test

Opinie o POLMED S.A. - Starogard Gdański

Korzystałeś z usług POLMED S.A. - Starogard Gdański? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): DR. MD. A. FISKALSKI
Data: 2012-04-24 19:37

Wizyt: 1173
Komentarzy: 108
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24.04.2012 (6 lat temu)
24.04.2012 (6 lat temu)

POLMED S.A. - Starogard Gdański

Praca w Call Center POLMED S.A. nie należy do najłatwiejszych, na pewno trzeba umieć radzić sobie ze stresem. Kadra zarządzająca od menagerów wzwyż to przykład rzetelnego zarządzania firmą. Informacje przekazywane długo przed wejściem nowych kontraktów, szkolenia dt. obsługi nowych klientów, w każdej chwili można liczyć na wsparcie. O zarobkach nie wspominając - od 2tys. pln na stanowisku konsultanta wzwyż. Przychodząc do pracy usłyszeliśmy, że szansa pracy w POLMED S.A. jest niezwykłą i na pewno jedną z najlepszych w obrębie pomorza - po ponad rocznej i cały czas trwającej historii z polmedem mogę to tylko potwierdzić i zachęcić każdego do aplikowania.
autor
24 lip (2 miesiące temu)
24 lip (2 miesiące temu)
Nie poolecam takiej pracy nawet wrogom
użytkownik
29 lip (2 miesiące temu)
29 lip (2 miesiące temu)
Są różne zdania na temat firmy. Ja wiem, że to dobry pracodawca. Pewnie opinia zależy od tego jak się pracuje!
użytkownik
11 sie (2 miesiące temu)
11 sie (2 miesiące temu)
Jak się pracuje?? Jak masz małą odbieralność to nie masz premii jak masz wysoką odbieralność to masz ok 100 zł brutto. Masz na myśli nadgodziny i weekendy? To się zgodzę 3 tys wypłaty masz, tylko jakim kosztem??? Najniższa krajowa a wymagają!!!
SOCJAL---- ZEROWY
PREMIA - - - - - ZEROWA 100ZL to jest nic jak na te czasy
ATMOSFERA - - - - uważaj na to co mówisz. Jest kilka osób wspaniałych ale to jest kilka!!
użytkownik
20 sie (miesiąc temu)
20 sie (miesiąc temu)
Miła atmosfera wśród pracowników oraz comiesięczne premie- na pewno nie w POLMED S.A. Zapewnianie przez szefostwo, że mają 70 tys. zł premii MIESIĘCZNIE do rozdania dla pracowników to jedno, wielkie kłamstwo. Spróbujcie pójść na przewę i być o minutę za długo to pożałujecie. Nie polecam nikomu, jeśli się szanujecie to idźcie do biedronki, tam przynajmniej będziecie mieć dobre wynagrodzenie ;)
użytkownik
23 sie (miesiąc temu)
23 sie (miesiąc temu)
Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Jeśli ktoś tego nie zauważa to może lepiej zmienić ją?
użytkownik
24 sie (miesiąc temu)
24 sie (miesiąc temu)
Przepraszam, a gdzie jest ta opinia? Szefostwo nie ma zielonego pojęcia co się tam dzieje a może nie chce wiedzieć!! Praca za najniższą krajową ludzie odchodzą i to bardzo dobrzy pracownicy, a królowa nic z tym nie robi! Jak chcesz podwyżkę to tylko słyszysz dzisiaj nie idź bo nie ma humoru... Poczekaj kilka dni! W końcu odważysz się to usłyszysz przecież dostałaś ostatnio podwyżkę... - Ja, ile no tak pół roku temu 10 zł! Zmienić pracę oczywiście jak najszybciej
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Nie polecam. Nikt nie liczy się z Twoim zdaniem. Kierowniczka fałszywa jak diabli. Zapierdziel za 3 osoby za najnizsza krajowa. Są tygodnie że przez 8 h nie ma czasu iść na przerwę.
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
20 wrz (26 dni temu)
Idż się przebadaj!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

omega pilzno

miko plus

folplast kościan

imagis

Mobicert

fiten

Hossa Katowice

homla

FRW

fundusz regionu

platinum eye

Avanti medic

Vigo Warszawa

mario takt

marriott

Garden Designers

courtyard

novatek

GAZ-SYSTEM

gdynia

netsprint

leadr

Schwarte

STRUNBET

pekao

Auto-Hak Słupsk

pekao leasing

wody polskie pge
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin