test

Opinie o POLMED S.A. - Starogard Gdański

Korzystałeś z usług POLMED S.A. - Starogard Gdański? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): DR. MD. A. FISKALSKI
Data: 2012-04-24 19:37

Wizyt: 1281
Komentarzy: 133
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24.04.2012 (6 lat temu)
24.04.2012 (6 lat temu)

POLMED S.A. - Starogard Gdański

Praca w Call Center POLMED S.A. nie należy do najłatwiejszych, na pewno trzeba umieć radzić sobie ze stresem. Kadra zarządzająca od menagerów wzwyż to przykład rzetelnego zarządzania firmą. Informacje przekazywane długo przed wejściem nowych kontraktów, szkolenia dt. obsługi nowych klientów, w każdej chwili można liczyć na wsparcie. O zarobkach nie wspominając - od 2tys. pln na stanowisku konsultanta wzwyż. Przychodząc do pracy usłyszeliśmy, że szansa pracy w POLMED S.A. jest niezwykłą i na pewno jedną z najlepszych w obrębie pomorza - po ponad rocznej i cały czas trwającej historii z polmedem mogę to tylko potwierdzić i zachęcić każdego do aplikowania.
autor
24 lip (4 miesiące temu)
24 lip (4 miesiące temu)
Nie poolecam takiej pracy nawet wrogom
użytkownik
29 lip (4 miesiące temu)
29 lip (4 miesiące temu)
Są różne zdania na temat firmy. Ja wiem, że to dobry pracodawca. Pewnie opinia zależy od tego jak się pracuje!
użytkownik
11 sie (3 miesiące temu)
11 sie (3 miesiące temu)
Jak się pracuje?? Jak masz małą odbieralność to nie masz premii jak masz wysoką odbieralność to masz ok 100 zł brutto. Masz na myśli nadgodziny i weekendy? To się zgodzę 3 tys wypłaty masz, tylko jakim kosztem??? Najniższa krajowa a wymagają!!!
SOCJAL---- ZEROWY
PREMIA - - - - - ZEROWA 100ZL to jest nic jak na te czasy
ATMOSFERA - - - - uważaj na to co mówisz. Jest kilka osób wspaniałych ale to jest kilka!!
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Miła atmosfera wśród pracowników oraz comiesięczne premie- na pewno nie w POLMED S.A. Zapewnianie przez szefostwo, że mają 70 tys. zł premii MIESIĘCZNIE do rozdania dla pracowników to jedno, wielkie kłamstwo. Spróbujcie pójść na przewę i być o minutę za długo to pożałujecie. Nie polecam nikomu, jeśli się szanujecie to idźcie do biedronki, tam przynajmniej będziecie mieć dobre wynagrodzenie ;)
użytkownik
23 sie (3 miesiące temu)
23 sie (3 miesiące temu)
Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Jeśli ktoś tego nie zauważa to może lepiej zmienić ją?
użytkownik
24 sie (3 miesiące temu)
24 sie (3 miesiące temu)
Przepraszam, a gdzie jest ta opinia? Szefostwo nie ma zielonego pojęcia co się tam dzieje a może nie chce wiedzieć!! Praca za najniższą krajową ludzie odchodzą i to bardzo dobrzy pracownicy, a królowa nic z tym nie robi! Jak chcesz podwyżkę to tylko słyszysz dzisiaj nie idź bo nie ma humoru... Poczekaj kilka dni! W końcu odważysz się to usłyszysz przecież dostałaś ostatnio podwyżkę... - Ja, ile no tak pół roku temu 10 zł! Zmienić pracę oczywiście jak najszybciej
użytkownik
6 wrz (3 miesiące temu)
6 wrz (3 miesiące temu)
Nie polecam. Nikt nie liczy się z Twoim zdaniem. Kierowniczka fałszywa jak diabli. Zapierdziel za 3 osoby za najnizsza krajowa. Są tygodnie że przez 8 h nie ma czasu iść na przerwę.
użytkownik
20 wrz (2 miesiące temu)
20 wrz (2 miesiące temu)
Idż się przebadaj!
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Zarobki w biedronie są nawet lepsze 2600 brutto na dzień dobry . 500 zł brutto raz na 3 miesiące za brak chorób. Premia za dobre wyniki . Także poszłam do biedrony i mam duzo więcej. A jaka różnica. Nie 30 osób na linii i wrzaski odbieraj .i najniższa krajowa . Jest masa roboty ale większe pieniądze. A w polmed masa roboty i zarobki dno.
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Aby ocenić pracodawcę, czy jest dobry czy zły, trzeba sobie zadać pytanie czego oczekujemy od dobrego pracodacwy. Moje oczekiwania były jasno sprecyzowane: Płatność terminowa aczkoliwek najniższa krajowa za taką pracę, zero dodatkowej kasy za nadzgodziny trochę żenujące. Więc tak płatność terminowa, najniższa krajowa nie mowy o nadgodzinach nikt tego nie liczy brak zapisów w umowie.Drugiej rzeczy jakiej oczekuje od Pracodawcy to możliwość rozwoju. Tu niestety bariera nie do przeskoczenia. Pierszeństwo w rozwoju mają osoby bliższe powiązane rodzinnie niejednokrotnie kilka osób współpracujących razem posiada to samo nazwisko. Nie chcę mówić wprost ale wiadomo o czym to świadzczy. Tylko i wyłacznie o stronniczym podejścia Kierwonictwa danej placówki bo przecież to oni zatrudniają pracowników. Trzecią rzeczą czego oczekuje od mojego Pracowdawcy to przedewszystkim dotrzymanie warunków umowy jakie zawarliśmy podczas spotkania, a które potem zostały uwiecznione i spisane w formie pisemnej jako umowa nas obowiązująca. No niestety tu też jest rozczarowanie. Bo pomimo zapisów umownych nie ma w zmianki, że trzeba zapłacić swoje błędy , czyli czytaj błędnie rozliczone usługi medyczne, musisz się liczyć z tym że od tej niskiej pensji możesz być pociagnięty do odpowiedzialności finansowej. Będziesz szczęściarzem jeśli Kierownictwo podliczy Cię bez narzutu na usługi, które pobiera Polmed. To wtedy należy grzecznie podziękować, że z pensji oddasz mniejszą kasę bo wiadomo narzut musi być w odpowiedniej wysokości a tak tylko oddasz. Jest jeszcze jedna rzecz, którą trzeba mieć na uwadze. Codzienny raport kasowy. Zliczasz przewaznie z drugim swoim kolęgą kolażanką liczysz kasę, zamykasz i wszytsko się niby zgadza. Po jakimś czasie okazuje się że brakuje kasy. I żeby nie było złudzeń wszyscy solidarnie składają się na braki w kasie właśnie z tej najniżeszej krajowej. I ja się pytam po co Kierownik czy jego Zastępca, który ten raport sprawdza następnego dnia to on nie widzi braku 10 zł tylko kumulacja po paru miesiącach że brakuje pare set złotych. I ty znowu oddajesz z tej najniższej krajowej błąd wliczony razem z narzutem plus to co w kasie brakuje i pracujesz dalej liczysz na cud. Opieka zdrowotna!!! Jak czytam że nikt lepiej nie zadba o zdrowie swoich pracowników to śmiać mi się chce. Pracując tam do każdej konutacji musisz dopłacić dodatkowe pieniądze za konultacje. Pracodawców jest wielu ale nie spotakałem się, żeby pracując w służbie zdrowia, placówce medycznej pracownik tam pracujący musiał dopłacać dodtakowe pieniądze poza wykupionym pakietem. Plusem jedynym pracy w Polmedzie był Zespół, pracownicy recepcji, pięlęgniarki, lekarze. Brak wymienienia Kierownictwa nie był przypadkiem tylko celowym zamierzeniem
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Chyba nie w to miejsce mi się kliknęło bo poparłam że podwyżek nie będzie bo się obijacie. Przepraszam to co przeczytałam to chyba ostatni akt desperacji menagera bo chyba tak powinnam to rozumieć, że pracownik wyższy niż wy. Co to ma być to właśnie ostatni dowód na brak komepetencji menagera. Menager ma zepsół i stoi za nim murem. A bramkę macie jedną - Polmed. Mam nadzieję człowieku że już tam nie pracujesz
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Oho kogoś poniosły emocje. Jeżeli chodzi o te warunki to napewno nie infolinia pomed. Placówki niewiem ale jeżeli chodzi o infolinię to napewno nie. Pensja w umowie jest do 10. Zawsze jest przed czasem. Nigdy po. Co jak co ale księgowa tego faktu pilnuje. Zlecenie do 15 zawsze jest 10 albo 11 na koncie. Co do PODWYZEK to będzie zdziwko. Od 1 października są i to bardzo fajne. Tu już nikt najniższej nie zarabia. Co do nadogodzin są płatne i to bardzo dobrze płatne. Możesz robić ile chcesz. W tej firmie na ilenfolinii może zarobić każdy są nadgodziny weekendy nocki. Ale jeśli tego nie chcesz to jeżeli dobrze ale zaznaczam dobrze pracujesz możesz mieć fajna pensje. Jest ogrom pracy tak jest. Jeżeli wpadniesz w fajny zespół to jest mega fajnie. Wszystkie opinie poniżej sprzed kilku miesięcy są nieaktualne. Zmieniły się czasy zmieniła się atmosfera. To nie jest tak jak tu piszą. Jak czytam te głupoty to jest jakiś żal osób . Ta praca nie należy do łatwych gdzie siedzisz i nic nie robisz. Masz odbierać telefony. Jeżeli chodzi o błędy i obciążenia nie pamiętam kiedy ostatnio jak tu piszą NASZA KRÓLOWA nas czymś obciążyla. Błędy się zdarzają fakt przy takiej ilości pracy się zdarza. Ale KRÓLOWA jak to tu piszą w tej kwestii jest mega wyrozumiała. W ogóle ta praca jest fajna jeżeli nie spróbujesz nie zrozumiesz. Pisać głupoty może każdy . Wylewać żale to są osoby które juz tu nie pracują. Taki naród polski. A że dzwonią dużo dzwonią jest dużo pracy no ludzie to nie praca w urzędzie publicznym gdzie siedzisz i pijesz kawkę chociaż i u nas kawki idą jedna za drugą . I sklep blisko. I często auto za autem jedzenie przywoza. To jest normalna praca dla normalnych ludzi a nie dla tych co piszą te głupoty.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Marna próba do zachęcenia zdrowo myślącego człowieka do pracowania w tej atmosferze która tam obecnie jest..
użytkownik
14 paź (miesiąc temu)
14 paź (miesiąc temu)
A jaka jest atmosfera?
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
Zapytaj pracowników... Nie managera, starszego managera czy kierownika. Każdy potrafi chodzić i mówić szybciutko odbieramy jeszcze trzech, dwóch. Oni nie mają pojęcia jak praca wygląda to, że były kiedyś na stanowisku konsultanta.... To były inne czasy inne procedury inaczej praca wyglądała niż teraz.....
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
24 paź (miesiąc temu)
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Szanować pracownika, chwalić za ciężka prace i za to dobrze wynagradzać. A nie człowiek dostaje opieprz chociaż stara się jak może. I za dobre wyniki dostawać słaba premie ... brak słow
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
Żyjemy w czasach gdzie każdy zasługuje na szacunek i dobre warunki pracy. Mobbing i krzyk na infolinii to codzienność, a zarabianie przy tym najniższej krajowej to porażka. Opinie o infolini są katastroficzne więc o czymś to świadczy. Nie polecam!!!!
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
To się zgadza . Na tej infolinii szału nie ma. Wiecznie napięta atmosfera. Nigdy nie wiesz co za chwile się zdarzy. Menagery chodzą z wyżej głową niż widzą. Sztuczne nabijanie etatów tej kadry z osobami które nie mają żadnego pojęcia ani wiedzy . Zero pomocy z ich strony. Nie masz u kogo szukać pomocy. Nikt ci w niczym nie pomaga. Taki przepływ ludzi ze czasami nie wiesz jak kto się nazywa. Kierowniczka wiecznie naburbuszona ze strach się odezwać. Ogólnie nie polecam tej roboty. W większości ludzie tam są na chwile i szukają dalej pracy.
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
To prawda. Stanowisko wyżej zmienia tych ludzi. Królowe które tylko patrzą na siebie i na nic innego. Jedyne ich zadanie to tylko krzyk ilu jest na linii. Bo dosłownie ma się wrażenie ze nic innego nie robią. Każdy radzi sobie w swoim gronie i z Google. Ludzie nie z doświadczeniem a grzaniem stołka .
użytkownik
30 paź (miesiąc temu)
30 paź (miesiąc temu)
Pamiętam jedną taką sytuację na infolinii. Ok godz 18 było na linii 15 pacjentów dział TUZ, pewna Pani cały czas powtarzała szybciutko odbierzcie jak oni długo moją czekać zaraz będą trzy min.... Musiałam wstać do toalety i co zobaczyłam Pani manager sukienki sobie ogląda korzystając oczywiście ze sprzętu firmowego ... Ja tu tyłek zaciskam za 1500 zł a ona za 3 klocki sukienki sobie ogląda!! Po tym dniu zmieniłam nastawienie do pracy miałam wyj...ne
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Wkroczyć do Polmedu powinna Inspekcja Pracy, tam co się dzieje to jest cyrk. Zachęcają teraz możliwością pomocy w załatwieniu przedszkola itp. a dlaczego? Bo nie ma ludzi do pracy, każdy ucieka. Na infolinii menager nie ma nawet wiedzy medycznej a chodzą jakby się znali na wszystkim. Wstyd!!!!!!!!!!!!! Jeżeli ktoś chce tam pracować to musi najpierw udać się do psychiatry po leki, bo depresja i nerwica gwarantowana.
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
Wkroczy
użytkownik
11 lis (29 dni temu)
11 lis (29 dni temu)
W polmedzie pracują ukrainki. W mieście jest juz odra w zakładzie pracy gdzie też pracują Ukraińcy . Szczepi się 250 osób z tego zakładu pracy. Jakie rozwiązanie widzi Polmedzie ???? Pracownicy zaczynają się bać ze kosztem taniej siły roboczej naraża się ich zdrowie !!!
użytkownik
11 lis (29 dni temu)
11 lis (29 dni temu)
Ten post to już gruba przesada..
użytkownik
15 lis (25 dni temu)
15 lis (25 dni temu)
Odradzam pracy w tej firmie. Od kierownika po managera są chodzące gwiazdy które tylko pilnują własnych stołków i swoich premii. Dodatków na umowę zlecenie które w przyszłości do niczego się im nie liczy. Konsultant nie ma nic do powiedzenia, wypłata dodatków czy premii zależy od dobrego humoru managera i kierownika. Jak masz za dużo to limit podniosą i premii nie dostaniesz!pracujesz na zlecenie to sam zapisuj i kontroluj swoje godziny bo z tym też różnie bywa. Manager tylko siedzi w kuchni pije kawkę fałszywie się uśmiecha i tańczy jak kierownik zagra. xxxxxxx i nic więcej. NIE POLECAM
użytkownik
15 lis (25 dni temu)
15 lis (25 dni temu)
to prawda z podnoszeniem limitu. więcej pracy = większy próg, BO ZA DUŻO PREMII BĘDZIE. Która firma tak robi? zrobisz o 30% więcej zadań i w pierwszej kolejności podnoszą o 30% próg. machasz jak wół i masz ta sama pensję
użytkownik
18 lis (21 dni temu)
18 lis (21 dni temu)
Tam jest potrzebna inspekcja pracy.
użytkownik
2 gru (8 dni temu)
2 gru (8 dni temu)
Mój mąż na święta dostaje w firmie 500 zł. Koleżanka w biedronce na kasie gdzie pracuje 5 miesięcy prezenty dla dziecka i pieniądze. A my co ? Pakiet gdzie dopłacamy za każdą konsultacje 29 zł czy 5 kg mandarynek na cala infolinię ?
użytkownik
2 gru (7 dni temu)
2 gru (7 dni temu)
W tym roku 7 kg.
użytkownik
3 gru (6 dni temu)
3 gru (6 dni temu)
Pracowalam w tym cyrku pol roku i tak jak dlugo na tym świeciee żyje, to tylu falszywych I toksycznych ludzi w jedynym miejscu nie widzialam. Oczywiscie przyklad idzie z gory, kierownicy to banda dupowlazow, ktorzy dzieki podpipszaniu innych zsliczyli stoľki. Druga grupa, tak zwani specjalisci, gdzie co drugi ma sie niemal za Boga. Bylam swiadkiem wielokrotnie, jak ,,kolezanki" specjalistki znajdowaly sobie ofiary, p.o. czym pastwily sie na nich z byle powodu. Dodam, ze sama praca nie jest najgorsza. Najgorsza jest chora atmosfera w firmie, ciagle donoszenie na siebie nawzajem,ponaglanie, ze czlowiek nie ma nawet czasu, aby wyjsc do lazienki, bo sie krzywo patrza, a co dopiero na przerwe. Kolejna sprawa jest śmiesznie niskie wynagrodzenie, ktore nie jest adekwatne do wysilku, stresu I ilosci niezbednej wiedzy, ktora konsultant musi posiadac. Na dzialach brakuje ludzi, ktorzy ciagle sie zwalniaja, bo nikt o zdrowych zmyslach I ktory chce zachowalc jako takie zdrowie psychiczne nie zostanie tu na dluzej. Przykre jest także skapstwo ojcow zalozycieli, ktorzy chcac ciac koszty stworzyli druga ,,siedzibe " firmy w bylym mieszkaniu jednego z nich. Mieszkanie w kamienicy, w malych kilku metrowych pokojach kisi sie po 10, 15 ludzi bez klimatyzacji, bo wlascicielowi szkoda robic dziury w scianie...by taka wstawic.Pracowalam w wielu miejscach ale najgorszy xxxxxxx jaki w zyciu spotkalam, to wlasnie Polmed.
użytkownik
3 gru (6 dni temu)
3 gru (6 dni temu)
Inspekcja wpada czasem ale jest to wizyta zspowiedziana, na ktora wczesniej wszyscy sie ,,przygotowuja". Zapewne ľapowki spore sa, bo mimo tylu argumentow przeciez, dalej to miejsce jest.
użytkownik
5 gru (5 dni temu)
Czy Wam nie jest wstyd....,(oczywiście skierowane na samą górę i do managerów) jak mogą być takie opinie.... Same negatywne. Najgorsze to jest to, że to prawda, święta prawda. Wiemy, że to czytacie często rozmawiać o tych komentarzach... Zero poprawy z waszej strony... Wstyd, wstyd, wstyd
użytkownik
5 gru (4 dni temu)
5 gru (4 dni temu)
Dla managerow konsultanci to jest zło konieczne. Mają nas dosyć . Wyżywają na nas swoje humory. Każdy jest znerwicowany i dzięki swoim grupkom innych konsultantów jakoś można to przetrwać. Ale z nimi nie da się żyć. Mówię tu co inni mówią. Są działy ogólna i taka biznesowa. Ale jeden chłopak jest fajny. Z obrazu. Ale tamte dziewczyny to jest bardzo nie miło. Wręcz ze strachem się przychodzi.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

VERITAS CARE

Vlassenroot Gliwice

gabana

atalian

aspen

Janas nowy targ

bosch

chemtex

ital sysytem

kilargo

kilargo kalisz

gds sylwia

soflab

wyszków

wyszków biedronka

Amerigas

inpost farmacol

tramp bytom

trasko

OVB

tram bytom

helios polska

helios

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin