszukali się nieprawidłowości i dostali karę
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
A czy wie ktoś jak wygląda praca w województwie lubelskim? Bo jak czytam o warszawie i reszcie to aż mi się włos jeży na głowie co musi się dziać w lubelskim.

Interesuje mnie rozmowa o pracę . Czy trudno dostać pracę i oczywiście stawka oraz atmosfera pracy.

Czekam na wasze opinie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

CARBOAUTOMATYKA

Legs

alupro

netinteractive

ccc factory

xylem

mlekovita

g-force

bracia strzelczyk

auto miras

litoborski+marciniak

VERITAS CARE

Vlassenroot Gliwice

gabana

atalian

aspen

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin