test
Znaleziono 76 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "went serwis"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
28 lis (11 dni temu)
28 lis (11 dni temu)
Firma posiada pracowników bez żadnej wiedzy ... firma wysyła pracowników typowo z ulicy np. Do serwisu wentylacji czy klimatyzacji... Firma bierze się za montaże klimatyzacji bez żadnych uprawnień do tego i żadnego doświadczenia.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Płacić pieniądze na czas.
Z niewolnika nie ma pracownika...
użytkownik
22 sie (3 miesiące temu)
22 sie (3 miesiące temu)
[email protected]wentylacja.info, firma prowadzi rekrutację na stanowiska: monter instalacji wentylacji, monter klimatyzacji, serwisant klimatyzacji, elektryk w branży HVAC, automatyk w branży HVAC
użytkownik
29 lip (4 miesiące temu)
29 lip (4 miesiące temu)
lepiej niech się wezmą za ogarnięcie jakiejś porządnej wentylacji bo tym skisłym powietrzem w takie upały nie da się oddychać na serwisie!!! zdechnąć idzie...
użytkownik
25 lip (4 miesiące temu)
25 lip (4 miesiące temu)
Kasia zapomniałaś? Tak ładnie odpisywał na zumi i wentylacji w tematach ngt serwis.
użytkownik
11 lip (4 miesiące temu)
11 lip (4 miesiące temu)
Darek. Dziękuję za opinię, ale mógłbyś jeszcze się zastanowić. W SCPL nie harujemy tylko pracujemy wszyscy równo i uczciwie. Nie za grosze, bo nikt nie zarabia poniżej 2450 PLN a jak doliczysz dodatki + 500 , oraz socjal , imprezy, 100% zwroty za dojazd oraz premię roczną gdzie operatorzy otrzymują od 500 do 2300 PLN to pokaż mi gdzie płacą lepiej. Na hali nie ma toksycznych oparów, a jak raz pracownik coś takiego sugerował na jednym ze stanowisk to dnia następnego wykonano badania aparatem przez firmę zewnętrzną i nie wykazało nic (dosłownie 0). Zapach jest ale ograniczony przez wentylację, poza tym jesteśmy tłocznią i pachnie tłocznią. Latem jest gorąco to prawda ale jest dopasowana do tego letnia odzież robocza. Zimą jest ciepło, grzeją dwie centrale w trybie auto nadzorowane przez serwis zewnętrzny. Myśląc o tresurze piszesz o szkoleniach? Szkolenia trzeba doceniać a nie się ich czepiać. Do toalety możesz wychodzić kiedy chcesz, ale w dobrym zwyczaju jest powiedzieć że idziesz na wypadek jakbyś nie daj Boże zemdlał to możesz liczyć na pomoc, a jakbyś po prostu zniknął to miałbyś problem. Normy nie są wysokie i uwzględniają też to że wychodzisz do toalety :) . np. 7,2h (bo tyle pracujemy w SCPL) x 35 szt/min = 15120 szt/ zmianę na produkt jednogniazdowy. Podaj przykład gdzie jest wymagany taki output? Normalnie wymagane jest w tym przypadku około 8600 szt. tylko dlatego że policzone są czynności około procesowe. Nigdy nie słyszałem od przełożonych że jestem słaby a nie raz nie udało się zrobić normy. Jedynie za nie merytoryczną krytykę w SCPL można zostać upomnianym. Pomyśl jeszcze
użytkownik
9 lip (5 miesięcy temu)
9 lip (5 miesięcy temu)
Niech Pani Pani Joanno nie będzie śmieszna i Siebie przy okazji się nie ośmiesza, żeby TM nie wiedział co się dzieje w sieci, ale oświecę Panią z centrali co jest nie tak. Jak moi przedmówcy wskazali pieniądze przede wszystkim. Na nagrody w Pierding Stars was stać żeby jednej osobie dać 10000 dolarów i zafundować wycieczkę do Dubaju, a dla pracowników nie ma pieniędzy. Zwolniliście Prezesa zarządu bo chciał ludziom dać pieniądze w końcu a wzięliście osobę, która uwielbia ciąć finanse i jeszcze mówi, że on podwyżek nie obiecywał i gra dla was i gitara bo problem z głowy. Wymyślacie denne promocje (2x daliście ciała z naklejkami i samochodzikami i niczego was to nie nauczyło) i w dodatku zatrudniacie niewykwalifikowanych ludzi w centrali co tabelki w Excelu nie potrafią porządnie zrobić jednocześnie źle informując stację o wielu rzeczach w dodatku zmieniacie zasady gry, kiedy wam się to podoba obarczając ludzi dodatkową pracą i stresem. Podpisujecie denne umowy z dostawcami i cierpią na tym MA i pracownicy stacji. Zatrudniacie pasożytów CMów co nic nie robią jedyne co to potrafią to skutecznie odstraszać i zniechęcać ludzi do pracy i płaczą non stop, że pieniędzy nie mają. Kolejna sprawa to cały pakiet kontroli i ludzie słupy w postaci MA na których można wylać wszystko i obciążyć za wszystko i w dodatku jeszcze odpowiadają przed PIP,em, ZUSEM, US itd. Kolejne dno to serwisy stacji każecie pracownikom stacji paliw czyścić wentylatory pod sufitem, wymieniać żarówki, malować pasy na jezdni co jest niezgodne z przepisami BHP, a promujecie cel zero. Dbacie tylko o tych MA i pracowników stacji gdzie macie największe kokosy z FAŁPAŁERÓW, a oni wam pięknie wchodzą w kakao, a resztę czyli około 400 stacji macie w pompie. Dodatkowo te wasze targety i śmieszne konkursy gdzie malutcy nie mają szans nawet konkurować z stacjami o dużym ruchu ahhh Ci HIEROŁSI. Reasumując zatrzymaliście się na latach 90ątych i myślicie, że człowiekowi do przeżycia wystarczy kiełbasa i litr wódki, mały news dla świty shellowskiej mamy rok 2018 i trochę się od tego czasu zmieniło, ale nie martwcie się obecną sytuacją zaraz sami będziecie musieli zakasać rękawy i zapieprzać na podjeździe i na kasie dodatkowo szczerzyć zęby do Tajemniczego Klienta radzić Sobie z oszołomami klientami, którym wiele rzeczy nie pasuje i do tego wszystkiego zero przerwy na kawkę czy bułeczkę tylko bite 12h zapieprzania za najniższą krajową. Także powodzenia i ktoś kto komuś by polecił pracę w takiej firmie to by naprawdę był człowiekiem bez sumienia i jakiegokolwiek kręgosłupa moralnego. Powiem tak OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WYZYSKIWACZY !!!!!!! P.S. Na koniec ostatnie stwierdzenie brak wam po prostu jaj aby uderzyć do guldenów o większe pieniądze dla ludzi w Polsce bo trzęsiecie porami, że stracicie pracę i źródełko łatwej kasy się skończy i jak ma się w temacie cokolwiek zmienić skoro w elicie shellowskiej panuje zmowa milczenia i kolesiostwo. Tyle w temacie. Pozdrawiam.
użytkownik
26 maj (6 miesięcy temu)
26 maj (6 miesięcy temu)
Firma bardzo fachowa, wytłumaczyli panowie wszystko czego potrzebowałem się dowiedzieć. Wybór klimatyzacji naprawde duży i rozpiętość cenowa . Zamontowane precyzyjnie, działa bez zarzutu i serwisy w tej firmie również w przystępnej cenie. Polecam z czystym sumieniem i dodam, że naprawde nie należy się bać klimatyzacji w domu, bo nie generuje dużych kosztów - a przyjemny chłód w lecie rekompensuje nawet pieniądze wydane na klimatyzator z górnej półki!
użytkownik
21.12.2017 (11 miesięcy temu)
21.12.2017 (11 miesięcy temu)
Witam, na wstępie chciałbym zauważyć, że firma PIT-RADWAR S.A. to dawny Bumar Elektronika a jeszcze dawniejsze PIT (Przemysłowy Instytut Telekomunikacji) i RAWAR, dlatego w wątkach o tych firmach można również uzyskać informację jak tu jest.
Jako już były pracownik serwisu mogę napisać:
1. Najważniejsze płace: inżynierowie w serwisie bez względu na poziom doświadczenia i umiejętności zarabiają na początek 3600 zł brutto później pensja rośnie około 100 - 200 zł brutto na rok. Technicy około 1000 zł mniej. Jest możliwość pracy w nadgodzinach, które są płatne lub do odbioru uzależnione jest to od ilości i terminów realizowanych projektów.
2. Na korytarzu śmierdzi moczem i kałem gdyż nikt nie zamyka drzwi od toalety a wentylacja nie działa bo jej nie ma. Osoby które przeszły rekrutację w budynku biurowym (luksusowym) na dzień dobry doznają szoku i zachodzą w głowa jak można pracować w takim syfie. Ogólnie prawie cały budynek produkcji wymaga remontu.
3. Możliwości rozwoju i awansu.
Pracownicy podzieleni są na 2 grupy osób. Osoby zatrudnione do brania pieniędzy po znajomości bez doświadczenia i wykształcenia oraz osoby zatrudnione do pracy z umiejętnościami i wykształceniem. Awanse i podwyżki w pierwszej kolejności przeznaczone są dla tej pierwszej grupy. Tak naprawdę nie znam ani jednej osoby z tej drugiej grupy, która by awansowała.
4. Praca w serwisie urządzeń wojskowych wiąże się częstymi wyjazdami serwisowymi. Około połowę czasu pracy spędza się w delegacjach. Warunki pracy takie jakie pogoda ustali – w zimę mróz i wiatr, w lato – upał albo deszcz (błoto). Często udaje się też popracować w optymalnych warunkach pogodowych. Praca na posterunkach radiolokacyjnych wiążę się z wystawianiem własnej osoby na zwiększone dawki promieniowania mikrofalowego ma to niekorzystny wpływ na męskie organy rozrodcze i powoduje ogólne osłabienie organizmu – nie jest to w żaden sposób rekompensowane przez pracodawcę.
5. Pracownik po okresie próbnym jeżeli jest zainteresowany dalszą współpracą poddawany jest weryfikacji przez ABW, która później wystawia certyfikat bezpieczeństwa – jest to trochę upierdliwe i często sprowadza się do tłumaczenia się, że nie jest się wielbłądem.
6. Narzędzia i wyposażenie.
Na początek dostaje się stare zdezelowane biurko i krzesło, do tego komputer PC, który lata świetności ma już za sobą. Lepszy sprzęt trzeba sobie zorganizować samemu. W raz z upływem czasu pracownik wyposażany jest w laptopa i telefon komórkowy. I tu loteria czasami można trafić na funkiel nówkę a czasami na szrota po kimś kto umarł lub odszedł na emeryturę. Podobnie jest z narzędziami i przyrządami pomiarowymi.
Samochody służbowe są w miarę nowe i niezdezelowane niestety nie można wykorzystywać ich w prywatnych sprawach (tylko do wyjazdów w delegację), chyba że się ma koneksje i znajomości wtedy inna bajka.
Osobną kwestią jest odzież robocza rodem z PRL. W zimę jest w niej zimno ale latem gorąco. Odzieży nie można przed zamówieniem przymierzyć co stwarza przy odbiorze komiczne sytuacje. Podobnie jest z butami – czasami pasują.
7. Kadra kierownicza to ludzie z układów, którzy kombinują jak najlepiej się dorobić na pracy swoich podwładnych. Częstą sytuacją jest, że kierownik ma niższe wykształcenie i kompetencje niż podwładny (mało który potrafi powiedzieć 3 słowa po angielsku). Jest ich oczywiście bardzo dużo i czasami nie wiadomo komu się podlega.
8. Nagrody są raz do roku (jeżeli są) na poziomie 50% - 70% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od widzimisię kierownictwa. Dodatkowo można liczyć na bony świąteczne 500 - 1000 zł brutto.
9. Prace produkcyjne wykonywane są na tzw. rymapł bez żadnego planu i pomyślunku. Skutkuje to bardzo niską jakością produktów a przecież to one po przekazaniu do Użytkownika mają dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Podsumowując. Niskie zarobki i brak ścieżki kariery dla inżynierów po najlepszych uczelniach technicznych w tym kraju nie pozwalają polecić pracy w serwisie. W innych działach z tego co pamiętam były lepsze warunki, ale to już niech się wypowiadają pracownicy tych działów...
użytkownik
12.12.2017 (11 miesięcy temu)
12.12.2017 (11 miesięcy temu)
Ujmę to tak, w porównaniu z tym co było kilka lat temu jest widoczna poprawa, stawki poszły w górę, dodali bonus. Stawki wahają się od 20-30 wzwyż zł brutto w zależności od stanowiska i umiejętności, bonus średnio 2,5 zł do godziny, bo jak się ludziom nie chce i robią na odpierdziel to potem są poprawki i bonus mniejszy o 0,50-1 zł.
Temat spawarek, spora większość jak nie wszyscy spawacze jadą na młodych modelach Migatronica lub Lincolnach Speedtec, monterzy za to używają starszych maszyn i tu akurat się nie dziwię, bo przy tylu ludziach z firm zewnętrznych, a w większości to właśnie monterzy, maszyny jeszcze częściej odwiedzały by serwis. Brak szacunku do maszyny którą pracujesz to wady tych ludzi.
Kwestia pracy: robota jak robota, wchodzisz robisz 8-12 w zależności od ochoty, poza wiecznie nie wyrabiającą się przygotówką, bo tam co chwilę proszą ludzi o nadgodziny ale to już kwestie organizacyjne i brak hali z samymi wycinarkami plazmowymi i giętarkami. A propos kawy, telefonu i papierosa to do pracy chyba przychodzi się pracować, a od takich rzeczy są przerwy ale nikt nikomu głowy za kawę nie zetnie, a jak wyślesz smsa do żony, żeby już się rozbierała, bo wracasz, też nikt ręki nie udupi, grunt to zrobić to co masz zaplanowane, a same normy są, po pewnym czasie, łatwe do wyrobienia. Nie każdy przecież przychodząc w pierwszy dzień do pracy wie wszystko, mimo 99-cio letniego stażu w wieku 33 lat.
Temat hali : hala stara ma ponad 40 lat, na plus to, że została ocieplona i jest w miarę możliwości ogrzewana, w zeszłym roku w krytycznych mrozach tj -15°C na dworze na hali było jakieś 10°C co przy tak dużej hali i imbecylach, którzy nie potrafią za sobą zamykać bram, jest chyba dobrym wynikiem, zazwyczaj temperatura waha się w okolicach 15-18°C w zimę, w lato jest ok bo hala jest dość wysoka. A propos brudu i syfu, zakład ma swoje lata, większość tego kurzu jest jeszcze z tamtych czasów, przy tak pojemnej hali ciężko utrzymać porządek na białe rękawiczki, a panom którzy takiej pracy szukają polecam szukać pracy względem tego kiedy hala była remontowana, bądź postawiona, a nie względem potrzeby pracy.
Temat łaźni: no tutaj niestety się zgodzę z wszystkimi negatywnymi odpowiedziami, na sufitach przy wentylacji pod farba zbiera się grzyb, co jakiś czas jest zdrapywany o niestety zamalowywany na nowo, nigdy nie czuć środków grzybobojczych, prędzej świeżą farbę, najczęściej przed kontrolami. Ciśnienie wody pod prysznicami, gdy wszystkie kabiny są oblegane, jest bardzo małe, da się po "ludzku" wymyć, lecz nie jest to komfortowe.
Temat toalet dla Pana światowego spawacza, właśnie je remontują, szkoda tylko, że pewnie chołota szybko je doprowadzi do stanu prawie jak z przed remontu.
Minusem dla mnie bynajmniej jest rotacja ludzi, a w sumie firm zewnętrznych, przez to produkcja i sama organizacja nie jest w najlepszym stanie, kolejny to brak kabiny srutowniczej takiej, aby każda tajla była odpowiednio spreparowana. A największym o czym wolę się nie wypowiadać, bo brak na to słów to Podtrzymanie Ruchu.
Ogólnie polecam pracę w firmie, ponieważ z roku na rok prosperuje co raz lepiej, stary jak widać w końcu zaczyna inwestować w firmę, a nie w jachty i swawole.
użytkownik
08.12.2017 (rok temu)
08.12.2017 (rok temu)
http://serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/909954,wezwanie-do-zaplaty-zaleglego-wynagrodzenia.html
użytkownik
31.10.2017 (rok temu)
31.10.2017 (rok temu)
Bardzo dawno pojawiały się wpisy na temat Uni-Klima,a szkoda, bo akurat firma szuka MONTERA/serwisANTA SYSTEMÓW KLIMATYZACJI I wentYLACJI http://www.uni-klima.pl/praca.html i gdyby coś się działo na forum to wtedy osoby zainteresowane tym stanowiskiem mogłyby dowiedzieć się czegoś o firmie. Zatem może ktoś chciałby coś dodać od siebie na temat Uni-Klima?
użytkownik
01.10.2017 (rok temu)
do wszystkich zachwalających. Napiszcie mi w jakich oddziałach firmy pracowaliście, a powiem innym co robiliście i jaką macie motywację żeby kłamać ludziom.... żenada, weźcie się w reszcie za uczciwą robotę! Chyba, że rozliczacie się za tą "propagandę" zarabiając na tym jako zatrudnieni przez grupę impel zewnętrznie. Albo dobrze Wam bo roboty ambitniejszej tam nie macie. Gratuluję Wam szanowni współpracownicy (którzy tyle pomocy dostaliście za figę) zniszczonego kontraktu z Seforą, dzięki Wam zajmują się nią teraz konkretni ludzie i nikt nie narzeka.
7 lat pracy w najlepszym i najbardziej rentownym oddziale firmy mam tam za sobą. Wszystkiego, czego się nauczyłem to chyba tylko dzięki serwisantom, których już tam nie ma (ZERO szkoleń i inwestycji w pracownika). O reszcie oddziałów nie będę nawet pisać, poza pozdrowieniami dla Poznania, "pomocnego" jak zawsze. Na stanowiskach zarządzających działami zatrudnia się ludzi bez kompetencji i jakiegokolwiek wykształcenia czy doświadczenia odpowiedniego do tego celu. Degradują i niszczą firmę. Nie słuchają ludzi pracujących od lat "na otwartym organizmie" czy usłudze serwisowej, doświadczonych bardziej od nich. Nie mają pojęcia o technicznym utrzymaniu nieruchomości, o tym w jaki sposób teraz realizuje tą usługę konkurencja, która jest o co najmniej 10 lat do przodu. Impel cleaning i security nie wyszedł (metoda ucisku i grożenia, zatrudniania za grosz, "lepiej nigdzie nie znajdziesz, ciesz się, że pracujesz" dawno się skończyła), dlatego teraz (za późno) zauważyli potencjał w Impel Tech Solutions (która zaraz przestanie istnieć na korzyść Impel Synergy - resetu marki(?) /lepiej jakby wycięli przedrostek "Impel" bo to na rynku w opinii działa jak alergia z objawem ataku śmiechu i wyparcia/). Najlepszy zespół w oddziale warszawskim (klimatyzacja i wentylacja), niestety został kompletnie zdegradowany przez co chwilę zmienianych zarządzających oddziałem warszawskim. Kompletnie wkręconych w układy, biurokrację i nie realne dla firmy i rynku procedury, przez co nie mieli czasu żeby pomyśleć. Wygonili sukcesywnie ostatnich, bardzo dobrych ludzi i serwisantów z oddziału przez 4 lata. Zastraszaniem, motywacją w stylu UB i komunistów: jebać karać, nie wyróżniać. Ostatnio jeden z tych "wspaniałych" restrukturyzatorów (który w poprzednich miejscach pracy spalił mosty) motywuje zwolnieniami i zastraszaniem. Teraz już chyba przemyślał co nie co i nie nie wtrąca się w nowozatrudnionych pozostawiając im możliwość łatania tych dziur. Poza tym przez te wszystkie lata nie doprosiłem się drobnej podwyżki , pod koniec już nawet nie wiedziałem kogo prosić i z kim rozmawiać bo zasiana wewnątrz pracowników dezinformacja całkowicie zaciemniła wiedzę na temat kompetencji. W ostatnich chwilach mojej wytrzymałości nie byłem w stanie zrealizować ok 15 tematów serwisowych i montażowych z powodu nie opłaconych zaległości ....okazuje się, że na rynku poza Impel istnieje zupełnie inna rzeczywistość....
użytkownik
25.05.2017 (rok temu)
25.05.2017 (rok temu)
Opinia o Bolid-Dantof Klimatyzacja wentylacja Ogrodzenia Bramy
Lubin, Małomicka 14

Szczerze nie polecam a dlaczego jak zamówisz u nich usługe , serwis , montaż sam zobaczysz... do tej pory nie wiem gdzie mi uszkodzili kabel a jezeli chodzi o szczelnosc to juz dwa razy byli w koncu zadzwonilem do polarisa i wszystko gra polecam
użytkownik
16.05.2017 (rok temu)
16.05.2017 (rok temu)
Kolego Waldi z Malty to nie sam się zwolniłeś tylko ZOSTAŁEŚ ZWOLNIONY a to różnica, miałeś pensję adekwatną do swoich umiejętności i zaangażowania (moim zdaniem za dużo dostawałeś za samo przychodzenie do pracy i przeszkadzanie innym) nie umiałeś prawidłowo obsługiwać BMSa oświetlenie zewnętrzne ustawiałeś ponad tydzień, o sterownikach PLC nie wspomnę, Centrala wentylacyjna dzięki tobie też nie działała prawidłowo, musiał nawet przyjechać serwis za który zapłaciła firma, a powinieneś ty.
Bajki na temat twojej pensji 4,5tyś to zię zgadza ale kwartalnie. Niestety Amazon na magazynie tyle nie płaci...
użytkownik
09.04.2017 (rok temu)
09.04.2017 (rok temu)
wentylatorów pełno poniewiera się na dużym magazynie po tym jak zostały tam wyniesione podczas modernizacji linii serwisowych.
A mnie impreza interesuje bo nie dość że mozna pic za darmo tyle ile sie da bo jest open bar to jeszcze mozna lepiej zintegrować się z koleżankami. Jak jesteś facetem to masz okazję poznać bardzo głeboko (w dosłownym znaczeniu) niektóre swoje koleżanki, a jak jestes kobietą to koledzy będa mogli głebiej poznac ciebie :) Szkoda że nie robi już ruda Baśka z QA bo ją to można było się macać i liać na imprezkach firmowych. Ostatnio wschodzącą gwiazdą staje się Malwina Pałka z biura - ta to się daje obmacywać a jest co - cycuchy ma galante że w dłoni się nie mieszczą a i pupe też galantą do wymientoszenia. Cała jest fajna! Taka konkretna. Uwielbiam takie i nie przeszkadza mi że zamężna (chyba że juz po rozwodzie). A czy Orlikowa z linii też uczęszcza na te imprezki? Bo ja nie pamietam żeby była przynajmniej na ostatnich. W naszej firmie jest sporo dziewczyn które po paru drinkach bardzo otwiera się na blizsze znajomości i wie to każdy kto uczęszcza na te imprezy i chyba niejeden przez przypadek natknął się na robienie gały w toalecie gdy zapędził się iść wysikać. Do tego te szarpaniny z ochroną i podarte kurtki. Compalowe imprezki integracyjne mają swój niepowtażalny klimat za sprawą pracowników i pracownic naszej firmy. Ciekawe co to za huczna impreza ma być teraz. Może bedzie jak na teledysku Metallici - Whiskey In The Jar :) Ostry melanż się szykuje panowie i panie:)
użytkownik
12.01.2017 (rok temu)
12.01.2017 (rok temu)
Jeśli któryś z Panów chciałby pracować na stanowisku serwisanta wentylacji dla firmy przodującej w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej w takich miastach jak: Poznań, Warszawa, Katowice, Gdańsk, Łódź, Wrocław zapraszam do kontaktu 881391882. Pozdrawiam!
użytkownik
11.12.2016 (rok temu)
11.12.2016 (rok temu)
Pracowałem tam 2 tygodnie na maksimum swoich możliwości oraz ani razu się nie spóźniłem do pracy, jednak pan dyrektor powiedział że miał wobec mnie inne oczekiwania, tylko jakie?? ponad 1300 (ok. 500 dziennie 32 calowych telewizorów)wyprodukowanych telewizorów w 3 dni to jest mało oraz w niektóre dni praca po 10h. Kolejna sprawa jest taka że ogłoszenie które znalazłem na necie było napisane w taki sposób że zostanie przyuczony do danej pracy a w rzeczywistości było tak że nikt nie powiedział mi czy usterka jest napisana w formularzu który przychodził z sprzętem, a jeśli coś takiego było to awaria tego urządzenia nie odpowiada jak dane urządzenie działa i jakie są objawy. Brak nawet było profesjonalnego sprzętu w miejscu pracy, lepszy posiadam w garażu mimo że jestem amatorem naprawiania auta, nie było tam podstawowej rzeczy jak kalafonii do lutownicy :(. Wszystkie części które miały być użyte do serwisowania, nie były podpisane tylko rzucone na regał, a jak się zapytałem gdzie znajdę dany element który podlega wymianie aby urządzenie działało prawidłowo, usłyszałem słowa cytuję: "tam gdzieś jest; szukaj sobie ". Mógł bym wymieniać w nieskończoność mimo że pracowałem tam tylko 2 tygodnie, a przypomnę 1 przychodziłem ostatni wychodziłem. Nie polecam pracować ludziom którzy lubią ład porządek oraz chcą wykonywać swoją prace zgodnie z zasadami serwisu, ponieważ albo nie zdążą za dziennym limitem serwisowania urządzeń(dziennie 30 i więcej) albo trzeba będzie to robić metodą młotka i przecinaka.

Lepsze warunki oraz traktowanie miałem zagranicą 10 lat temu i to w śmierdzącej fabryce, a też nie znałem języka lecz nie zwolnili mnie po 2 tygodniach mimo że robiłem daną pracę o niebo wolniej niż w danym zakładzie.

PS. Nawet nie mieli miernika sprawności pojemności baterii, a potem się darli że za dużo baterii zeszło z magazynu.

Nawet do wypłacenia mi pieniędzy można się doczepić ponieważ nie zapłacili mi za 3 dni robocze :(


Plusy: chyba tylko kierownik pan Paweł który był w miarę normalnym człowiekiem i to przy nim coś zaczęło mi iść w serwisowaniu urządzeń.

Minusy: Brak szkolenia BHP, Brak wezwania na badania lekarskie, zła wentylacja oparów z stopionej cyny, Bałagan w zapasowych częściach, brak testerów pewnych elementów elektronicznych takich jak żyroskopy, płyta główna, koła itd, brak profesjonalnych narzędzi na stanowisku pracy, mało miejsca na swobodne poruszanie się po zakładzie, wygórowane cele serwisowania bądź wyprodukowania produktów oferowanych przez firmę, zła atmosfera w pracy (wszyscy chceli abym się najchętniej tam nie pokazywał mimo iż wykonywałem polecania jakie zostały mi powierzone), brak wentylacji od oparów stopionej cyny (w szkole miałem coś takiego jakieś 8 lat temu a tam tego nie było), brak miejsca testowego na tzw. wilsy, brak jakiegoś koordynatora który by miał za zadania wytykania mi błędów oraz tłumaczenia mi co, jak, oraz gdzie popełniam, oraz jak to można zrobić łatwiej i szybciej aby kadra kierownicza nie miała do mnie żadnych pretensji za złą prace lub niewywiązywania się z celów serwisowania urządzeń.
użytkownik
25.11.2016 (2 lata temu)
25.11.2016 (2 lata temu)
Zakład produkcyjny, nie laboratorium!!

A dlaczego? Pracowałam w oddziale w Gdyni. Nie jest to porządne, nowoczesne pod względem prowadzenia laboratorium. Jest to po prostu ZAKŁAD DO PRODUKCJI WYNIKÓW, a to
kilka powodów:

1. Trzeba "produkować" jak najwięcej wyników próbek, gdzie liczy się tylko ilość przyjętych zleceń, aby było jak najwięcej pieniędzy! Bo dla firmy liczy się tylko i wyłącznie kasa, kasa, kasa!!

2. Dla firmy nie ważne jest to, że NIE MA FIZYCZNIE czasu aby wyrobić się z danymi badaniami. Dlatego robione są często x1 zamiast x2 , a drugi wynik jest "wpisywany z doświadczenia" (co dla mnie jest najbardziej chorą rzeczą, bo przecież tu chodzi o badanie np. produktów spożywczych, których 99% możemy kupić normalnie w sklepie)

3. Czas pracownika się nie liczy, pracownik to ROBOL, który może siedzieć po 6h po godzinach tylko żeby się wyrobić z badaniami. Płacone oczywiście za to nie ma, bo przecież może sobie potem wykorzystać to na wolne, ale niekiedy nawet na wolne nie ma czasu...

4. Pracownik to robol, więc PRACA ZMIANOWA to tutaj norma. Zarząd wymyśla sobie godziny pracy od 6-14 oraz od 14-22 (czasem można przyjść na 12 żeby wcześniej wyjść). Czyli jak w zakładzie produkcyjnym. Na tamten czas zawsze jedna osoba z pracowni musiała być na rano, druga na popołudnie, reszta ustala jak jej wygodnie. Jednak widać, że firma przygotowuje się do pracy na dwie zmiany w pełnym wymiarze, bo liczy się KASA, KASA, KASA - trzeba zrobić miliard badań. Tylko że gdy mija godzina 15/16 to zarząd , z prezesem na czele, pakuje manatki i idzie sobie do domku, a 200 innych pracowników musi siedzieć do godziny 22 w laboratorium (gdy prezes i pewnie każdy kierownik pracowni sobie ogląda wygodnie na kanapie telewizję). Tragedia. Nigdy więcej!! Najlepiej jakby się z pracy nie wychodziło, bo jak się ma do 22, a potem do pracy na 6 to lepiej wziąć śpiwór i przespać się w pracy, bo się nie opłaca wracać.

5. Zachowanie BEZPIECZEŃSTWA to tragedia. Najgorsze wyciągi i wentylacja. Brudne, cieknące filtry, nikt tego nie wymienia, tylko wisi takie (brzydko mówiąc) zasyfione, przez co wszędzie czuć chemiczne zapachy, bo powietrze nie jest wentylowane. Na pewno ma to wpływ na zdrowie, a jak serwisant przyszedł na sprawdzenie wyciągów to jedyny komentarz "Bo są to wyciągi do laboratorium, a nie zakładu produkcyjnego". Zarząd chyba nie myślał, że taka intensywność użytkowania sprawi, że będzie je trzeba co jakiś czas wymienić, ale nawet po licznych zgłoszeniach kierownik sprawę olał. Cieknący wyciąg z pewnością wpływa na układ oddechowy pracowników, ale po co się tym przejmować? Szkoda słów...

6. W okresie letnim w firmie co 2 osoba (albo i częściej) to praktykant/stażysta, któremu oczywiście nie płacą albo płacą minimum. Przyjmują ich na pęczki, bo to TANIA SIŁA ROBOCZA, dzięki której można przyjąć JESZCZE WIĘCEJ ZLECEŃ bo to oznacza JESZCZE WIĘCEJ PIENIĘDZY. Chociaż jest ich drugie tyle co pracowników, ale nie mają oni doświadczenia, a zleceń przyjmuje zarząd dwa razy więcej, przez co nie da się wyrobić z badaniami jeszcze bardziej i robi się po prostu wyścig z czasem i wpisywanie wyników bez badania drugiej próbki.

7. Totalny BAŁAGAN! W firmie, a szczególnie w magazynie próbek jest istny bajzel. Wszystko się rozsypuje, wylewa, nikt po sobie nie chce sprzątać, jak się coś komuś wyleje to odchodzi i zostawia. Próbek nie można znaleźć, bo jest taki bałagan i tyle tego ilościowo, że szukając w chłodni kilku rzeczy (ok 4 stopnie Celsjusza) możesz tam spędzić nawet 20 minut. Nikt się tym nie zajmuje.

8. Większość metod badań nie jest robionych w 100% zgodnie z normą.

9. Ta firma to największa FATA MORGANA wszech czasów. Sprzątają, układają, pilnują wszystkiego tylko gdy jest AUDYT (jest to święte słowo). Przez cały rok jest bałagan, ale jak ma być audyt (szczególnie kogoś ważnego) to jest wielkie poruszenie i nagle wszystko musi stać od linijki.

Odradzam każdemu PRACOWNIKOWI, który ceni swoje zdrowie oraz czas.
Odradzam FIRMOM, które chcą otrzymać rzetelne wyniki.
OMIJAĆ firmę z daleka, to zakład produkcyjny, nie laboratorium, gdzie ludzie to MASZYNKA DO ROBIENIA PIENIĘDZY.
użytkownik
21.10.2016 (2 lata temu)
21.10.2016 (2 lata temu)
Napiszę najkrócej jak potrafię.
Pragnę przestrzec wszystkich przed firmą, zarobki niskie - najlepiej najniższa krajowa , a na wizytówce "Dyrektor". Miała być baza klientów, a po podpisaniu umowy nic takiego nie zobaczysz i się nie doprosisz. Miało być szkolenie, w u sumie to jest 5 minutowe... Ceny produktów znacząco się różnią od konkurencji, oczywiście na niekorzyść PH, a szef tłumaczy to super hiper jakością produktów i obsługi itp itd, a przywiezione z Chin po najtańszej linii oporu, jednak konkurencja ma to samo i średnio o 30% taniej bez robienia "super oferty i łachy" pod klienta. Jednak najlepiej wspominam jazdę autem, nie ważne, że firmy są na jednej ulicy, nie ruszyłeś auta na 15metrów to znaczy, że oszukujesz właściciela, wręcz okradasz. Raporty, raporciki, raportowanie - więcej niż faktyczne Ci się zdaję, a nie pracuję w pierwszej firmie z raportami. Na koniec zostawiłem/zostawiłam wisienkę na torcie, mianowicie pracujecie w Eldrobud, ale nie macie tylko w sprzedaży dystrybutorów wody pitnej o której piszą w ogłoszeniach o prace, tylko dojdzie wam firma córki i syna - córka ma zakładanie wentylacji/serwis klimatyzacji, a syn czyszczenie wszelakich rur ich "autorskim środkiem chemicznym" (też z chin) co za tym idzie, szukają frajerów do "roboty" bo jakby nie patrzeć na umowie praca w Eldrobud, a zasuwasz w 3 firmach na raz za nieco więcej niż najniższa krajowa. Zresztą szukali rok temu, szukają i teraz.
użytkownik
17.10.2016 (2 lata temu)
17.10.2016 (2 lata temu)
Napiszę najkrócej jak potrafię.
Pragnę przestrzec wszystkich przed firmą, zarobki niskie - najlepiej najniższa krajowa , a na wizytówce "Dyrektor". Miała być baza klientów, a po podpisaniu umowy nic takiego nie zobaczysz i się nie doprosisz. Miało być szkolenie, w u sumie to jest 5 minutowe... Ceny produktów znacząco się różnią od konkurencji, oczywiście na niekorzyść PH, a szef tłumaczy to super hiper jakością produktów i obsługi itp itd, a przywiezione z Chin po najtańszej linii oporu, jednak konkurencja ma to samo i średnio o 30% taniej bez robienia "super oferty i łachy" pod klienta. Jednak najlepiej wspominam jazdę autem, nie ważne, że firmy są na jednej ulicy, nie ruszyłeś auta na 15metrów to znaczy, że oszukujesz właściciela, wręcz okradasz. Raporty, raporciki, raportowanie - więcej niż faktyczne Ci się zdaję, a nie pracuję w pierwszej firmie z raportami. Na koniec zostawiłem/zostawiłam wisienkę na torcie, mianowicie pracujecie w Eldrobud, ale nie macie tylko w sprzedaży dystrybutorów wody pitnej o której piszą w ogłoszeniach o prace, tylko dojdzie wam firma córki i syna - córka ma zakładanie wentylacji/serwis klimatyzacji, a syn czyszczenie wszelakich rur ich "autorskim środkiem chemicznym" (też z chin) co za tym idzie, szukają frajerów do "roboty" bo jakby nie patrzeć na umowie praca w Eldrobud, a zasuwasz w 3 firmach na raz za nieco więcej niż najniższa krajowa. Zresztą szukali rok temu, szukają i teraz.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "went serwis"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.co.pl | regulamin