test

Opinie o Taxcare Łódź

Korzystałeś z usług Taxcare Łódź? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Księgowa
Data: 2016-10-24 22:25

Wizyt: 2971
Komentarzy: 13
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24.10.2016 (rok temu)
24.10.2016 (rok temu)

Taxcare Łódź

To moja pierwsza praca, zdobyta zaraz po stażu i cieszę się, że udało się zostać, bo i ludzie fajni i lubię to co robię. Jak ktoś się zastanawia, to warto spróbować, bo sporo można się tutaj nauczyć. I to na prawdziwych klientach. :)
użytkownik
21.11.2016 (rok temu)
21.11.2016 (rok temu)
A jak tam jest z ilością pracy? Wyrabiasz się? Jak z kasą?
użytkownik
26.11.2016 (rok temu)
26.11.2016 (rok temu)
czy na stażu jest ciężko proszę o odpowiedź
autor
30.11.2016 (rok temu)
30.11.2016 (rok temu)
Wybaczcie, nie miałam czasu zajrzeć chociaż miałam powiadomienie. @Kusz, z ilością pracy to różnie, bo to zależy od tego ilu masz klientów i jaką ilość pracy generują. No ale nie jest tak, że się nie wyrobisz.
@Olcia nie jest ciężko, ale jest sporo nauki i zadań do wykonania, więc raczej nie posiedzisz z nudów na fejsie. ;) Czas leciał mi szybko i trafiłam na fajną "opiekunkę", która pokazywała i wyjaśniała mi co i jak. Jak macie jakieś pytania to piszcie. Może nie od razu, ale od czasu do czasu zajrzę to wam odpowiem.
użytkownik
03.12.2016 (rok temu)
03.12.2016 (rok temu)
Może księgowe śpią spokojnie :) ale doradcy nagabujacy ludzi mają się dość marnie. Praca na kontrakcie, cóż na urlop niby możesz iść na zwolnienie też ale nie zmienia to faktu, że jak pójdziesz to nie zrobisz planu. A plan robi 10 osób na 300. Jeśli jesteś orłem sprzedaży, jest wiele innych firm gdzie z tym samym nakładem pracy zarobisz wiele więcej. Jeśli jesteś kiepski albo dopiero zaczynasz to będzie dla Ciebie szkoła życia za pensje niższa niż w biedronce, ale przy tak trudnej sprzedaży można wiele się nauczyć. Atmosfera wydaje się przyjemna, resztę zostawię dla siebie. Mam nadzieję, że kiedyś taxcare będzie uczciwym i porządnym pracodawcą. Pracowałem przez wiele miesięcy bez dnia urlopu, kiedy się zwalnialem poprosiłem o umowę z wypowiedzeniem i urlop. Zasmiano mi się w twarz, każdy niech resztę sam sobie dopowie.
autor
11.12.2016 (rok temu)
11.12.2016 (rok temu)
Nie mam problemów ze snem póki co. ;) Nie pracowałam jako doradca, wypowiadam się o tym czym sama zajmuję się na co dzień. Jeżeli potrzebuję wolnego to po prostu jest to kwestia odpowiedniego zorganizowania pracy tak, by to co się da podgonić "przed" i to co się da odłożyć na "po". Kombinowanie jak wszędzie. ;)
użytkownik
21.12.2016 (rok temu)
21.12.2016 (rok temu)
Wysłałam aplikację, ale nikt się nie odzywa do mnie. Długo czekaliście?
użytkownik
27.12.2016 (rok temu)
27.12.2016 (rok temu)
A chyba z miesiąc. Myślę, że nie masz co się martwić, bo tu wchodzi okres świąteczny, więc raczej nikt w tym czasie nie będzie się tym zajmował. Pewnie odezwą się po nowym roku. ;)
użytkownik
08.02.2017 (rok temu)
08.02.2017 (rok temu)
Pracuję pół roku, nie mam powodów do narzekań. Trzeba zasuwać jak wszędzie, księgowość to nie picie kawy i przekładanie papierków w końcu. ;) Chociaż, kawa pomaga. :)
użytkownik
4 mar (5 miesięcy temu)
4 mar (5 miesięcy temu)
Tylko dobra praca może być powodem takiej ciszy na forum.!!
użytkownik
8 kwi (4 miesiące temu)
8 kwi (4 miesiące temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Czy tak samo jest w Taxcare? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
użytkownik
1 maj (3 miesiące temu)
1 maj (3 miesiące temu)
Albo dużo pracy i brak czasu na forum. :D Ci, co pracują dobrze, nie szukają okazji do narzekania w sieci. Takie moje wrażenie.
użytkownik
19 maj (2 miesiące temu)
19 maj (2 miesiące temu)
@Ulianka, może masz rację. Jednak, nawet osoby zadowolone ze swojego zatrudnienia w Taxcare powinny wyrażać swoje zdanie o tym pracodawcy na tym forum. Wątek ten nie jest dedykowany tylko zbieraniu negatywnych opinii o tej firmie. Wszystkie wpisy są mile widziane, o ile dotyczą warunków pracy w Taxcare i przestrzegają regulaminu forum.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

aecom

Wolsztyn

Sob-quest

Buspol

warszawa

Sanpol wrocław

Domolinia

Kwidzyn Marek kopex

Praca przy produkcji elektroniki

assa Abloy mercor

opa row

delante

rmf

rmf24

BMW

BMW bonkowscy

wójcik tomasz

wójcik

Ciak

huta szkła jarosław

huta szkła antoninek

Marpol lodz

Marpol
abb

Essity

kraków

vicim

etl łódź

dmp

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin