test

Opinie o she/s a riot - Warszawa

Korzystałeś z usług she/s a riot - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): pracownikroku
Data: 2014-04-28 15:04

Wizyt: 1349
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.04.2014 (4 lata temu)
28.04.2014 (4 lata temu)

she/s a riot - Warszawa

Praca w tej firmie to jedna wielka trauma.
Na początku jest się na okresie próbnym za darmo, bez umowy.
Kiedy już jest się przyjętym, atmosfera psuje się.
O umowę trzeba się upominać.
Zero komunikacji ze strony pracodawcy, wszystkiego trzeba się domyślać, pracownika traktuje się roszczeniowo. Pracuje się od rana do wieczora (10-20), czasami nawet przez cały tydzień bez dnia przerwy.
Wypłaty są potrącane lub niewypłacane w całości za "nie wywiązanie się ze swoich obowiązków".
Oczekuje się pracy 24/7, maile w środku nocy to standard. Wyjazdy służbowe w większej części są pokrywane przez pracownika.
Praca wygląda trochę jak w "Diabeł ubiera się u Prady", więc możliwe, że tym właśnie inspirowała się właścicielka firmy.
użytkownik
01.07.2015 (3 lata temu)
01.07.2015 (3 lata temu)
Zgadzam się z przedmówcą w 100% !
Sms-y, maile i telefony w środku nocy to normalka. Umowa i wypłata tylko pierwsza na czas, później potrącane są wypłaty, oczywiście o umowy trzeba się prosić wielokrotnie (jeśli wgl się je otrzyma). Zero komunikacji ze strony pracodawcy. Wymagania z kosmosu a stawka najniższa jaka była to 3,80/h czasem trzeba jeździć (za własne pieniądze) po mieście załatwiać sprawy właścicielki
użytkownik
04.07.2015 (3 lata temu)
04.07.2015 (3 lata temu)
Pracodawca nieuczciwy. Praca na śmiesznych warunkach. Wymaga sie bardzo dużo od pracownika, za na prawdę śmieszne pieniądze. Standardem podpisywanie umowy zlecenie jedynie (a w okresie próbnym- 1 msc- w ogóle nic). Pracodawca wymaga rzeczy, ktrore nie sa uwzględnione w umówie, ale każe je robic. Pensja nie wypłacana regularnie, albo w ogóle.
Nie ma klarownych poleceń, wszystkiego trzeba się domyślać, albo czytać komuś w myślach(?!). Praca nie ogranicza sie do miejsca pracy, normą jest robienie rzeczy z domu, praktycznie 24/7, bycie w ciągłym kontakcie. Pracodawca z początku wydaje sie wspaniały, atmosfera bardzo sympatyczna i przyjacielska, szybko sie to jednak psuje i wychodzi prawdziwe oblicze tego miejsca. Firma źle zorganizowana, szefowa nieodpowiedzialna i nierzetelna.
Jezeli wydaje sie wam, ze to super miejsce do pracy i będziecie "riot girl" itd to odpuśćcie sobie, na prawdę szkoda czasu i zdrowia. Niech da do myślenia to, że nikt tam nie przepracował więcej niz kilka miesięcy i c chwile szukają kogoś nowego do pracy.
użytkownik
05.07.2015 (3 lata temu)
05.07.2015 (3 lata temu)
Przed takimi miejscami pracy należy wszystkich ostrzegać!
Wszystkie powyższe opinie niestety muszę potwierdzić, to wszystko co zostało tu już napisane jest prawdą!
Można tam pracować nawet ponad 200h w miesiącu ("no bo taka akurat sytuacja jest") i dostać za to 1000 zł (-podatek), to śmieszne i straszne zarazem. Zero doceniania pracownika, ponoszenie konsekwencji nieogarnięcia sytuacji przez szefową i jej nieprzemyślanych decyzji. Często załatwienie spraw na mieście "po godzinach" na koszt własny, e-maile i telefony po nocach.
O umowę i pieniądze trzeba się co miesiac upominać, a dodatkowo pracodawca nie przestrzega podpisanych przez siebie z pracownikami umów.
W tym miejscu po prostu wykorzystuje się pracowników!
użytkownik
05.10.2015 (3 lata temu)
05.10.2015 (3 lata temu)
@anonim alem przecież na pewno w umowe na pewną są uregulowane stawki moim zdaniem (dopiero chcę skorzystać z ich jakiejś oferty pracy może) więc to za ile człowiek pracuje nie powinno być dla niego żadną niespodzianką. poczatkowo byłam zaskoczona blogową formą ich witryny, ale w takim online store to jednak chciałabym pracować, lubię ogólnie social media i takie tam
użytkownik
01.01.2016 (2 lata temu)
01.01.2016 (2 lata temu)
Jestem użytkownikiem duńskiej osełki do śledzi firmy hay.
użytkownik
01.01.2016 (2 lata temu)
01.01.2016 (2 lata temu)
Szefowa non stop chodzi w kapeluszu. Nie zdejmuje go nawet przy jedzeniu.
użytkownik
24.04.2016 (2 lata temu)
24.04.2016 (2 lata temu)
przecież niech ubiera się jak chce, chyba pracownikom nic do tego :) ważne, że firma działa z fajnymi przesłankami i że zapewnia dobre i godziwe warunki pracy, tym samym dając stabilność zatrudnieniową :) wprowadzają kreatywne produkty, ale faktycznie trzeba być dyspozycyjnym
użytkownik
13.02.2017 (rok temu)
13.02.2017 (rok temu)
Wszystko, co zostało napisane (poza ostatnią - pochlebną oceną) jest absolutną prawdą.
Wg właścicielki butiku praca za 10 zł/h jest luksusem, stawianie podstawowych warunków takich jak obiecywana od miesięcy podwyżka i umowa na bieżący miesiąc szantażem, a szacunek do pracownika i człowieka w ogóle - abstrakcją.
Dwa tygodnie bezpłatnego okresu próbnego, wiecznie obiecywana, a nigdy nie wprowadzona podwyżka (wcześniej przez kogoś wspomniane "niewywiązywanie się z obowiązków"), obowiązki olbrzymie i niejasne, ale zawsze niewystarczająco wypełniane, wyśrubowane wymagania dotyczące wyglądu i kultury osobistej pracownika, niewynagradzane w żadnym stopniu, do tego sprzedaż produktów (również niesprzedawalnych testerów perfum) spod lady i na ręcznie wypisywanym przez siebie rachunku, a więc do listy abstrakcji dochodzi fiskalizacja i płacenie podatków.

W tym momencie (poza mną) przynajmniej 3 osoby nie dostały wypłat, na które pracowały w SHE/S A RIOT.

O S T R Z E G A M, nie warto.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lumileds

tetra-pak

gea

Ikea Poznań

Ikea

aleksandra marzec

luty zbigniew

skalbmierz

stowarzyszenie wiosna

górka piotr

kraków hotel pod rózą

kraków hotel pod roza

kądziela

nawojka

mariusz marek

jzp

witold wnuk

Radom

elektromontaż

Hanplast

dymek

Łukasz dymek

Pani teresa

toruń pacific

incom
pgw

pittsburgh glass works

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin