test

Opinie o Szkoła Podstawowa

Korzystałeś z usług Szkoła Podstawowa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Szkoła
Data: 2018-08-10 15:49

Wizyt: 121
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
10 sie (4 dni temu)
10 sie (4 dni temu)

Szkoła Podstawowa

Szkoła Podstawowa
im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie
Start
Kontakt
Facebook Fanpage


Strona Główna
Jubileusz 100 - lecia
Aktualności
Historia szkoły
Informacje o szkole
Organizacja szkoły
Dokumentacja
Sukcesy uczniów
Koła zainteresowań
Wzorowi uczniowie
Rok szkolny 2015/2016
Rok szkolny 2016/2017
Rok szkolny 2017/2018
Oddział Przedszkolny
Archiwum
Kontakt
Informacje
RODO- dane osobowe
Wyszukiwarka



Gościmy
Odwiedza nas 1 gość oraz 0 użytkowników.

Rok szkolny 2017/2018
Znalezione obrazy dla zapytania tarcza wzorowego ucznia

Tradycją naszej szkoły jest wręczenie „Tarczy Wzorowego Ucznia” uczniom klas IV-VII,

którzy uzyskali średnią ocen 5,0 i więcej i co najmniej bardzo dobrą ocenę zachowania.

Wyróżnienie to przysługuje tylko jeden raz w ciągu całego etapu edukacyjnego.

Klasa 4a
Katarzyna Wróbel

Maciej Modelski

Bartosz Malesza

Anna Chojecka

Krzysztof Szczeciński

Adrian Kotoński

Kacper Mikołajczyk

Dominik Mach

Klasa 4b
Mateusz Lipiński

Klasa 4c
Kacper Gradecki,

Dominik Kaszyński

Maciej Skonieczny

Kacper Walczak

Michał Walkowski

Szymon Nowak

Klasa 4d
Nikodem Jóźwik

Damian Kuśmierek

Szymon Malesza

Maria Pawluczyk

Antoni Pławiński

Martyna Szczodrowska

Martyna Wągiel

Mikołaj Woźniak

Aleksander Zydorkiewicz

Michalina Siwińska

Oliwier Wojdyński

Oliwier Zając

Klasa 5a
Aleksandra Pięciak

Weronika Badowska

Klasa 5b
Kacper Malesza,

Dominik Walczak

Klasa 6b
Adam Maciaszek

Karol Szkudlarek




Informacje


Aktualności
Informacje o szkole
Organizacja szkoły

Władysławów


Urząd Gminy
Nasze bociany
Mapa
Szkoła


Historia
Plan lekcji
Kontakt


Copyright © 2012
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Created by InterCom
Autor: Reklama
10 sie (4 dni temu)

Szkoła Podstawowa

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Wolsztyn

Sob-quest

Buspol

warszawa

Sanpol wrocław

Domolinia

Kwidzyn Marek kopex

Praca przy produkcji elektroniki

assa Abloy mercor

opa row

delante

rmf

rmf24

BMW

BMW bonkowscy

wójcik tomasz

wójcik

Ciak

huta szkła jarosław

huta szkła antoninek

Marpol lodz

Marpol
abb

Essity

kraków

vicim

etl łódź

dmp

dmp lublin

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin