test

Opinie o Ruch S.A - Warszawa

Korzystałeś z usług Ruch S.A - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2009-02-09 09:02

Wizyt: 12091
Komentarzy: 3211
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Ruch S.A - Warszawa

Kiosek, polecam naukę czytania ze zrozumieniem
autor
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
Na pewno jest wolne, jednak Ruch zastanawia się zapewne nad jakąś alternatywą. Może przyjdzie im do głowy, aby zamienić nam 12 listopada na 24 grudnia. Wtedy wszyscy byliby zadowoleni. MY MIELIBYŚMY WRESZCIE 4- dniowy weekend, a ONI STRACILIBY TYLKO PÓŁ DNIA / WIGILIA / i MIELIBY CZAS, ABY SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZMIAN W DOSTAWACH ITD>. Myślę, że marzy o tym większość z nas.
autor
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
Jest KOMUNIKAT na POS
autor
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
I znów nikt nie pyta Nas o zdanie. Inaczej wyobrażałam sobie pracę na własny rachunek. A później dziwne, że plajta. 12 moglibyśmy coś zarobić, a w Wigilię będziemy siedzieć w okienkach, jak okazy w ZOO, bo pies z kulawą nogą do nas nie przyjdzie. Gdzie tu dobro firmy i pracowników ? !
autor
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
Popieram, ale czy ta " GÓRA " to czyta?
autor
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
Kolejny przykład traktowania Nas, jak PODWŁADNYCH GŁUPKÓW. Do tej pory żadnego KOMUNIKATU w sprawie 12.11.2018 a napiszą, że mamy wolne 25 i 26 grudnia, co jest OCZYWISTĄ OCZYWISTOŚCIĄ. Żenujące .
użytkownik
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
To sobie przyjdź i otwórz jak Ci mało codziennego siedzenia po tyle godz. Ja jestem zadowolona z wolnego
użytkownik
9 lis (3 dni temu)
9 lis (3 dni temu)
Czy Ty umiesz czytać ?jak chcesz to sobie otwórz i siedź tam nawet 24h na dobę nikt Ci nie broni
użytkownik
10 lis (2 dni temu)
Sobota i co ? 1 wyborcza,1 fakt,super express 3,przegląd sportowy 2 szt...BRAWO BRAWO RUCH !!! Klienci juz z nas mają polewkę na maxa....kiosk ruchu a gazet nie mogą kupic....kierownicy i prezesi czy wy w ogóle wiecie co się dzieje ??????????? Progi do wyrobienia to wiecie jakie dac prawda ? A ja się pytam z czego mam zrobic ? Z batonów ktorych nikt nie kupuje bo obok w sklepie ma duzo taniej...... wpaść tylko na tą Chłodną z kijem i walic was po tyłkach wys wy d.....e
użytkownik
10 lis (2 dni temu)
10 lis (2 dni temu)
Musimy wreszcie coś zrobić. Może znajdzie się jakiś " Wałęsa ", który Nas zjednoczy i porwie do strajku . Z tym czterodniowym świątecznym weekendem,Ktoś miał dobry pomysł - niestety NIE Ruch.
użytkownik
10 lis (2 dni temu)
10 lis (2 dni temu)
Co Ty gadasz? Ja też jestem zadowolony z wolnego. Tam chodziło o zamianę dni , a nie ich brak.
użytkownik
wczoraj 12:56
wczoraj 12:56
Nie jesteś zadowolony z atmosfery w pracy. Czy prócz tego o czym piszesz myślałeś jak sam mógłbyś poprawić relacje z przełożonym i dzięki temu pracować w bardziej przyjaznym otoczeniu? Pracujesz w kiosku? Czy działa to na zasadzie franczyzy? Mógłbyś przybliżyć na jakich warunkach to działa i czy jesteś zadowolony ze współpracy?
Na stronie http://ruch.com.pl/kariera/oferty-pracy/ jest dużo ogłoszeń rekrutacyjnych. Można tam bezpośrednio aplikować.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

tuw
poczta polska

animex iława

animex

Katalpa

Rachid naji

talent place

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin