test

Opinie o Ruch S.A - Warszawa

Korzystałeś z usług Ruch S.A - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2009-02-09 09:02

Wizyt: 12177
Komentarzy: 3227
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Ruch S.A - Warszawa

Kiosek, polecam naukę czytania ze zrozumieniem
autor
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
Na pewno jest wolne, jednak Ruch zastanawia się zapewne nad jakąś alternatywą. Może przyjdzie im do głowy, aby zamienić nam 12 listopada na 24 grudnia. Wtedy wszyscy byliby zadowoleni. MY MIELIBYŚMY WRESZCIE 4- dniowy weekend, a ONI STRACILIBY TYLKO PÓŁ DNIA / WIGILIA / i MIELIBY CZAS, ABY SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZMIAN W DOSTAWACH ITD>. Myślę, że marzy o tym większość z nas.
autor
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
Jest KOMUNIKAT na POS
autor
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
I znów nikt nie pyta Nas o zdanie. Inaczej wyobrażałam sobie pracę na własny rachunek. A później dziwne, że plajta. 12 moglibyśmy coś zarobić, a w Wigilię będziemy siedzieć w okienkach, jak okazy w ZOO, bo pies z kulawą nogą do nas nie przyjdzie. Gdzie tu dobro firmy i pracowników ? !
autor
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
Popieram, ale czy ta " GÓRA " to czyta?
autor
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
Kolejny przykład traktowania Nas, jak PODWŁADNYCH GŁUPKÓW. Do tej pory żadnego KOMUNIKATU w sprawie 12.11.2018 a napiszą, że mamy wolne 25 i 26 grudnia, co jest OCZYWISTĄ OCZYWISTOŚCIĄ. Żenujące .
użytkownik
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
To sobie przyjdź i otwórz jak Ci mało codziennego siedzenia po tyle godz. Ja jestem zadowolona z wolnego
użytkownik
9 lis (8 dni temu)
9 lis (8 dni temu)
Czy Ty umiesz czytać ?jak chcesz to sobie otwórz i siedź tam nawet 24h na dobę nikt Ci nie broni
użytkownik
10 lis (7 dni temu)
Sobota i co ? 1 wyborcza,1 fakt,super express 3,przegląd sportowy 2 szt...BRAWO BRAWO RUCH !!! Klienci juz z nas mają polewkę na maxa....kiosk ruchu a gazet nie mogą kupic....kierownicy i prezesi czy wy w ogóle wiecie co się dzieje ??????????? Progi do wyrobienia to wiecie jakie dac prawda ? A ja się pytam z czego mam zrobic ? Z batonów ktorych nikt nie kupuje bo obok w sklepie ma duzo taniej...... wpaść tylko na tą Chłodną z kijem i walic was po tyłkach wys wy d.....e
użytkownik
10 lis (7 dni temu)
10 lis (7 dni temu)
Musimy wreszcie coś zrobić. Może znajdzie się jakiś " Wałęsa ", który Nas zjednoczy i porwie do strajku . Z tym czterodniowym świątecznym weekendem,Ktoś miał dobry pomysł - niestety NIE Ruch.
użytkownik
10 lis (7 dni temu)
10 lis (7 dni temu)
Co Ty gadasz? Ja też jestem zadowolony z wolnego. Tam chodziło o zamianę dni , a nie ich brak.
użytkownik
11 lis (6 dni temu)
11 lis (6 dni temu)
Nie jesteś zadowolony z atmosfery w pracy. Czy prócz tego o czym piszesz myślałeś jak sam mógłbyś poprawić relacje z przełożonym i dzięki temu pracować w bardziej przyjaznym otoczeniu? Pracujesz w kiosku? Czy działa to na zasadzie franczyzy? Mógłbyś przybliżyć na jakich warunkach to działa i czy jesteś zadowolony ze współpracy?
Na stronie http://ruch.com.pl/kariera/oferty-pracy/ jest dużo ogłoszeń rekrutacyjnych. Można tam bezpośrednio aplikować.
użytkownik
12 lis (5 dni temu)
12 lis (5 dni temu)
Nie da się bo ludzie się boją ruchu jak diabeł wody święconej... Ja się zastanawiam po co jeszcze w tym bagnie ludzie siedzaza 3zl /h (zaraz będzie jakie 3 tylko 7 A no takie że musisz opłacić zus, us, księgowa) to może i 3 zł wyjdzie to są śmieszne pieniądze a oni się z was na chłodnej śmieje że takich jak my jeleni znaleźli dzięki Bogu uwolnilem się z tego bagna mimo że przez tych złodziei mam 50 tyś długu ale nie poddaje się walczę gdzie się da zgłaszalem ich mam nadzieję że prokuratura zrobi porządek z tymi oszustami z chłodnej
użytkownik
12 lis (5 dni temu)
12 lis (5 dni temu)
I tak będzie bo ruch nie ma pieniędzy tu trzeba uciekać A nie siedzieć w tym bagnie
użytkownik
12 lis (5 dni temu)
12 lis (5 dni temu)
Masz rację ludzie się ich boją i wolą robić za darmo byle nie mieć długu ale to minie i dług się pojawi
użytkownik
13 lis (4 dni temu)
13 lis (4 dni temu)
Nie da się ! Ludzie w poniedziałek otwierali kioski..... myślę, że ze strachu, nie z chęci zysku
użytkownik
13 lis (4 dni temu)
13 lis (4 dni temu)
Witaj, czy mógłbyś zadzwonić do mnie. 502414016. Oczywiście chodzi o Ruch.
użytkownik
13 lis (4 dni temu)
13 lis (4 dni temu)
Wiesz człowieku mdli mnie jak czytam te twoje rzuczcie to,po co jeszcze siedzicie za 3zł i.t.p. Przykro mi że dałeś się wrobić w te xxxxxxx i oskarżają cię że narobiłeś 50 tyś długu ale te twoje żale na forum i dawanie rad innym uważam za bez sensowne tu na forum jest ze 20 osób jak masz dowody tak walczysz zrób filmik na Yu Tubie przedztaw
jak do tego doszło gdzie był haczyk i na pewno zobaczy to więcej osób
użytkownik
13 lis (4 dni temu)
13 lis (4 dni temu)
Ja też tak mam i kompletnie tego nie rozumiem. Prawie 7000 tys. W rozliczeniu od 19 do 19 to 7 tys uwzględniając wpłaty 3 dni później czyli z 22 mam nadplacone 21 do utargu 3 tys dodatkowo i nikt tego nie dostrzega i nie ujmuje tylko potraca ja z wynagrodzenia, zapłacić trzeba do 31, a nota przychodzi 13, wypłaty brak. Na VAT nawet nie ma, a fakturę trzeba rozliczyć. No chyba że nie zatwierdze.
Utargi liczą dziwnie, bo mam bankowanie w środku dnia, więc zostaje na koniec dnia czasami duża kwota, bo ludzie płacą rachunki nawet po 1 tys zl. Nie raz piszą że za mało wypłacono, jakieś xxxxxxx Tam siedzą.
użytkownik
13 lis (4 dni temu)
13 lis (4 dni temu)
Jaki zysk? Sprzeda fajki gdzie prowizja to 0, 5 %. Lepiej zostać parę minut dłużej lub wcześniej w kiosku i parę paczek się nad goni a dzień ma się wolny.
użytkownik
14 lis (3 dni temu)
14 lis (3 dni temu)
Od stycznia 2019 rośnie znów płacą minimalna na 14,70 brutto za godzinę, jak ruch nie zwiększy podstawy wynagrodzenia bądź prowizji to składam odrazu wypowiedzenie bo więcej zarobie niż w ruchu pracując u kogoś 8h dziennie z wolnymi sobotami i niedzielami.
użytkownik
14 lis (3 dni temu)
14 lis (3 dni temu)
Apel do klientów ruch- ludzie okażycie trochę empatii i zrozumienia.my nie mamy toalet ani wody i kanalizy.nie myślicie chyba że siedzimy w pampersach dla waszej wygody.też musimy wychodzić do toalety i coś zjeść. Was w pracy nikt nie rozlicza ile spędzać na 8 godzin w toalecie.wiec proszę nie stroić fochów jak przychodzicie po paczki i jest zamknięte. Jak ktoś nie chcę czekać ani przychodzić drugi raz to proszę paczki kurierem do domu zamawiać lub w urzędzie pocztowym postać z godzinę w kolejce.też byśmy chcieli być obsłużony wszędzie bez czekania. Nie stać nas na pracowników a do zus i banku i ksiegowej trzeba też wyjść. Jak kończymy pracę o 17 lub 18 wszystko jest zamknięte
użytkownik
14 lis (3 dni temu)
14 lis (3 dni temu)
Racja,zamawiają bo tanio i jeszcze wymogi mają, a tanio i dobrze to nie w Ruchu :D
użytkownik
14 lis (3 dni temu)
14 lis (3 dni temu)
Ma ktoś francyzne? Niech nam napisze jak to działa i czy warto.
użytkownik
15 lis (2 dni temu)
15 lis (2 dni temu)
za wszelkie rozliczenia odpowiada firma Fincores a nie Ruch !
użytkownik
15 lis (2 dni temu)
15 lis (2 dni temu)
A na bazie jakich danych Fincores dokonuje rozliczenia ?
użytkownik
15 lis (2 dni temu)
Czytałam o tym finkorez w najlepszyfachowiec.pl to widze co tam sie dzieje. Jadą młodymi niedoświadczonymi ludźmi bo resztę ponoć warszawa kazała wywalic i nie dają rady chyba skoro tyle bledów. Przecież w tych fakturach i innych papierach nic się nie zgadza do kvrvy nędzy
użytkownik
15 lis (2 dni temu)
15 lis (2 dni temu)
Ano się nie zgadza. Trzeba uważać. Kto otrzymał notę niech spojrzy -wg. salda księgowego . I kto ma bankowanie w ciągu dnia ,a nie po zakończeniu doby,może mieć różnice. Wszystko zależy kiedy i co księgowa ujmie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Faurecia
Dariusz matuszczyk

uski polska

ozorków język angielski

ozorków angielski

ozorków przedszkole

ozorków

Kirchoff

słupsk

Fresh Logistics

Floslek

Flos lek

Fresh

Fabrity

qshop

pro art chełm

know how

know how marki

ikea bydgoszcz

schodex

hrubieszów

take care

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin