test

Opinie o M&M GOLD Warszawa

Korzystałeś z usług M&M GOLD Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): nick
Data: 2016-06-14 19:45

Wizyt: 3329
Komentarzy: 17
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.06.2016 (2 lata temu)
14.06.2016 (2 lata temu)

M&M GOLD Warszawa

Uwaga, nie wypłacają pensji, są nie słowni, tylko obiecują
użytkownik
10.04.2017 (rok temu)
10.04.2017 (rok temu)
Sprzedają biżuterię za 30 tysięcy a brak umowy na dni próbne tłumaczą, że "księgowej będzie trudno to sporządzić". Czyli komfort pracownika się nie liczy - kto ma ochotę popracować za darmo to zapraszam właśnie tam.
Jedno wielkie rozczarowanie.
użytkownik
27.09.2017 (rok temu)
27.09.2017 (rok temu)
nie wypłacają pieniędzy / praca na początku bez umowy
użytkownik
3 mar (7 miesięcy temu)
3 mar (7 miesięcy temu)
Co od czasu dodania ostatniej opinii zmieniło się w M&M GOLD, jeśli chodzi o wynagrodzenia?
użytkownik
18 kwi (5 miesięcy temu)
18 kwi (5 miesięcy temu)
Pracowałam w firmie ponad rok i poprzednie komentarze to chyba są od konkurencji. Praca w super środowisku, młodzi ale bardzo kontaktowi wlasciciele , możliwość poznania wielu znanych osób, praca przy wybitnej biżuterii która zachwyca nawet najbardziej znanych celebrytów, dobra prowizja i płatna zawsze na czas, ja byłam super zadowolona ale musiałam wyjechać, w tej firmie nie da się nudzić. Jedyny minus to okresowo większa ilość pracy przed eventami.. ale i sprzedaż wtedy większa z której jest %
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Zgadzam się w 100%, partnerskie traktowanie godne pozazdroszczenia w innych firmach
użytkownik
19 kwi (5 miesięcy temu)
19 kwi (5 miesięcy temu)
Wszystko w porządku ???? Pracowałem w M&M GOLD na zleceniu, jako manager programu partnerskiego kiedy był rozwijany. Ponad 100 placówek partnerskich to moja zasługa ☺☺☺ Fajni ludzie i atmosfera????
użytkownik
19 kwi (5 miesięcy temu)
19 kwi (5 miesięcy temu)
Wszystko w porządku ???? Pracowałem w M&M GOLD na zleceniu, jako manager programu partnerskiego kiedy był rozwijany. Ponad 100 placówek partnerskich to moja zasługa ☺☺☺ Fajni ludzie i atmosfera????
użytkownik
19 kwi (5 miesięcy temu)
19 kwi (5 miesięcy temu)
Miały być kciuki w górę zamiast ????
użytkownik
24 kwi (5 miesięcy temu)
24 kwi (5 miesięcy temu)
Ostrzegam przed tą firmą.
Pan Maciej musi się jeszcze dużo nauczyć jak godnie traktować osoby, które pracują pod nim.
Żenujące.
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Serio???
Konkurencji chyba bardzo się nudzi, skoro wypisuje takie głupoty o firmie, w której już długo pracuje. Pan Maciej akurat jest naprawdę dobrym szefem i dobrze traktuje ludzi. Co za bezczelność pisać takie głupoty.
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Tak? W takim razie proszę podać swoje imię i nazwisko
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Partner biznesowy godny zaufania. Bardzo profesjonalne podejście i udana współpraca. Polecam!
użytkownik
1 maj (5 miesięcy temu)
1 maj (5 miesięcy temu)
Kłamstwa! Myślę, ze te 'dobre' rzeczy pisze tutaj sam pan M. albo jego dobrzy znajomi.
użytkownik
4 maj (5 miesięcy temu)
4 maj (5 miesięcy temu)
Jestem zadowolona z współpracy! Wszytko przebiegło pomyślnie! Bardzo Polecam! Przemiła atmosfera w młodym szybko rozwijającym się zespole.
użytkownik
4 maj (5 miesięcy temu)
4 maj (5 miesięcy temu)
Jestem zadowolona z współpracy! Wszytko przebiegło pomyślnie! Bardzo Polecam! Przemiła atmosfera w młodym szybko rozwijającym się zespole.

Anna
użytkownik
16 maj (5 miesięcy temu)
16 maj (5 miesięcy temu)
Wszystko w jak najlepszym porządku. Super zespół. Szczerze polecam !

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

toptel

wisiński

Schwarte

avis

omega pilzno

miko plus

folplast kościan

imagis

Mobicert

fiten

Hossa Katowice

homla

FRW

fundusz regionu

platinum eye

Avanti medic

Vigo Warszawa

mario takt

marriott

Garden Designers

courtyard

novatek

GAZ-SYSTEM

gdynia

netsprint

leadr

STRUNBET

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin